neděle 17. května 2015

What I ate no. 40

Ahojky!
Přeji vám pěknou neděli a doufám, že se máte dobře. Já jsem dneska úplně vyšťavená. Vlastně celý víkend jsem byla taková polomrtvá. Plánovala jsem si, jak se budu pěkně učit a cvičit, možná i něco upeču, večer se za odměnu podívám na filmík a bude mi fajn. Ale omyl. Učila jsem se, to jo a nevěřím, že jsem si do hlavy dokázala narvat tolik stránek (taky mi z toho málem praskla, chudinka :D), ale na cvičení ani pečení se už nedostalo. Už v pátek asi do 11 večer jsem se šprtala a pokračovala v sobotu dopoledne a proučila se i část odpoledne. Potom bylo v plánu cvičení, ale byla jsem tak šíleně unavená, že jsem si jen udělala veeelkou sváču a šla se koukat na hokej. A jsem ostuda českého národa, protože jsem před poslední třetinou usnula :D A víte, co je nejvtipnější? Že dneska se mi stalo úplně to samý :D No, stejně jsem o nic nepřišla. Tak snad příště, kluci.
Dneska jsem si v jídelníčku trochu povolila a papkala, jak se mi zlíbilo. Takový menší cheat day, ale rozhodně žádné přejídání, to jsem si opravdu důkladně pohlídala. Byla to odměna za týden bez přejezení, za což jsem na sebe vážně strašně pyšná. Za poslední 2 měsíce asi rekord, tak doufám, že to takhle pěkně půjde i dál. A myslím, že to půjde :)
Teď se ale vrhneme na to jídlo. Hezkou zábavu!



 Začneme jak jinak než snídaní. Jako vždycky :D Müsli s ořechy z Penny, o kterém jsem psala v minulém nákupním článku zde. Pěkně skoro plná miska s mlékem a k tomu nějaké to ovoce.

 Menší odpolední snack. Hruška a naprosto báječný Flapjack s příchutí kokosu a kešu. Popravdě jsem čekala prostě jen obyčejnou tyčinku, ale opravdu mě to mile překvapilo. Nejen tím, že je to vážně pořádná tyčinka, která člověka pěkně zasytí, ale ona byla i slaďoučká a přitom s dobrým složením. To už se dneska jen tak nevidí :D Ne, opravdu vynikající, určitě doporučuju.

 K večeři maminka uvařila jednu strašně velikou dobrotu. Kuřecí maso na zelenině s chlebíkem. Bylo to výborný! Beztak hlavně kvůli té cuketě... :D

 Dezertík po večeři. Já to shrnu do jednoho slova. DO-KO-NA-LOST! Tohle chci jít do konce života a už nikdy nic jinýho! :D Tyčinka, která se skládala jen z datlí, kakaa a kakaových bobů a chutnala tak fantasticky, že kvůli ní teď vůbec nemůžu spát, protože na ni musím pořád myslet :D Sladká tak akorát, hoodně kakaová a díky těm bobům i křupavá :D Prostě nejlepší tyčinka na světě!

Miluju svoje snídaně. Hlavně tento týden jsem si je nějak hodně vychutnávala (i když jsem jedla každý den něco podobného :D). Tady Dobré z ovsa s brusinkami (až mi dojde, tak okamžitě letím pro čokoládové...proč jste mi neřekli, že to taky existuje? :DD) s bílým jogurtem. Nejspíš moje další závislost. Asi ty úplně nejlepší cereálie, co jsem za poslední dobu ( a možná i za celý život) snědla. Ovoce při mých snídaní nikdy nesmí chybět a pro "doplnění" žaludku jsem k tomu všemu přihodila ještě rýžové chlebíčky s arašídovým máslem. Jen se symbolickou vrstvou, bohužel...No jo, šetříme, nedá se svítit :D

