středa 13. května 2015

První velký jarní nákup

Ahojky!
Jak jsem o víkendu slíbila, dnes to bude nákupní článek (jóoo, hurááá, to jsme přesně chtěli! :D), protože doma už nemám skoro nic zdravého, co bych mohla jíst, takže to chtělo doplnit zásoby. Netroškařila jsem a nakoupila si hromadu dobrůtek, se kterýma se vám teď musím pochlubit :))

Ani se neptejte, kolik mě tohle všechno stálo! :D Úplně jsem vyhladověla svojí peněženku.

Na Dobré z ovsa teď všude čtu jen samou chválu a už jsem si nějaký ten pátek plánovala, že si jej zajdu koupit. Ale zrovna v tenhle den ne, protože ve Zdravé výživě jsem nechala už pěknou částku mých drahocenných penízků. Jenže jsem se pak šla podívat ještě do Plusu a když jsem to tam viděla, řekla jsem si, že těch 30 Kč už mě nevytrhne :D A když už jsem tam byla, vzala jsem si i celozrnné křupinky, které jsem už jednou měla a hrozně mi chutnaly. Navíc jen za 14 Kč! Přece nejsem blázen, abych je tam za takovou cenu nechala :D Dobré z ovsa už jsem 2x posnídala a nemůžu si ho vynachválit. Něco mi to strašně připomíná, ale nevím co. Možná něco z dětství a právě proto mi to nejspíš tak chutná :D

Doplnila jsem i svá nejoblíbenější semínka, která mi vždy nějak podezřele rychle dojdou a za velmi hříšnou cenu si pořídila i kakaové boby. Ještě jsem je neotevřela, ale už se na ně celá třesu :D

Už i já začínám tyčinkovat :D To abych měla něco dobrého, až budu mít chuť mlsat a nemusela z toho mít výčitky. Měli jich tam spoustu a bylo to opravdu velké dilema, které z nich vzít. Nakonec jsem se rozhodla pro Flapjacky, jeden kokosový s kešu oříšky a ten druhý s hořkou čokoládou a zázvorem. Kokosový s kešu už jsem zpapala a byl moc dobrý. Trochu mi to připomnělo Sójový suk, který bych si taky mimochdem mohla někdy koupit. Připomíná mi sladké dětství :D Ale teďnebudu upadat do nostalgie, jaké jsem byla veselé tlusťoučké děcko. Dále jsem si vzala 2 tyčinky bombus. Jedna kakaovo-kokosová a jedna kakaová z kakaovými boby. Ta už padla za vlast a byla naprosto vynikající. To by člověk neřekl, jak jen z datlí, kakaa a bobů může vzniknout taková dobrota. Tu druhou právě teď pojídám jako dezert po večeři :D Je taky skvělá, ale tamta mi chutnala víc. Co dodat, prostě ty boby, no :D  Další tyčinka je Čokokmen. Tu už jsem taky zhamala :D Od tohohle výrobce už jsem měla kokosovou s goji a karobovou, takže pro mě nebylo žádné překvapení, že mi chutnala i tahle. Ještě tam měli další příchutě, ale ty jsem musela kvůli těm ostatním tyčinám oželet. Ale příště už mi neuniknou a všechny je vyzkouším! :D A poslední tyčinka je arašídová s karobovou polevou. Taky nebude mít moc dlouhý život, chuděra :D


Máslíčko z Lidu už mi pomalu dochází. Zbývá mi asi tak maximálně 1/3 skleničky a já nemůžu riskovat, že mi najednou dojde a já ho nebudu mít (i když se s ním teď snažím šetřit, jak jen můžu :D)! Tudíž jsem musela překousnout tu nechutnou cenu a jedno máslíčko si ve Zdravé výživě koupit. Vybírala jsem ho docela dlouho, ale nakonec jsem vzala to, co mě vyšlo nejvýhodněji :D Bohužel je to jen 350g, za tu cenu dost málo teda. Tak aspoň doufám, že bude fakt suprčupr úžasný, když už je tak drahý :D Zlatá máslíčka z Lidlu za pár korun. Já už chci americký týden! Odnesu si minimálně 2 kartony! :D

Něco nezdravého a hříšného, ať mám co dávat do kašiček, když už jsem si všechny čokolády sežrala a musím je teď loudit na mamince :D Napřed jsem myslela, že si vezmu nějakou dobrou Schogettenku, ale do očí mě praštila vélká cedulka "Novinka" a já jsem už na 100% věděla, že tuhle čokoládu prostě musím ochutnat! :D Zatím je stále zavřená, ale o víkendu poputuje pěkně na kaši. A možná tam přihodím i jednu Lotusku. Ach bože, jak já miluju tyhle sušenky! A to jsem je zatím měla jenom 2x v životě. Vždycky u někoho na návštěvě. Jenže já přece nemůžu spolehat na to, že až zase půjdu k někomu na náštěvu, tak mi nabídne Lotusky. Nedalo se nic dělat, musela jsem si koupit i je :D

