sobota 25. července 2015

What I ate no. 50

Krásné nedění ráno vám přeji!
Dnes to nebudu zbytečně okecávat a rovnou se vrhneme na to jídlo, kvůli kterému tu dneska jsme. Takže vám je popřeju pěknou zábavu a můžete hned začít se čtením a prohlíženímjiž padesátého výročního dílu :))


 Rychloobědy mám teď skoro denně. A tenhle patřil k jedním z nich. Prostě a jednoduše žitný chléb, tresčí játra, cibule a zelenina. Co víc k tomu říct? :)


 Jedno z mých nejoblíbenějších jídel jsou čínské nudle! A nejlepší jsou rovnou od maminky. Se spoustou zeleninky a kuřecího masa. Tentokrát tam výjimečně byla i kapusta, kterou mám moc ráda, takže mi chutnaly snad ještě víc než jindy!

 Opravdu hodně dluho jsem přemýšlela, kdy naposledy jsem jedla sekanou. A nemohla jsem si za boha vzpomenout, kdy to sakra bylo. To znamená, že už nejspíš hooodně dávno. Takže jsem nevěřila svým očím (spíš chutím), že ji zase jím :D Sice byla kupovaná, ale i tak byla vážně dobrá :D K ní bramborová kaše a zeleninka. Když jsem byla malá, tak jsem sekanou milovala. Nejraději jsem ji měla s chlebem na balkóně na molitánku s maminkou :D

Jedna rýžová :3 S kiwi, broskví, skořicí a 74% hořkou čokoškou.

 Tohle bylo cosi mezi svačinou a večeří. Na svačinu už bylo pozdě a na večeři zase brzy, ale já byla hladová jako vlk, protože jsem odpoledne strávila u rybníka a nepočítala jsem s tím, že tam budeme tak dlouho. Takže jsem si po příchodu udělala takovéhle hody. Alias Snanner :D (kombinace snack a dinner :D). Na talířku je grahamový rohlík, 95% šunka, okurka. rajče a vynikající bazalkový kozí sýr od Presidenta :33 Dále pak hroznové víno a pořádný dezert v podobě jogurtu s ovesnými vločkami (nebo spíš ovesných vloček s jogurtem :D), mákem a pomerančem. Joo, bylo to bezva :D

 Tady je část mého nighsnacku. Neochucená mléčná krupice smíchaná s kakaem a bobkem arašídového máslíčka :33 Toho nakonec bylo asi tak o 3 lžičky víc.

 Tohle byla moooc fajn snídaně. Mě hrozně chutnají Fitness lupínky a po dlouhé době jsem po nich teď znovu zatoužila a požádala mamku, aby mi je koupila. Hned druhý den jsem si je dala ke snídani s polotučným tvarohem, banánem a broskví.

 Pořádný potréninkový oběd. I když to už byl hodně pozdní oběd až kolem půl třeítí, takže něco jako...ehm..Luck? :D Né jako štěstí, ale jako kombinace lunch a snack :D Bože, co mě to zase napadá za kraviny :D No, každopádně to bylo moc dobré jídlo. Ještě teplý, měkkoučký a křupavoučký slunečnicový chlebík, který mamka právě přivezla z obchodu, šunka, Madeland a opět bazalkový kozí sýr od Presidenta, protože je prostě nejlepší :3 A vzadu na talířku hromada zeleninky. A potom byl ještě dezert v podobě misky sladkých špendlíků :))

 Není týden, aby se tady neobjevily ony dokonalé těstoviny se špenátem, hráškem a rozpuštěným sýrem uvnitř :D Už je to asi doma taková tradice, že je máme každý týden. Tyhle byly výjimečně místo s nivou s balkánským sýrem a i to chutnalo vážně perfektně!

 Další bezvadná snídaně. Vločky s bílým jogurtem, skořicí a pořádnou dávkou kakaa. Na tom pěknánálož hrušky, kakaovch bobů a máslíčka samozřejmě :)

 Mňam, mňam, toto byla opravdu dobrá véča. Jakási zeleninová směs s celerovou natí, kuřecím masem a bylo tam i pár koleček špekáčků, ale to jakože nevíte :D

 Som pekla! A i když to ve výsledku trvalo asi tři hodiny, tak to stálo zato! Možná se tomu dá říkat i cheesecake, ale rozhodně je dort! A výborný dort. Krásně nadýchaný, medově sladký a s kousky hoké čokolády :33

 A další snídaně. Výborný slunečnicový chlebík! Jeden kousek je se sezamovou kakaovou pastou a zbylé dva s máslíčkem. Všechny pak s jablíčkem, banánem a skořicí. Dobrota největší! :)

 Taky tak zbožňujete špenát? Já hrozně! A úplně nejraději ho mám v této jedonduché kombinaci s vařebými brambory a vajíčkem natvrdo :3

 A tady už dnešní poslední fotka včerejší večeře. Celozrnná ciabatta s Žervé, 95% šunkou a spoustou vnikajícího Chedaru z Lidlu. K tomu samozřejmě spousta zeleninky.