 Jak tak na to koukám, tak i na těch odpoledních svačinách jsem se celkem vyřádila. Ale snažím se teď nejíst  moc stereotypně a pořádně si to jídlo ozvláštnit, aby se ZP drželo co nejdál, pokud možno až někde na Severním pólu. Tady žitný chléb zapečený v troubě se sýrem do křupava, salátek z mojí oblíbené kukuřice a rajčat, oříšky a broskev. Konečně už začíná sezóna, jupí! Sice to není jako domácí, ale i tak mi chutnají. A vážně mě strašně štve, že jsme museli porazit naší broskvoň...Aspoň, že nám zůstala ještě třešeň, jahody a maliny. A od babičky budou jablíčka, švestky, meruňky a obrovská hooora rybízu, protože má na zahradě asi tak milion keříků. Jej, já se budu v létě mít! :D

 Nejoblíbenější polévka, kterou teď máme skoro každý týden. Hovězí vývar se spoustou zeleninky (tentokrát jen mražená, protože mamka nějak nestihla uvařit tu normální, ale nevadí :D) a krupicovými knedlíčky. A samozřejmě masíčkem. A jako vždycky já mám spíš knedlíčky, maso a zeleninu přelité trochou vody :D

 Zákuskování pokračuje :D Skvělá tyčinka čokokmen z rýžové mouky, kokosu a kakaa. Taky superextra skvělá.

 V mých snídaních tento týden se střídalo pořád jen Dobré z ovsa a müsli z Penny, ale když já si nemohla pomoct. Hrozně mi to obojí chutná, no :D Tady tvaroh rozmíchaný s mlékem, již zmiňované Dobré z ovsa a musli, broskvička a banánek. Mňamózní snídaně :)

Tahle svačina byla také bezvadná. Celozrnný chlebík rozpečený v troubě se sýrem a zbytek krajíčků rozpečených na sucho a potom natřený Lučinou a Francouzskou pomazánkou od Lunter. Tak jednoduché a přitom je to tááák moc dobroučké. K tomu plný talířek zeleniny a je mi hej :D

 A tady to jsem prosím vařila já. Měla jsem zrovna rest day, naučená jsem v rámci možností byla a tak mě napadlo, že něco dobrého ukuchtím k večeři. A tak jsem uckuchtila noky s žampiony, kukuřicí a fazolkami se spoustou sýra, který jsem nechala v té směsi už rozpustit. Vynikající to bylo, musím se pochválit :D A pak byla ještě kokosovo-kakaová raw tyčinka, kterou jsem si stroprocentně fotila, ale ta mrcha se mi někde v počítači ztratila. Noo nic, nevadí. Hlavní je, že chutnala famózně (i když ta s těi boby byla 100x lepší :D).

 Další podobná snídaně. Bílý jogurt s Dobrým z ovsa a trochou Čtyřlístků od Bona Vity (kakaovo-vanilkové! Ty jsem prostě musela zkusit :D), rýžové chlebíčky s arašídovým máslem a banánem (bohužl bez skořice, na tu jsem zapomněla...a pak proč jsem měla pocit, že tomu něco chybí :D) a hruškou.

 Rychlá svačinka na doplnění energie před cvičením. Kedlubna, rajče a zázvorový Flapjack s rozinkami a polevou z hořké čokolády. Ale lidi, ten byl...! Kam se na něj hrabe ten kokosový. Tohle byla prostě bomba! Ten chci jíst stejně často jako tu datlovou kakaovou tyčinku! :D Jemně zázvorová chuť, rozinky a ta čokoláda...dohromady úplné nebe v puse.

 Overnight oats ve skleničce od arašídového másla se tady poslední dobou objevuje docela často, nezdá se vám? Čím to může být...? :D Ale ne, tuhle mám prázdnou už asi od minulého týdne, akorát jsem na ni zapomněla. Tady v ní mám nečekaně müsli z Penny s mlékem, jogurtem a ještě lžičkou máslíčka k tomu, ať netroškařím a trochu to tam cítím. K tomu banán, pomeranč a kiwi.

 Jeden krabičkový obídek. Kukus s tresčími játry, hráškem a cottage sýrem.