A tady něco kapánek méně zdravého, ale zato mňamkového. Vlastně podle mého mají tyhle složení docela v pohodě oproti jiným tyčinkám. A navíc jsou vážně výborný.  Já naprosto zbožňuju ořechové tyčinky! Jenom ořechy, spoooustu ořechů, slepených dohromady. Jedna je z pražených mandlí s čokopolevou, jedna brusinková s arašídy a slunečnicovými semínky a žluťoučká jsou kešu a mandle.

A teď už něco, co jsem si sama nekoupila, ale mám to od maminky. I když v poslední době raději mlsám arašídové máslíčko, občas se ráda vracím i ke starým známým oříškům. Tuhle směs třeba hrozně miluju. Jsou v ní loupané i neloupané mandle (nechápu, k čemu je to dobrý :D), kešu, lískové a pekanové ořechy. Jak vidíte, už otevřené. To samé vlašáčky. Tenhle balíček mi otevřený vydrží vždy maximálně 3 dny :)

Tak a teď se pochlubte! Kdo si pro ně taky v Penny byl? Byla na ně parádní sleva a já je tudíž musela mít. A znovu jsem je vyfotila tak trochu s křížkem po funuse, kdy už jsem na ně byla tak natěšená, že jsem nevydržela a musela jedny otevřít :D Mamka mi pak přikoupila ještě další dva, abych měla zásobičku :D

A poslední fotečka. Můj nejoblíbenější žitný chlebík (se slevou, ten je totiž nejlepší :DD) a Müsli s ořechy. Kilovka asi za necelých 50 Kč, no nekupte to :D Nečekala jsem od toho nic zvláštního (konekonců, jsou to jenom suché vločky s rozinkami, semínky a oříšky :D), ale i tak mi moc chutná. Sice si tohle člověk hravě vyrobí sám doma, ale když je někdo línej a nechce si na to plýtvat oříšky a semínka...:D Ale bylo to zatím nejzdravější kupované müsli, jaké jsem kdy jedla! :D


A co vy? Co dobrého jste si v poslední době nakoupili? 
Máte rádi Raw veganské a ořechové tyčinky? 
A nemáte pro mě třeba nějaký tip na nějaké další a za přijatelnou cenu? (protože som chudý student :D)



16 komentářů:

  1. Krásné nákupy ! Já jsem si v poslední době koupila proteiny, kešu máslo, rýži, Flavdrops, šmakouny....A mnoho dalšího :D Raw ryčinky jsem ještě neměla, ale jinak mám tyčinky ráda (hlavně Flapjacky :) ) Ale bohužel neznám žádné za přijatelnou cenu - nebo znám, ale ty nekupuji, protože mi nechutnají :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Joo, kešu máslo taky plánuji co nejdřív koupit. Už se nemůžu koukat na to, jak ho všichni jí a já z toho nic nemám :D A na ty vychvalované šmakouny se už taky chystám, hlavně mě láká ten švestkový :) Raw tyčinky určitě zkus, jsou bááájové :D Joo, ty Flapjacky jsou boží. Teď lituji, že jsem si jich nevzala víc, ale co nejdřív si pro ně znovu zajdu a nakoupím si jich pořádnou zásobu. No jo, tyčinka prostě nejsou nejlevnější záležitost, bohužel :D Alespoň ne ty zdravé :D

      Vymazat
  2. Jo to znám, když takto vítr vyvane všechno z peněženky :D
    Flapjacky já ráda :) Další tyčinky znám jen od vidění, vím ,že jsou i u nás ve zdravé výživě, ale nějak mě ty ceny obvykle nelákají si je koupit :D Jinak na Dobrém z Ovsa taky ujíždím, jednoduché a dobré :)
    Čokoládičky na kaše jsou důležité :) A dej pak report, jaké je to ultra drahé máslíčko :D Lotusky jsou na mě moc sladké :/ A jinak není nic lepšího než ořechy.. takže zcela chápu tvé tyčinkové nákupy :D A do Penny na chlebíky jsem tatíka taky poslala :D Nejvíc mám ráda ty s tou sójou, přijdou mi nejkřupavější :3

