sobota 28. února 2015

What I ate no. 3

Krásný nedělní večer! Poslední hezká neděle, která mě v průbehu tohoto roku čeká :D Za týden touhle dobou rozhodně nebudu mít tak dobrou náladu. Dva měsíce utekly jako voda a už zase budeme muset do školy. A kdyby jen to. Letos nastupuju na střední, takže se třesu strachy jako ratlík, ale zároveň se hrozně těším. Bodejť by ne, jdu na gastronomii, to je obor mých snů :D Jen doufám, že to tam hned první den nějak nezvořu.
Ale nebudeme si teď kazit den. Máme ještě celý jeden týden, takže si ho pořádně užijeme. Já budu asi hodně cvičit, protože vážně nevím, jak na tom pak budu časově, takže si to musím vybrat dopředu. A taky budu hodně jíst a jídlo si zdobit. Příští neděli vyjde 4. inspirace, poslední prázdninová, takže musí být extra skvělá.
A mimochodem, nějaiým zázrakem jsem včera ráno vážila jen 56kg. Řekla jsem si, že je to dost divný, když jsem v pátek měla 57 a že se teda dneska zvážím znovu. Jenže pořád tam bylo 56. Nakonec jsem přišla na to, že seč jsem to ráno byla běhat, vypila jsem předtím i potom korbel vody, takže na váze to být vidět nějak muselo. Navíc byly v pokoji zatažené žaluzie a já na tu váhu trochu blbě viděla. To taky mohlo mít vliv. Mám sice brýle na dálku, ale nenapadlo mě, že je potřebuju jenom abych si dohlídla k nohám :D Každopádně jsem z toho strašně šťastná. Několik týdnů jsem se nemohla hnout z 57,5 a pak mám najednou během jednoho týden jenom 56kg. O to jsem ani nestála :D Míň už mít teda nechci, teď se pořádně pustím do budování svalů :D
Dost řečí a tady je 3. díl. Užijte si ho :))

Snídaně v podobě Ovesné kaše od Emca. Já si tedy radši dělám vlastní, ale chtěla jsem vyzkoušet nějakou tu instantní. To jsem ale nepočítala s tím, že mi mamka koupí rovnou 4 krabice :D Ale co, nejsou špatné, jen trochu moc sladké, na to nejsem zvyklá, ale i tak mi moc chutnají. Tady to je jablečno-skořicová kašička. Doprostřed jsem si kydla trochu jogurtu, nakrájela si k tomu ještě jablíčko, přihodila pořádnou nálož oříšků a nebyla bych to já kdybych si to neposypala skořicí. A na odzobu ještě lžička rybízové marmeládky od babičky :)

 Jedna velká méně zdravá bašta k obědu. Brynzové noky, k tomu zelíčko, trochu slaniny, plátek samotné brynzy a trochu sladkých papriček v nálevu. Pro hezčí dojem jsem si to ozdobila petrželkou. Až mi bylo líto to sníst. :D Ale jsem ráda, že jsem to udělala, byla to pochoutka.

 Svačinka. Nějaká malá, ne? :D Jenom 2 křupavé česnekové houstičky, jedna s Ricottou a jedna s Linessou. Obě s kozím sýrem a chilli papričkou. K tomu ještě nějaký kozí sýr, rajčátko a kousek okurky. Od téhle vačinky krájím okurky už vždycky jenom na měsíčky. Líp vypadají a líp se jí. A mě tak i víc chutnají.

 A tady je další oběd. Zeleniový vývar s nudličkami. Tuhle polívku miluju. Hlavně tu cibuli, ta je na tom nejlepší. Samozřejmě jsem si do ní dala kajenský pepř. Bez toho to není ono ;))

 Tady si dávám ke snídani ovesné kávenky. No, kávenky...Jsou to kávenky z Cara :D Ale byly naprosto éňo ňůňo. Přidám recept. Uprostřed je jablíčko, mix sušeného ovoce a pár oříšků. K tomu bílý jogurt se skořicí a kokosem.

 Lahůdkový oběd. Pangasius pečený v rybím koření s červenou cibulou a paprikou. Jako příloha šťouchané brambory s pažitkou a mražená kořeněná zeleninka.

