sobota 28. února 2015

What I ate no. 14

Ahooj!
Je tu neděle (bohužel už večer :D) a s ní i pravidelná rubrika nějaké té jídlení inspirace. Tento týden jsem neměla moc času a nevím, jestli to ten další bude lepší. Ale pokusím se alespoň něco vydat, aby to tu nezelo prázdnotou. Teď si užijte dnešní díl a mějte pěkný zbytek vííkendu :)


Pondělí se musí začít pořádnou, ale opravdu pořádnou mega cereální snídaní. Tak jako já :D V misce můžete vidět domácí granolu, Dobrou vlákninu, celozrnné lupínky, lískové oříšky, pistácie, jablíčko a pod tím vším je ještě řecký jogurt. Já si holt neumím vybrat, co si dám ke snídani. Pak prostě volba padne na všechno :D Ale byla to skvělá snídaně :)

 Svačinka do školy v podobě hrušky a Knackebrotů slepených Ricottou.

 Odpolední salátek "co dům dal". Což bylo skoro nic, protože tohle byl den před velkým nákupem a to je doma vždycky úplně vyžráno :D Ale našla jsem tam kus květáku, tak jsem ho smíchala s trochou kukuřice z plechovky a Cottagem, opepřila a ještě posypala sušenou bazalkou. Nečekala jsem, že to bude tak dobrý :D

 Oblíbené Gnocci opět na scéně. A rovnou v té nejlepší verzi! Se špenátem a kuřecím masíčkem. To je prostě mňamka nad mňamky. Špenátu pak ještě dost přibylo. Nemohla jsem si ho dát hodně hned, protože to by na té fotce byla jen velká zelená hromada :D

 Další svačinka. Knackebroty s Ricottou, paprika a kus květáku :D Vůbec jsem se necítila trapně, když jsem ve škole chroupala syrový květák :D

 Jednoduchá ovesná. Nějak jsem neměla náladu si jí zdobit (co to..? :D), tak jsem na ní jen naházela nakrájenou hrušku, posypala slunečnicovými semínky a skořicí. Čokoládka samozřejmě nesmí chybět ;)

 Sladká odpolední svačinka. V misce se ukrývá řecký jogurt, na něm je bluma, banánek (ten mi chyběl!), granola, mandle a vlašáčky. Takovéhle sváči mám fakt ráda. Od všeho trochu a jsem spokojená :)

 Love Pasta. A to vážně šíleně. Ale to ste si už mohli všimnout, protože těstovinama se to tady hemží pořád. Tohle byly čínské nudle s kousky slaniny a spoustou zeleninky. Zkrátka velká dobrota, kterou jsem si zase pěkně nacpala pupek :D

 Už zase hezky nazdobená kašička :D Pořádná porce s banánem, blumou, rozinkami, vlašáky, čokoládovým bonbonkem a samozřejmě skořicí. No nevypadá krásně? :) Mě se hrozně líbí! Škoda, že je to pod tak debilním světlem, ale co se dá dělat. Holt tu zimu budeme muset nějak přežít :D

 Další nezajímavá svačina. Zase hruška, tentokrát nakrájená, a Knackebroty s Ricottou. Já jsem až neuvěřitelně originální :D

Nějak jsem přišla na chuť salátkům. Tenhle se skládá z červené papriky, kukuřice, hermelínu, Blaťáckého sýru, pistácií a slunečnicových semínek. Byl vynikající, musím zase brzy udělat. :)

 Fůůj, to vypadá ale hnusně :D Napřed jsem to vůbec fotit nechtěla, protože to opravdu nevypadalo moc vábně, ale nakonec jsem to přehodnotila. Koneckonců vám sem dávám v podstatě všechno své jídlo, ne jen to hezké. Chci, abyste viděli, jak jím celkově, i když to třeba není až tak zdravé a už vůbec ne estetické. Ale zato fantastické. Jako třeba tyhle halušky se zelím a brynzou. Byla k tomu i slanina, ale na tu já vůbec neměla chuť. Já! Takovej masožrout a nedám si slaninu? To jsou mi věci :D

 Občas si ráda dám ke snídani rádoby "zdravé" musli z obchodu. Po sakra dlouhé době se v naší spíži objevilo musli od Bona Vity se třemi druhy čokolád. Pamatuji se, že ještě než jsem začala zdravě žít, to bylo moje nejoblíbenější musli. Aby taky ne, když jsou tam tři druhy čokošky a je tak úžasně slaďoučké a křupavé. Tomu se nedá odolat, proste jsem si ho musela dát :D Hezky s jogurtem, půlkou banánu, hruškou a trochou celozrnných lupínků. aby ten jogurt nepůsobil tak strašně bíle a prázdně :D

 Do školy jsem si vzala okurku a zase ty Knackebroty. Jeden "sendvič" (nebo jak tomu mám říkat :D) je s Ricottou a jeden s nějakou sýrovou bylinkovou pomazánkou (hrozně dobrou, mimochodem). Tenhle týden jsem knackebrotovala jako šílená, co? :D Však my taky maminka koupila nějaký jiný druh. Žitné se sezamovými semínky a vážně moooc dobré.

