sobota 28. února 2015

What I ate no. 11


Ahooj! Dneska trochu později, ale přece, takže kašleme na nějaké zbytečné vykecávání o tom, jaký jsem měla nudný týden a jdeme rovnou na to! :))


 Jedna taková malá večeře, když je člověku špatně. Zeleninový salátek z okurky, rajčat, cottage a trochy Salsy, ať to má nějaký šmak. K tomu na přikusování 2 žitné Knackebroty. Už po prvním ochutnání jsem se zapřísáhla, že jiné si už nikdy nekoupím. Jsou naprosto parádní! :)

Ovesná kaše, tentokrát dělaná jen ve vodě a pak smíchaná s bílým jogurtem. I když se vám to možná nezdá, tak je to tak poloviční porce, než co si dělám obvykle. A všimly jste si něčeho dalšího? Je světlo! To proto, že jsem snídala až v půl desáté. To proto, že jsem byla od úterka celý týden doma. Ano, dostihla mě nějaká prapodivná nemoc, která způsobila, že se mi zcvrknul žaludek, jsem slabá jako moucha a nejraději bych se celý den nezvedla z křesla. Ale počkat, to jsem přece dělala! :D Tady je zkrátka movesná kašička ke snídani pro maroda s kiwi, mandarinkou, domácím perníkem a trochou brusinek, které nám zbyly od svíčkové omáčky :D

A k obědu Chilli Con Carne. Mamince se jako vždycky moc povedlo. Škoda jen, že jsem to díky té své nemoci nemohla ocenit a na talíř si nandala jen symbolickou porci. Bohužel i tenhle trošek jsem měla problém sníst :/ Ale chlebík jsem si dala, to jo :D

 Žitné Knackebroty s taveným sýrem, plátkem Madelandu a rajčátkem. Taky nic moc velká svačina, ale já po ní byla nechutně přežraná...

Čokoládová ovesná s řeckým jogurtem, banánem a ovesno-banánovými kuličkami, které jsem si večer před tím udělala. Moooc dobré, ale patlat se s nima v 10 večer asi nebyl moc dobrej nápad :D Recept vám sem určitě přidám. Asi je to spíš takové Vánoční cukroví, takže spíš asi až někdy před Vánoci, ať se máte na co těšit. ;) Jo a ještě jsem si to posypala trochou Mysli na zdraví od Emca, protože mi to připadalo takové holé :D

 Tohle bylo naprosto perfektní. Škoda jen, že takový názor jsem z celé rodiny měla jen já a mamča. Když oni jsou prostě všichni rozmazlený a sójový maso jim neni dost dobrý :D Co nadělám, že. Jsou to teda nějaké nudle (ne špagety, i když to tak vypadá) a pozor, bezvaječné! Ale věřte mi, že byste to nepoznali. Byly úžasné, asi nejlepší nudle, co jsem kdy jedla. Možná mi chutnali i víc než obyčejné špagety. Byly smíchané se sójovým masem, kousky dýně, mrkve, petržele, celeru a lístky oregana, které tady ale není vidět. Já jsem to potom ještě hezky dokořenila a vznikla z toho taková dobrota, že si to ani neumíte představit. Ale sakra, to jsme to nemohli uvařit, až budu zdravá? Takhle jsem z toho zase nic neměla a snědla sotva půlku z toho, co tady vidíte. A to je to prosím dezertní talířek!!

 Takový pokus o to udělat si svačinu, která bude i hezky vypadat. No, nevyšlo to, ale snaha byla :D V této ťuťu skleničce je řecký jogurt, potom kousky hrušky, slunečnicová semínka, potom zase jogurt a nahoře pak mandarinka, ovesno-banánové kuličky a skořice. Okolo je ještě zbytek hrušky. Udělala jsem asi 30 snímků! Víte, jak bylo těžký to zredukovat jenom na 4? :D

A k večeři byly květákové hody. Měli jsme květákovou polévku, kterou jsem si ale nedala, protože bych to do sebe všechno nenacpala, a jako druhý chod květákové placičky s bramborama. V mém případě ještě s rajčátkem, chilli papričkami (abych vypálila ty zlé bacily :D) a nějakou asijskou Kari omáčkou s kokosem, co jsem doma objevila. Vůbec není špatná, každopádně má velmi zajímavou chuť a třeba k takové rýži musí být naprosto skvělá! :) Ale ani s těma placičkama nechutnala zle.

 To jsem si ale zamlsala! :D Ovesnou kaši jsem v ten den zavrhla z důvodu, že mi ty obě předchozí vytekly a já pak musela vytírat celou mikrovlnku a to je to poslední, na co má člověk po ránu (10h dopoledne :D) náladu. Takováto cereální snídaně je ale taky moc dobrým startem do nového dne. Dobrá vláknina od Bona Vity (už jsem psala, že ji totálně žeru? :D), čokoládové mini Bébéčka a Cini Minis, které jsem neměla už asi 3 roky. Nejspíš jsem udělala chybu, že jsem si je dala, protože jsem zjistila, že jsou naprosto mňamózní a teď se jima určitě budu cpát mnohem častěji :D K tomu ještě banán, pod kterým se skrývá i trocha bílého jogurtu, kokos a čokoška. Na závěr jsem si to ještě přelila mlíčkem, ale věřte mi, že ta fotka vůbec nevypadala lákavě. Takhle "nasucho" to bylo hezčí.

 Takhle to dopadá, když celý den prohlížíte obrázky jídla na různých Instagramech. :D Prostě jsem si taky chtěla udělat nějaké fakt hoodně pěkné jídlo. A docela se podařilo, ne? :) Tady je čínské zelí s mandarinkou, kiwi, arašídy a kousky sýra. Ještě jsem to pocákala trochou kefíru a posypala skořicí. Sice je to trochu zvláštní kombinace, ale chutnalo to bezvadně!