Jsem měla zdobivou náladu a ke svačině si udělala okurkové chlebíčky a rajčatové jednohubky. Některé jsou natřené jak jinak než Ricottou a některé jak jinak než Linessou. Na nich je krůtí dušená šunka, kousek kozího sýra a na ozdobu petrželka a sedmikrásky, které se na mě z travičky na zahradě tak hezky usmívaly :)


A k večeři tu máme zbytek šťouchaných brambor a zeleniny od oběda. Na to jsem přidala nakrájené rajčátko a vyškrábala kelímek mojí oblíbené Ricotty, takže se tu s ní už nic objevovat nebude :D Posypala jsem si to sušenou bazalkou a kari kořením. Sice si na brambory radši dávám Cotagge, ale tohle taky mělo něco do sebe :))

 Tohle byla středeční snídaně a i když to tak možná vypadá, můžu vás ujistit, že opravdu nebyla pro dva. Byla pro jednoho mega žrouta, tedy mě. Den předtím jsem upekla ten domácí chleba a ty koláčky a prostě jsem to všechno musela ochutnat. Takže jsem si dala 2 krajíce toho nejlepšího chleba na světě, jeden s bylinkovým Almette a druhý s Ramou s máslovou příchutí. Tu úplně zbožňuju. Proč jsem jí vlastně přestala jíst, když mi tak chutná? Vždyť i margaríny je třeba jíst. Obsahují spoustu mastných kyselin a vitaminu, které je třeba doplňovat. Určitě si jí teď budu dávat častěji. K tomu rajčátko, krůtí šunka a plátek Leerdameru. Pak ochutnávka mých koláčů a překapávaná káva, na kterou jsem si tak zvykla, že jí teď piju každý den. Řeknu vám, že to byla moje zatím největší snídaně. Byla jsem solidně přežraná :D

Úžasná sladká svačinka jako odměna po dvouhodinovém cvičení. Banánový mugcake podle Nikol. Tentokráte je uvnitř skořice a půlka strouhaného jablíčka. Druhá půlka je rozložená kolem. K tomu jsem si dala zbyteček svojí domácí banánové zmrzliny, posypala trochou sušeného ovocného mixu, oříšky a skořicí. Já si jí vážně dávám úplně ke všemu sladkému. Nemůžu za to, že mi tak chutná a ke všemu se tak dobře hodí :D

Snídaňová kašička od Emca. Tentokráte čokoládová. Byla trošku řidší, protože jsem tam dala moc vody, ale to mi nevadilo. Hodně jsem si teď oblíbila kaši s jogurtem, takže i dnes jsem si tam jeden dala. Kaše bez ovoce, jako by snad ani kaše nebyla, takže nechybí banánek, ani trochu sušeného ovoce. A samozřejmě oříšky a skořice. Bez toho se moje kašička nikdy neobejde :)) Taky trochu větší porce, než jindy.

 Oběd, na kterém jsem se vyjímečně nepodílela. Když ho maminka vařila, zrovna jsem cvičila, protože jsem si chtěla vyhradit odpoledne na nákupy :D Takže mamča ukuchtila její oblíbené jídlo z rajčat: Oreganovou dobrotu s balkánským sýrem. Byla to mňamka, zvlášť s tím mým domácím chlebem.

  tady můj špalďák k odpolední svačině. S Linessou a okurkou, s máslovou Ramou a jablíčkem. Není nic lepšího, než Rama (s máslovou příchutí!!!!) s jablíčkem a se sýrem. V tomto případě je to opět můj oblíbený Leerdamer, který silně konkuruje i dokonalému kozímu.

K večeři zbytek Oregánové dobroty(někdo to dojíst musel :D). Tentokráte s kuskusem a rajčátkem, posypané kajenským pepřem. Málem mi shořela pusa :D
Jestli jste ho ještě neměli, tak ho určitě vyzkoušejte. Zvlášť, pokud jste milovníci ostrého. Má ale i velmi dobrou chuť, takže můžete do jídla přidat jenom trošku na šmak. Já ho miluju hlavně do polévek, ale jak vidíte, jsem schopná si ho dát na všechno. Mám dojem, že jednou jsem si ho dokonce nasypala na chleba se sýrem :D Nebylo to špatný.

