sobota 28. února 2015

Nový rok, nové cíle, nové sny


Ještě mi pořád tak nějak úplně nedochází, že už je rok 2015. A pořád mi tak nějak nedochází, že dnes je pátek a za 2 dny zase začne škola. A pořád mi nějak nedochází, že bych se už asi měla začít učit, což mi nejspíš dojde až v neděli večer.
Ale proč si kazit pátek nedělí?

Dneska to bude o mých plánech a předsevzetích do nového roku. Já si je nikdy moc nedávala. Spíš jsem si tak řekla, že bych třeba mohla něco a něco a buď jsem to dodržela, nebo ne, ale neřešila jsem to. Popravdě, ani teď to moc neřeším :D Sice jsem si nějaké dala, ale nazvala bych to spíš plány, než předsevzetí. Jsou to věci, které mám v plánu a které bych při troše štěstí mohla udělat.




1)Něco, co si za novoroční předsevzetí dala polovina zeměkoule :D Ano, hádáte správně, zhubnout. Ale ne nějak moc. Jenom to, co jsem o Vánocích nabrala (ale vůbec by mi nevadilo, kdyby to bylo o trošku víc). Sice jsem se nevážila a pohledu do zrcadla se teď raději vyhýbám, ale moje nakynuté bříško (a ty prázdné mísy od cukroví, na kterých jsou jenom moje otisky :D) mi jako důkaz bohatě stačí. Takže zítra bude vážení, abych věděla, jak na tom jsem a mohla se do toho hezky opřít. Ach, jak já se na to netěším :D

2)Vysvalečkovat se :D Alespoň trochu. Čím dál tím míň se mi líbí moje hubené ruce, ale čím dál tím víc mě bolí a řeknu vám, ten přechod z kilovek na dvoukilovky není tak lehký, jak jsem si myslela :D O mém kulatém břiše radši mluvit nebudeme. Před Vánoci se mi tak dařilo, bříško bylo ploché a začínalo i dobře vypadat a pak, během pár dní...škoda mluvit. Ale všechno zlé je k něčemu dobré , ne? :D (jen nevím, k čemu bylo tohle :D). A nezapomínám ani na nožky. Potřebuju trochu zpevnit lýtka a konečně už něco udělat s těmi vnitřními strany stehen. Už mi totiž dochází trpělivost a asi si je brzo vzteky uřežu :D Zadek...no, zvednout by potřeboval. A to hodně :D Problém je v tom, že posilování zadku mě baví asi úplně nejmíň :D A ten můj pas! S tím se taky musí něco udělat. Je toho tolik, že mám do léta co dělat. Ale ono to v plavkách vidět bude, to vám garantuju! :D

3)Pokusit se zdravě jíst :D Bez toho to hubnutí moc nepůjde, že? Teď o Vánocích jsem se vyřádila až dost, takže bych se mohla vrátit k těm zdravým mňamkám. A taky že od včerejška už zase jedu clean (jestli to tak tedy můžu nazvat :D ). Doufám, že mi to vydrží.

4)Zapisovat si, co jsem jedla a cvičila a obodovat si to. To nebude absolutně žádný problém, protože jsem s tím začala už od začátku prosince a hrozně mě to baví :D Nikdy to nenechávám až na večer, protože jsem moc nedočkavá a zapisuji si každé jídlo hned po tom, co ho sním. A to bodování se mi taky hrozně líbí. Je to úžasný pocit, když si můžu napsat za body velkou špičatou jedničku :D Ovšem přiznám se, že o Vánocích tam nebyla jednička ani jedna. Nevěřili byste, s jakým klidem jsem si do notýku zapisovala ty obrovské pětky a bylo mi to úplně fuk :D Taky je to teď na mě vidět.

5)Klasika, učit se, abych měla dobrý známky. Jasný, pohoda :D

6)Odepisovat na smsky hned a ne až za 3 dny :D Lidi jsou pak naštvaný :D

7)Udržovat si pořádek na stole. A začít tím, že si konečně sklidím ty vánoční dárky :D

8)Pauzičkovat. Ať už hubnu, nebo ne, pauzu si občas dát musím. A především se to musím naučit. Nedělat vědu z toho, že nebudu 2 dny cvičit a že nedostanu z písemky jedničku, protože jsem místo učení šla spát. Když je člověk unavenej, musí vydechnout.