Toto by bylo pro dnešek všechno. Snad se vám dnešní příspěvek líbil a další tu bude jako vždycky v neděli. Dá-li bůh, tak hned ráno :D Ale určitě to bude v neděli, to se nebojte. Zatím se mějte krásně a užívejte prázdniny a hezké počasí.






12 komentářů:

  1. Já si nedávno vymyslela slovo LUNNER (jako luch + dinner), protože málokdy mám odpolední svačinu :D Bylo pozdě na oběd, ale brzo na večeři... Tak jsem měla lunner (a nevím, proč se to ještě nepoužívá normálně, brunch je světoznámé slovo... :D)
    Dostala jsem strašnou chuť na kiwi a cheesecake... Asi ho brzy upeču :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky miluju špenát, ikdyž uznávám, že je to výjmečně nefotogenická věc :D. Ty tvé kombinace slov by se mohly brzy zařadit do slovníku, taky mi často splyne oběd a svačina a nevím, jak to pak nazvat, ale Luck? :D No proč ne :D...

    OdpovědětVymazat
  3. Super inspirace :)
    s tím špenátem mi připomínáš mě- jenom já ho jím nasekaný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam tolik dobrého a zdravého jídla! Mimochodem co ty a přejídání? Jak to jde?

    OdpovědětVymazat
  5. Ta kašička vypadá skvěle👍 A taky by mě zajímalo, jak si na tomse ZP. A taky, jestli ví o ZP někdo v tvém okolí.. Ale jestli nechceš, nemusíš mi to říkat ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta rýžová kaše vypadá skvěle. :3

    OdpovědětVymazat
  7. Zeleninova smeska,ryzova kase a spojeni jídle je nejnejnej :D !
    Jinak díky za doporuceni serialu, koukla jsem se na 1 dil a uz jsem si ho zamilovala,mam stesti ze jsem na serialy a filmy nenarocna ,zboznuju gossip girl ale i tenhle serial i kdyz to je uplne neco jineho :D !

    OdpovědětVymazat
  8. jééé ty máš nový blog, ať se Ti daří! :)
    ten tvůj špenát vypadá skvěle, můžu se zeptat, jak ho děláš/jaký kupuješ? nikdy ho nemám tak krásně nadýchaný :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, na tvůj blog jsem narazila před nějakou dobou a už po několikáté mě to sem zavedlo znovu. Mám stejný problém se ZP a řekla bych, že máme dost podobné pocity. Některé články mi připadají i jako by byli o mě :D ZP mě trápí už od září 2014, nejdřív jsem to nebrala moc vážně, ale teď se v tom úplně topim. Přes prázdniny jsem pořád doma, všichni jsou někde pryč a já jsem sama a přežírám se. Ta nenávist je potom strašná a dost často vede k dalšímu přejedení. Svěřila jsem se mámě, ale připadámi, že ta to chápe jenom když se přední sesypu a rozbrečim. Hrozně se za to stydim. Tobě každopádně držim palce a doufám, že bude líp ;) Píšu ti proto, aby jsi věděla, že v tom nejsi sama.. Jsme na tom podobně :))

    OdpovědětVymazat
  10. Krása :) Já jsem se minulý týden začala řídit podle IIFYM, protože jsem také neměla moc času na jídlo a hodně jsem to zanedbávala a sníst po příjezdu domů během dvou hodin, než půjdu spát, svačinu, večeři a druhou večeři by bylo vážně těžký :-/ Na druhou stranu kdybych to neudělala, tak by tělo strádalo a já hubla, což nechci...takže díky IIFYM mám vše pod kontrolou :)
    Jak vidím, tak jen jedna kaše na snídani - alespoň nejsem sama :D Já si ji chystám už jen jako součást oběda, zatímco sním to hlavní, tak mi kaše vychladne :D Ráno by se mi totiž nechtělo čekat :D

    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za ten špenát, teď ho hned chci :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)