Best breakfast ever! Domácí špaldový chleba s domácím arašídovým máslíčkem, které seč tak vůbec nevypadá, tak opravdu arašídové je a si představte, že tak dokonce i chutná :D K tomu bánen, jablíčko a posypka ze skořice. V mističce je ještě zbytek ovoce (na ten chleba jsem to všechno rvát nechtěla) s goji a kešátky :D
A samozřejmě překapávaná kávička, na kterou jsem si teď nějak zvykla.

Zeleninové lasagne. Proč je pořád dělat s tím mletým masem, ze kterého se vždycky vypeče tolik tuku? :D Takhle je to taky dobrý. Možná i lepší. Je tam spoustaaa, spousta zeleniny a i když to nedrží tak pěkně jako normální lasagne, chutnalo mi moc. Prostě takový ideální obídek. :)
 Nevím, čím to je, ale poslední dobou mám odpoledne hroznou chuť na sladké. Dřív jsem si ráda dávala knackebroty, sýr, zeleninu,někdy i nějaké to pečivo, něco takového většinou tvořilo mojí odpolední svačinu. Jenže teď mě nějak začala honit mlsná a já si musím dávat něco sladkého. Když já ho tak miluju :3 Dalo mi takovou práci vyklopit ten pitomej řeckej jogurt tak, aby se udržel tvar a já ho pak stejně zaháži tunou domácího musli a kousky jablíčka. K tomu ještě pár plátků sušeného manga. Nebudu tady dělat, že tohle bylo všechno :D Pak jsem ještě dovyprázdnila pixlu s musli (naštěstí už ho tam tolik nebylo) a jelikož jsem pořád neměla dost a moje chuť na sladké ještě nebyla dostatečně ukojena, popadla jsem pytlík čokoládového musli od Emca a nabrala si asi pět lžic a šup s tím rovnou do pusy. Kupovaný zapékaný musli jsem měla naposledy asi před 3 měsíci a už jsem skoro zapomněla, jak chutná. Bylo šíleně sladký a taky šíleně dobrý. Ještě, že jsem se ovládla a nesežrala ho celý :D Moje domácí je ale stejně lepší :D

 Kdo si při pouhém slově "medvídek", vybaví právě tohohle medvíka a jeho dokonalou chuť s tím božím krémem uvnitř, tak měl vážně skvělý dětství. Já ho jako malá baštila pořád a s mamkou jsme mu dokonce složily písničku, kterou jsem mu vždycky zazpívala předtím, než jsem ho snědla :D Ještě si jí pamatuju, ale bohužel jsem na to zapomněla a tentokrát mu jí nezazpívala. Chudáček, to si nezasloužil. Vzpomněla jsem si, že mám ještě nějaké sladkosti (vlastně skoro všechny) z Velikonoční nadílky a musím je nějak spotřebovat, než projdou. Tak proč je nešoupnout do ovesný kašičky, že jo? K tomu banánek, skořice, goji a poprvé v historii jsem si tam šoupla i obilný klíčky. Mňamka, budu to praktikovat do vypotřebování zásob :D Brumíčka mám ještě jednoho, toho s čokoládovou náplní, takže ten se určitě taky v nějaké sníádaňové kaši objeví. :) Ale řekněte, že vypadá krásně, jak si tam tak s úsměvem trůní! :33

 A tady včerejší dokonalý (improvizovaný) oběd. Kuřecí maso na cibuli se sušenými rajčaty a s takovou dobrou omáčkou, kterou jsem vyrobila ani už nevím z čeho :D K tomu byly grilované cukety (s kořením na grilovanou zeleninu :D), rýže s jarní cibulkou a trochou kari. Byla to lahůdka.

Jako zákusíček po obědě dva kousky naprosto božské čokoškové buchtě. No, ono je to možná brownies. Já fakt nevím. Ale je vážně hrooozně dobrá a já jsem na sebe pyšná, že jsem do mísy naházela všechno, co mě napadlo a tím pádem jsem vynálezce tohoto skvělého pokrmu :D Byla hodně tenká, proto mám ty kousky dva :D Zase tolik se těch buchet nepřežírám i když bych někdy fakt ráda :D Ale tahle není takúplně nezdravá. Je v ní třtinovej cukr a když je v něčem třtinovej cukr, ta to já považuju za zdravý :D