 To bylo přemýšlení, co si dát k odpolední svačině :D Nakonec jsem zvolila rýžové chlebíčky s okakaověným a oskořicovaným cottage sýrem, překápnuté javorovým sirupem, ať to mám dobrý a tyčinka Crazy nuts s kešu a mandlemi. Byla skvělá, ale klidně mohla být i méně sladká. To jsem vážně napsala? Já? :D

 Večeře po zničení mých  zádíček. Nejlepší variace čočky, co znám. Maminčina krémová se smetanou a kořenovou zeleninou, k ní rajčata, vajíčka natvrdo a celozrnný chlebík. A teď jsem si vzpomněla, že si k ní ještě ráda dávám kyselé okurky. Sákra, to mě naštvalo, že jsem na ně zapomněla :D

 Perfektní karobový mugcake s příjemným malým překvapením v podobě skrytého arašídového máslíčka. Určo přidám recept, protože se moc povedl. Měkkoučký, vláčný, sladký tak akorát a s horkým rozteklým máslíčkem, které vám sice zalepí celou pusu, ale co by člověk pro tu báječnou chuť neobětoval :D S jogurtem, banánem a kiwi.

 Není lepšího oběda do horkého dne, než studený těstovinový salátek. S kuřecím masem a zeleninou. Já tedy pořád dávám přednost tuňákovému (od babičky, protože ta dělá ten nejlepší na světě), ale i tenhle má něco do sebe :)

 1. část odpolední svačiny :D Rozpečený žitný chlebík potřený tvarohem, s vajíčkem a bylinkovou solí, paprika, dušená šunka, sýr a hrozny.

 A tady 2. část sváči :D A ne, nebylo to po tréninku. Vůbec jsem ten den necvičila, protože jsem byla celej den polomrtvá, ale tím spíš bylo třeba pořádně doplnit energii. Zbytek tvarohu s troškou jogurtu, slunečnicá semínka, spoustu oříšků, kakaové boby a skořice. Boby jsem si také koupila minulý víkend a psala o nich v tom nákupním článku. Teď jsem je konečně otevřela a jsou opravdu parádní. Úplně úžasně chřoupou :)

 A večeře :) Kukus s treskou v tomatové omáčce a rajčaty. Žádná složitost, jsem byla líná si něco uvařit :D

 Dnešní rozmazlovací kašička, na kterou jsem se těšila celý týden. Plánovala jsem, co všechno si na ni dám, ale dnes ráno jsem zjistila, že na ni nějak nemám chuť. Ale překonala jsem svoje obrovské nutkání nasypat do misky Dobré z ovsa a zalít ho mlékem a nakonec si ji uvařila. Když jsem ucítila tu její vůni, tak se  chuť pěkně rychle dostavila. Nakrájela jsem si na ni banán a broskev, posypala ji skořicí a přidala lžičku máslíčka a novou Milku Chips Ahoy. Jeden dílek se schovává ještě uvnitř :) Je moc dobrá, ale je teda fakt nehorázně sladká. Řekla bych, že asi nejsladší čokoláda, co jsem zatím od Milky měla :D Ale což, to mě nevadí. Na kašičce chutnala bombově!

Maminčina dobroučká svíčková dneska k obědu :) Někde dole by měl být i kousek hovězího masa :D

To by bylo pro dnešek vše. Snad se vám dnešní díl líbil a něčím vás trochu inspiroval (no jo, Dobré z ovsa a müsli s jogurtem je inspirace jakou svět neviděl, fakt :D). Všem maturantům přeji hodně štěstí a pevné nervy. Ségra to má už zítra a já už se hrozně těším až to bude mít za sebou. Mám z toho šílený nervy, jako bych tam musela jít já :D 
Mějte se krásně a užívejte jídla! :)

14 komentářů:

  1. Jé, tak to jsem ráda, že se tě to drží trochu dále! :)
    Porcičky i jídlo moc pěkné :) Někdy to tak prostě je, že člověk jí to stejné, na nic jiného není chuť.. A však proč to měnit, když je to výborné a vyhovuje to žaludku, že :) Takže tvé nadšení z Dobrého z ovsa naprosto chápu, taky mi chutná, ač né tolik :D Několikrát týdně jej zatím nejím (ale po této inspiraci, že by? :O :P :D ) Jinak receptík na mugcake by byl skvělý, dnes jsem dělala poprvé a lahůdka! Nevím, proč jsem se toho "pečení" v mikrovlnce tolik bála :) A přitom pohoda, nic nevybouchlo a já si pěkně před prací napapkala bříško :)
    Doufám, že si časem najdeš více času a zase budeš přidávat více :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Už to Dobré z ovsa nejím tolik jako předtím, asi už jsem se ho "přejedla" :D Už mi došlo, ale hned tak si nové určitě koupit nepůjdu a pokusím se abstinovat :D A pak nejspíš vyzkouším to kakaové a nebo nějakou jinou příchuť, na to už se těším :D
      Já když jsem o mugcake slyšela poprvé, tak jsem si říkala, že to nemůže fungovat a připadalo mi to jako zázrak, že se to fakt upeklo :D Hele ale stejně si radši dávej trochu pozor, ono se totiž občas může stát, že to tak trochu bouchne :D I když horší je to s ovesnou kaší z mikrovlnky. Když jsem si ji tam občas dělávala, tak pak byla vždycky zasviněná celá mikrovlnka :D
      Já taky doufám, naštěstí už se blíží prázdniny, tak se to snad zlepší :)

      Vymazat
  2. Jídla máš fakt pěkná. A snídaňový stereotyp mám taky (já čokomusli od Emca s bílým jogurtem) - zejména ve všedních dnech, kdy je prostě musli s jogurtem nejrychlejší. O víkendu občas i spáchám něco jiného (kaši nebo třeba chleba s arašídovým máslem, banánem a skořici ;-).
    A přiznám se, že neznám Francouzskou pomazánkou od Lunter, kterou zmiňuješ v jedné svačině. Stojí za ochutnání? A byl by tip, kde ji koupit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Přesně tak, člověk si navykne snídat to samé a pak se toho nějak nemůže zbavit. Ale co, hlavně že je to rychlé a chutná nám :D O víkendech se taky snažím dělat si něco jiného. I když někdy jsem líná a skončí to podobně :D Ale taková kašička, nebo lívanečky, to jsou ty nejlepší snídaně! A chleba s arašídovým máslem, banánem a skořicí taky, ale to jím nejen na snídani :)
      Francouzská pomazánka je docela dobrá, ale řekla bych, že mnohem lepší je Mexická a nebo Tataráčik. Měli by ji mít v Lidlu, alespoň já jsem ji tam koupila, ale jinak si myslím, že by mohla být i v Kauflandu nebo v Albertu a pak určitě ve Zdravých výživách. Mě osobně ale mnohem víc chutnají ty další dvě :)

      Vymazat
  3. Flapjacky jsou tom! :) Gratuluju za první týden, začátky jsou nejhorší, dobře to znám :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky, opět skvělá inspirace :) Ten mugcake vypadá fakt úžasně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda, že se líbí :) Mugcake chutnal bezvadně!

      Vymazat
  5. Tak tu knedlíčkovou polévku bych si dala hned teď a tady! :D
    Dobře a svíčkovou taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle knedlíčkovou miluju už od dětství a jedla bych ji nejradši pořád. A svíčková? To je kapitola sama o sobě :D

      Vymazat
  6. Krásné fotky, flapjack je nejlepší :3 ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Vše máš krásné ! Je fajn, že ZP ustupuje, doufám, že se stále daří ! Chce to opravdu na tom jídle přidat, myslím, že tělo ti právě pomocí ZP říká, že strádá :) Já jsem si kakaové boby taky koupila poprvé a jsem na ně moc zvědavá :) A Dobré z ovsa jsou super, já jsem ještě čokoládové neměla, jen ty natural a ty mi taky moc chutnají :) A čoko-vanilkové Čtyřlístky taky nemusí být špatné ! Já jsem si teď po sto letech koupila medové kroužky :D Mugcake vypadá skvěle, na recept se těším :) Taky se teď snažím nebýt v jídle takový stereotyp, takže střídám snídaně - kaše je sice fajn, ale nevydržím ji jíst pořád :D A teď ujíždím na palačinkách <3 ale jak říkám, snažím se to měnit :) I na svačiny do školy si teď peču různé buchty :)
    PS: To, že máš stále dokola musli a Dobré z ovsa neřeš, já když si něco oblíbím tak to jím taky každý den (viz palačinky :D )
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Nebréč, že dochází arašídové máslo :) Na mém instagramu můžeš soutěžit o domácí, tak pokud máš instáček, skoč tam ;)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)