Kde to žijeme, že už i odpolední svačiny musím fotit pod světlem??? :D
Ani si nepamatuju, kdy jsem naposledy měla ovocný salátek a moje chutě na něj se v týdnu nějak aktivovali, takže jsem si jeden připravila. Skládal se z jablíčka, hrušky, mandarinky, blumy a půlky banánu. Ještě jsem přidala sezamová semínka, rozinky, mandle, kešu, vlašáky a para oříšky. Ovocný salát bez oříšků u mě neexistuje :D

 Další jídlo, které není úplně nejestetičtější, ale za to to byla asi nejlepší véča celého týdne. Zapečená žlutá cuketa s bramborami a takovou sýrovou- vaječno-smetanovou omáčkou. Můj recept :D Na to, že doma nikdo cuketu nepovažuje za něco bez čeho by nemohli žít, tak tohle jim chutnalo a chválili mi to. Co člověka potěší víc? :)

 Lívanečky jsem si nedopřála už hezky dlouhou dobu a to se přece muselo napravit :D Špaldové tvarohové prokládané ještě zbytkem tvarohu, ozdobené banánem, mandarinkou, blumou, oříšky a posypané kokosem. Nahoře si hoví káková Miňonka :D Byla to naprosto dokonalá snídaně. Ale snědla jsem jí hrozně rychle :D Já si holt nedokážu nic vychutnat a všechno do sebe naházím jako největší žrout světa :D

K obědu se dojídá cuketa :D Tady jsem si jí dala studenou, to taky lze. K tomu paprika a 2 chilli pápy.
Věčeříme s krupičkou. Krupicovou kaši jsem už taky nějaký ten pátek neměla, takže když si mamka lámala hlavu s tím, co uvaří k večeři, ochotně jsem jí poradila toto :D A jelikož v jednoduchosti je krása, dala jsem si na ni jen jablíčko a skořici :))

 K mé obrovské radosti zbyla krupicová kašička i na snídani, takže jsem to měla bez práce a jen si jí ohřála v mikrovlnce. Zvolila jsem tentokrát jinou mističku, aby tu byla nějaká změna :D Určitě jste poznali, že je na ní banán, arašídy, rozinky, sezam a nějaká ta sladká tečka, kterou zastupuje mléčná čokoládka :)

Po cizrně už se mi taky zastesklo. Bohužel asi jediné z celého domu, protože nikdo jiný se netvářil moc nadšeně, když zjistili, co je k obědu :D Cizrna je smíchaná s mletým masem a spooooustou zeleniny. Myslím, že je tam mrkev, petržel, pórek, paprika, květák a rajčata. Je to kořeněné trochou pepře a italským kořením. A pak je tam ještě jedna moje tajná přísada, o které jsem nikomu neřekla, ale která se mi tam strašně hodila, tak jsem jí tam dala, když se mamka nedívala.
Ale vám to prozradím, šoupla jsem tam hořčici :D Proto to bylo takové mazlavé a celkově to mělo takovou lepší chuť než bez ní! :D

Odpolední sváča. Den před tím jsem upekla jablečný koláč, ke kterému mě inspirovala Nicol. Vážně by mě nenapadlo upéct jablečný pudink, ale když jsem to u ní viděla, chtěla jsem to zkusit. Tak jsem si vymyslela takový recept a do toho pudinku nafrkala, co mě napadlo. A koláč teda dopadl skvěle, recept sem dám někdy před Vánoci, protože mi přijde strašně vánoční :D
A ke koláčku jsem si dala mandarinku, jogurt se skořicí a pár vlašských oříšků.

 Večerní variace cizrny s mletým masem po dlouhých tanečních. S hermelínem, Goudou a chilli papričkami. S hodně chilli papričkami :D

Moje milovaná ovesná. Vařená s půlkou rozmačkaného banánu a s trochou perníkového koření. Zkoušela jsem to poprvé a rozhodně ne naposledy, protože byla skvělá. Na vrchu je zbytek banánu a snad všechny druhy oříšků, co jsem doma našla :D Resp. kešu, lískáče, para a vlašáky. Mohla jsem přidat i mandle, ale to už by jich tam bylo nějak moc :D Místo čokoládky tentokrát kávová miňonka. A samozřejmě skořice, to je jasný :D

Kapříkuju :D Strejda nám přivezl kapra, tak ho mamka udělala na paprice se smetanou. Kdybych mi v krku neuvízla kost a nepoškrábala mi ho zevnitř, tak bych na něj s láskou vzpomínala, protože byl vážně dobrý :D Au, ještě teď mě to bolí :D
K tomu brambory a rajčátko.

 Obložené knackebroty. Taková fajnová sváča. Jsou s lučinou a bylinkovou sýrovou pomazánkou, Goudou, hermelínem, šunkou a cherry rajčátky. Prostě idylka :D

A sladká extra čokoládová tečka na závěr. Nepekla jsem jenom ten jablečný koláč, ale dnes jsem si dala další velkou improvizaci a vykouzlila tento čokoškový sen. Já vím, že se chválím za všechno, co upeču, ale musím to udělat i teď. :D Jestli vám sem na tohle nedám recept, tak mě zabijte, protože seč to nevypadá jako nejkrásnější moučník světa, tak to chutná vážně úžasně. Nebudeme si nalhávat, že to patří mezi Clean jídla, ale co bychom z toho života měli, kdybychom si nemohli nic takového dopřát? :))


Dnešní díl inspirace je u konce a já jako vždy doufám (spíš se modlím :D), že se vám líbil a že se už teď těšíte na další.
Děkuji za každý váš komentář, opravdu si jich moc vážím :)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)