Slaná svačina, na kterou jsem vůbec neměla chuť, ale nechtěla jsem se zase cpát sladkým :D Špaldový chleba s Ramou a paprikou. Trochu Kešu oříšků a tamty dva "bobky" to jsou takové slané mugcaky. Prostě dortíky z mikrovlnky, akorát naslano. No, nebyl to moc dobrej nápad :D Jo, vypadají celkem hezky, dokonce i hezky voněly, ale abych pravdu řekla, moc mi nechutnaly. Jeden jsem dala mamce, aby to taky ochutnala. Bylo to takový zvláštní, takže příště raději sladký mugcake. :D Akorát jsem pak byla naštvaná, že jsem si tak pitomě vyplejtvala svačinu. Nevím, prostě mám pocit, že je zbytečný, abych jedla něco, co mi nechutná, když si můžu dát něco, co mám ráda. Ztratila jsem tak jedno jídlo :D
Radši jsem si měla dát ještě jeden krajíc chleba :D

Á večeře. Jak jinak než zbytek rýže s kari a grilované cukety. Masíčko už nezbylo. No jo, bylo až moc dobrý a bylo ho až moc málo na naší rodinu :D K tomu jsem si dala pár oliv, plněných ančovičkami. No, ušlo to, ale radši mám ty obyčejné a nejlíp černé :D A ještě jakási pálivá studená omáčka, kterou jsem našla válet se v nějakym regálu v Penny. Stála jen 20, tak jsem jí vzala :D Bohužel jsem si nevybrala moc vhodný jídlo na její ozkoušení. K tomuhle se zrovna moc nehodila. Je docela pálivá a taková...jak bych to řekla, hodně chuťvě výrazná, spíš tak k nějakému masu. Ale dobrá je, alespoň příště vím, s čím si jí dát.

Tak a už tu máme dnešek a supeorvou snídani, která se skládala z jogurtu se skořicí, domácího musli, který jsem zrovna včera vyrobila a musím říct, že se povedlo ještě víc než minule. Sežrala jsem ho strašně moc :D A k tomu 2 malé hrušky, které jsem čmajzla sousedovi ze stromu. Vypadají sice nezrale, ale věřte mi, že byly slaďoučké jako med :))

 Oběěěěd! Kuřecí lanšmíd pečeý v horkovzdušné troubě. To je vážně geniální přístroj, ten budu chtít do svý kuchyně taky :D K tomu v normální troubě pečené brambory se sušenou bazalkou a česnekem. Byly perfektní! Na ozdobu jsem si tam přihodila lístek bazalky a jedno cherry rajčátko, aby to bylo trošku barevný. K tomu byl okurkový salát. No, ostatní měli okurkový salát, já měla jenom nastrouhanou okurku bez ochucení :D Tak to mám prostě nejdarši. Pokud vás zajímá, co je ta černá hromádka vzadu, tak to jsou prosím domácí chipsy z okurkových slupek (přece je nevyhodím, nee? :D) Tady na fotce to vypadá jako jedna velká spálenina, ale ve skutečnosti byly tak akorát. Část byla jen s trochou soli a část s grilovacím kořením. Mooc dobrý :D

Svačím si ve velkém! 2 přepůlené krajíce špalďáku. Jedna půlka toho prvního je s domácím arašídovým máslem, kokosem a skořicí. Ta druhá taky, akorát je tam navíc Leedramer. Zkouším nové chutě a musím říct, že tohle byla delikatesa! Někdy si připadám jako těhotná, když vidím, co všechno mě napadá za jídelní kombinace :D K tomu jsem přikusovala jablíčko a byla jsem v ráji. Druhý krajíc je s Žervé, jedna půlka taktéž s Leedamerem a jedna se sušenou pažitkou. To byla skvělá sváča!

 A jsme u dnešní večeře. Ze včerejška zbylo ještě trochu rýže, takže se konalo rychlé kuchtění. A jak jinak než z mých oblíbených fazolí! Jednoduše jsem opekla cibuli, pak přidala trochu česneku, červenou papriku a rajče a nakonec celou plechovku bílých fazolí ve sladkém Chilli nálevu. Ještě trochu koření a bašta je na světě! Na vrchu tři pidi chilli papričky a už jsem si debužírovala.

To je konec dnešního dílu. Já doufám, že se vám to líbilo a trochu vás to inspirovalo. Nemám moc čas na dlouhé rozepisování. Musím stihnout Apollo 13, takže se s vámi pro dnešek loučím :D
Přeju vám pěkný večer a ať se vám něco hezkého zdá. Třeba o jídle :))






Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)