9)Nezničit si tělo. Přestat si myslet, že když nebudu cvičit alespoň hodinu a půl, nebude to mít žádný efekt. Bude a možná i lepší. Když budu pořád unavená a bude mě všechno bolet, asi těžko budu cvičení normálně zvládat a potom se to bude stupňovat a stupňovat a skončí to tak, že z toho onemocním, přiberu a budu na tom ještě hůř.

10)Přestat se stresovat každou maličkostí. Ano, s tím mám velký problém a špatně s ním bojuji. Nevěřili byste, čeho všeho jsem schopná kvůli tomu, že mám z něčeho strach. A to musí přestat!

11)Kontrolovat svoje nálady. Někdy si opravdu připadám jako těhotná, protože se to u mě střídá mrknutím oka. V jednu chvíli se směju a pak je mi najednou strašně smutno. Potom jsem naměkko, pak mám záchvat vzteku, pak se mi chce brečet a takhle to jde pořád dokola. Ubližuju tím nejen sobě, ale především lidem kolem mě, protože se k nim kvůli svým náladám kolikrát chovám vážně hnusně a to si oni nezaslouží. Takže tak.

12)Pomáhat mamince a (občas :D) i sourozencům.

13)Pokusit se si užívat každého dne života a hledat na všem něco pozitivního. Přestat si pořád na něco stěžovat, litovat se, mít rádoby deprese a začít si vážit toho, že jsem zdravá a mám v rámci možností normální rodinu.


13 plánů do nového roku. Některé asi nevyjdou, ale budu se je snažit splnit.
Mimochodem, kdo měl včera ke snídani ovensou kaši? Jáááá! Protože jak na nový rok, tak o celý rok! A kdo cvičil? Jáááá! Úplně z toho samého důvodu :D
I na Silvstra jsem nakonec cvičila, protože jsem si byla jistá (no dobře, plánovala jsem to :D), že si dám pořádně do nosu a naposledy si užiju cukroví a vánočku. A že jsem si to teda pořádně užila, tím si můžete být jistí.
Ale od včerejška už nic. Přece hubnu, ne? Ale to neznamená, že si přestanu dávat čokoládu do kaše! :D
Hubnutí pro mě znamená i utrpení v podobě HIIT. Nemůžu si pomoct, ale já to mám čím dál tím méně ráda. Já vlastně nemám ráda ani Cardio :D Kdyby se tak hublo posilováním, to by byla paráda :D Aspoň bych vždycky nebyla tolik zpocená. V našem pokoji už to smrdí jako v nevyvětrané posilovně :D A to tam větrám pořád :D
Jinak chcete vědět, co je nového? Dneska jsem prvně měla bulgur a hrozně mi chutnal. Začala jsem pít Alchelmilku na tu mojí menstruaci a hrozně mi chutná, tak snad mi i pomůže. Jsem šíleně zahleněná (kašičky se mi jí docela špatně, ale nevykašlu se na ně ani za nic :D), takže mi mamka přinesla z lékárny šíleně sladkej sirup, kterej musím brát 3x denně. Tak doufám, že mě brzy odhlení, protože mi úplně kazí moje plány :D
Jsem hrozně utahaná. Christine Salus mě jednou zabije, ale jestli předtím zhubnu, budu jí vděčná :D
A jak jsem si užila Silvestra? Báááječně. Však uvidíte v Inspiraci z kuchtěníčka, jak jsem se měla. Udělaly jsme si s mamkou hezký večer u televize a spousty jídla, z větší části zdravého. O půlnoci jsme si přiťukli Bohemia Sektem. Já jsem si asi tak 5x ucucla a pak to dala dopít mamce. Nevím proč, ale ten alkohol mi chutná pořád míň a míň :D
A co jste dělali na Silvestra vy? Užili jste si to? Doufám, že ano a vstoupili jste do nového roku s úsměvem!
Mějte se zatím pěkně a užívejte si každou minutku soboty a neděle, protože potom nám to zase začne.
Ahooj! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)