    worldaroundmissnorhing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo si koupí boty, já si za tu stejnou cenu nakoupím jídlo :D
      No, ty ceny jsou bohužel děsný, ale já je chtěla hrozně zkusit. I když jsem to asi neměla dělat, protože takhle teď budu mít tu peněženku prázdnou pořád :D
      Bez čokolády by ta kaše nebyl pořádný zážitek. A nebo bez máslíčka. Ještě jsem ho neotevřela, protože jsem teď nějak snížila spotřebu (jak se toto stalo...nechápu :D). Na mě není moc sladké nic :D Jako malá jsem s oblibou jedla lžičkou granko a chodila tajně i na cukřík, takže jsem se s tím asi už narodila :D
      Ořechy jsou zkrátka ráj a tyčinky z nich jsou nejlepší.
      Ty chlebíčky se sójou mi taky chutnají víc než jen ty rýžové. Naštěstí jich mám ještě 2 balíčky :D

      Vymazat
  3. Máslo od Jori je skvělá volba..nejlepší, které jsem kdy měla! ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Tak to jsem strašně ráda, protože za tu cenu..Už se na něj šíleně těším! :)

      Vymazat
  4. Chci se zeptat kdyz by sis dobre z ovsa nedavala nekam na povrch kasi,ale jen tak s mlekem ..kolik cca gramu jis?Ja totiz,kdyz si je napisu tak se strasne divim,ze jsem snedla i pres 100g a vice:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, já si je většinou dávám normálně s jogurtem nebo s mlékem a množství vůbec neřeším. Sním toho tolik, na kolik mám chuť :) Nebudu si dávat nějakých 30g, abych za půl hodinky měla zase hlad :D Podle mě je to v pohodě, když toho sníš tolik, já si je vždy sypu přímo z pytlíku a taky jich mívám hodně :) Nemáme přece žádné mravečí žaludky, ne? :D

      Vymazat
  5. ořechové tyčinky určitě z Lidlu! :3 jinak skoro všechno znám a je to mňamka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaké mají v Lidlu tyčinky? Teď nějak nevím :D

      Vymazat
  6. Kešu-kokosový flapjack jsem taky nedávno měla a byl výborný, těším se, až ochutnám další příchutě :D :D Na kakaové boby už si taky dělám zálusk :) Lotusky jsou nejlepší :)
    Asi jsem jediná, kdo nepodporuje tyhle rýžový polystyreny? :DD A taky jsem zjistila, že už mi moc milka nechutná... Po ZP jsem totálně přežraná té sladké chuti.. Už jenom hořké :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ten byl perfektní. Taky se nemůžu dočkat. až prubnu i ty ostatní :) Ty boby jsou úžasné, akorát docela drahé. Lotusky jsou prostě nej sušenky :D
      Jediná určitě nejsi, znám spoustu lidí, kterým to nechutná. Ale nemůžeme mít všichni stejné chutě :) Já je třeba taky nekupuji moc často, jenom když jsou ve slevě.
      Mě teda Milka asi nepřestane chutnat nikdy :D Já budu mít sladké ráda asi už navždycky :D

      Vymazat
  7. Většinu již znám a Jori je opravdu nechutně drahé, ale příííííííšerně výborné!!:D A tyčinky jsou super, Flapjacky jsem si ted také kupovala (pekanový, kokosový a i s brusinkama<|3) a Milku mám uplně tu samou:D Jinak znám i ty kakaové boby, které mám moc ráda, ale jsou docela drahé, na to pidi balení,tak si je moc nekupuji,chutnají jako hořká čokoláda na vaření:) Tak za tu cenu si raději koupím 4x celé čokolády než jedny boby:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se na něj celá třesu. Za takovou cenu očekávám pořádnou bombu, ale ze všech máslíček, co tam byly, tohle bylo nejlevnější :D Flapjacky jsou koukám hodně oblíbené. Brzy si pro ně zase půjdu, abych zkusila i ostatní příchutě. Ten pekanový zní bezvadně :)
      Milku jsem už otevřela a je skvělá. V kašičce úplně parádní :)
      S těmi boby máš pravdu, ta cena je hrozná, ale mě na ně nalákala Monča z food-inspire, tak jsem je chtěla taky zkusit. Ale asi si je nebudu kupovat pravidelně, to už si opravdu radši vezmu ty hořké čokolády :D

      Vymazat
  8. Na rýžových chlebíčcích se sojou taky ujíždím a Lotusky? sarfa, trošičku má úchylka.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, rýžové chlebíčky jsou extra návykové :D A lotusky já každou chvíli ujídám :D Chtěla jsem si je šetřit třeba do kaše nebo tvarohu a místo toho si vždycky vezmu, když jdu kolem :D

      Vymazat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)