Malá porce špaget na mega talíři. Pamatujete, jak jsem vám sem psala, že jsem dostala velkou misku na špagety? Tak tohle je ona a je opravdu obří! Ten den se mi dokonce zdála mnohem větší, než když jsem ji dostala. To bylo určitě tou nemocí :D Obrázek bohužel není vidět, ale někdy vám ji vyfotím, ať taky vidíte, jak je ta mistička pěkná. Tady v ní mám špagety s rajčatovo-česnekovou omáčkou, ve které je i dýně (jo, cpeme jí do všeho :D) a mrkev. Samořejmě je to posypané sejříkem, bez toho by to ani nebyly špagety. :))

 Ááá, za tohle se stydím... :D Měla to být pečená ovesná kaše, ale jak vidíte, nějak to nevyšlo. A to jsem to dělala do takové krásné srdíčkové formy v domnění, že to pak půjde vyklopit. To ovšem neznamená, že to nebylo dobré. Naopak! To bylo tak strááášně dobré! Aby taky ne, když jsou tam samé výborné věci, jako jsou lněná semínka, spooousta nasekané čokolády a banán. Jako! Proč jste mi nikdo neřekl, že pečený banán je tak fantastický?? :D Zkrátka a dobře mi tenhle ovesný trhanec moc chutnal a nedělala jsem ho naposledy. Příště už ho budu dělat za jistým účelem, aby to dopadlo přesně takhle. K tomu jsem si dala jablíčko, jogurt a indický černý čaj. Mimochodem taky naprosto úžasný.

 No jo, sobota byla tak trochu Cheat Day. Ráno tolik čokolády a pak k obědu smetanové kuře na paprice s houskovým knedlíkem. Ale co, alespoň konečně zase dostávám chuť k jídlu, ne? :D

 Říkám, že sobota byla jedna velká žranice. Po obědě jsem si prostě musela dát alespoň jednu z milionu hnetynek, co jsme v týdnu napekli. Tahle se mi líbila. Samozřejmě jsem ji zdobila já, jak jinak :D A byla skvělá. Nevím čím to je, ale zdá se mi, že letos se nám povedly mnohem víc než loni. Jsou úžasně měkké a ta poleva je úplně božská a krásně se rozpouští na jazyku! Ale nejsou lepší jenom chuťově, letos jsme se vyřádili i na zdobení a z fleku bysme ta svoje díla mohli prodávat :D Budu se muset hooodně ovládat, abych je nejedla několikrát denně :D K ní jsem si dala mléko se skořicí. To je taky naprostá dokonalost. Jestli jste to ještě nezkoušeli, tak je nejvyšší čas, protože je to vážně mňamka! :)

 A dnešní snídaně v podobě kokosovo-banánového mugcaku, mimochodem naprosto delikátního. Byl krásně křehoučký a měkký, zkrátka dortík z mikrovlnky, jak se patří :D K němu ovseno-banánová kulička, banán a mandarinka. I když se nezdá, tak docela dost zasytil a ještě jsem si pochutnala. Co víc si člověk může přát? :)

 Jelikož jsem ráno neměla ke snídani žádné ovesné vločky (kulička se nedá počítat :D), tak jsem si je dala ke svačince. Spařila jsem je horkou vodou, přidala půlku nastrouhaného jablíčko, skořici a pár lžic tvarohu. Nakonec jsem to ještě posypala posekanými arašídy a skořicí.


Dnes končíme skvělou véčou. Chtěla jsem si upéct ten svůj ovesný chleba, na který jsem sem už dávala recept, ale nakonec jsem ho udělala úplně jinak, než jsem měla v plánu a musím říct, že tenhle byl milionkrát lepší! Vážně, naprosto dokonalý a já se už nemůžu dočkat, až si ho zítra zase dám. Můžete očekávat recept, protože s tímhle se s vámi prostě musím podělit. Namazala jsem si ho lučinou, k tomu si dala zeleninu a sýry, které zastupuje samozřejmě můj oblíbený Madeland a moje oblíbené Blaťácké zlato. Víte co? Já už nebudu psát pořád to "oblíbený", protože když se jedná o sýry, jsou moje oblíbené snad úplně všechny ;D


Tak. Opět doufám, že jste si dnešní (nemocný) díl užily a že se vám líbil. Budu moc ráda, když mi zanecháte nějaký komentář. Vždycky se na ně moc těším a jsem opravdu nadšená, když jich tu pár najdu. :)
Ještě nevím, jestli půjdu zítra do školy. Teď je mi docela dobře, ale nevěřily byste, jak rychle se to u mě střídá. V jednu chvíli je mi, jako kdybych měla právě umřít. Celé tělo mám hrozně těžké a v hlavě mi hlasitě duní a pak se mi třeba během hodiny uleví, takže nemůžu s určitostí říct, jak na tom budu zítra ráno. Ale bude to v 5h...v tu dobu na tom nemůže být dobře ani absolutně zdravý člověk :D

Zkrátka uvidíme. Když nepůjdu, nepůjdu. On se ten svět nezboří a já aspoň budu mít čas napsat pár článků. Ona ta nemoc má taky svoje výhody :D
Zatím se tedy mějte hezky a ne, aby vás napadlo dneska ještě něco dělat! Žádné učení, žádná práce, nic! Hoďte sebou na gauč a relaxujte. Neděle se jmenuje neděle právě proto, že se v ten den nemá nic dělat, tak to dodržujte a udělejte si hezký nedělní večer ;)









Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)