sobota 28. února 2015

What I ate no. 6

Dobrý večer! Už je tu zase neděle, co? A to znamená co? To znamená, že je čas na trochu inpirace. Tenhle týden jedla opravdu hodně. Spíš jsem se většinou přežírala. Neuvěřitelně rychle se u mě střídaly nálady, většinou to ale byly spíš ty pochmurné. Depky, přesnějí řečeno a to vážně nesnesitelné. Navíc jsem ani nemohla přijít nato, proč je mám a to mě rozlítostnilo ještě víc. Byla jsem prostě úplně bez nálady. A vlastně asi pořád jsem. Dnes jsem měla asi největší krizi. No jo, neděle. Neměla jsem absolutně na nic chuť a už vůbec ne na cvičení. Spíš tak na to se zahrabat do peřin a už nikdy z nich nevylézt, popřípadě to ze sebe dostat pláčem. Ale překonala jsem se a šla jsem. Zvládla jsem to a díky tomu se trochu uklidnila. Ale můžu s čistým svědomím říct, že zítra na tom budu možná ještě hůř než dneska. Jenom doufám, že tyhle moje nálady mě brzy opustí, protože je to vážně k nevydržení.
Ale my tu nejsme od toho, abychom probírali mojí pochroumanou psychiku, díky které jsem do sebe tenhle týden cpala zákusky jako šílená. Raději zkuste načerpat trochu jídelní inpirace z těch mých pokusů o fotky :D



Rychlá čokoládová ovesná kaše. Nestíhala jsem, takže tahle je pouze instaní od Emca. Jenže, jak je známo, je nehorázně sladká, ale já jsem to elegantně vyřešila. Přidala jsem tam trochu vloček, ještě si to mírně okakaověla a smíchala s bílým jogurtem. A už se to dalo jíst. Není moc nazdobená, protože jak říkám, neměla jsem čas, takže tady je s banánem, hroznovým vínem, skořicí a kouskem Margot Artemis (už pomalu spotřebovávám zásoby sladkostí z Velikonoční nadílky :D)

A ke svačině okurky a sendvič z celozrnného chleba, lučiny, plátkového sýra a kuřecí šunky. Takovéhle sendviče jsem dřív milovala a byl to pro mě svátek, když jsem si ho někdy udělala :D

 Odpoledne jsem měla chuť na pečený tvaroh, ale neměla jsem náladu a taky čas, abych se s tím patlala. A co jsem tedy vymyslela? Strčila jsem to do mikrovlnky :D No, nebylo to ono, ale nejhorší taky ne. V míse je tvaroh, potom plátky jablek, pak zase tvaroh a navrchu jablíčka, para ořechy, vlašáky, rozinky a skořice.

Přežíráckej večer. Následuje večeře o třech chodech a tady je ten první. Maminčina delikátní smetanová houbová omáčka s houskovým (kupovaným :D) knedlíkem.

Chod č. 2. Houbový řízek (ano, měli jsme doma houbové hody, protože sestřin přítel nám přinesl plnou tašku :D), dobroučké brambůry (domácí, taky od sestřina přítele :D), rajčátko a Salsa z mexického týdne v Lidlu. Mamča koupila 2 dipy (jeden Medium a druhý Hot, já mám samozřejmě ten druhý :D) a ještě jednu studenou omáčku. Už se hrozně těším, až budeme mít špagety a já jí prubnu!

 A 3. chod. Kdyby byl ten kousek jen jeden, tak neřeknu, ale já spucla rovnou 2! A věřte mi, že to byly pořádné kusance. Když já si nemohla pomoct! Nad tímhle řezíkem jsem den předtím strávila celé odpoledne, takže jsem ho musela řádně ochutnat! Povedl se, ale s tím cohutnáváním jsem to nemusela zase tolik přehánět. Byla jsem narvaná k prasknutí, naštvaná na samu sebe a po zbytek večera mě hryzalo svědomí.

Snídaně, kterou jsem neměla už hodně dlouho. Prostě jenom domácí musli (které už mimochodem zase došlo a asi teď pár dní nebude, než si na něj dojdu nakoupit suroviny, jelikož už doma skoro nic nemám :D) s mlékem. K tomu hrozny, sušené meruňky a švestky.

 Ty svačiny nejsou moc záživné, já vím, ale stejně je sem dám, když už se s tím jako magor fotím :D Tady je jen jablko a čokoládová Bébéčka. Ty jsem neměla už taky pěkně dlouho. Teda, že by mi daly nějakou hromadu energie, to teda ne. :D Kdyby nebyly tak dobré, tak si je vůbec nekupuju.

 Jednoduchá odpolední svačina po náročném cvičení. 2 Knackebroty, jeden s mojí oblíbenou Ricottou a druhý s Ramou a Madelandem. K tomu rajče, okurka a Sedlčanský hermelín. Kdo souhlasí s tím, že hermoš je nejlepší sýr na světě? Jáááá!!!

Večeře ze zbytků, jak jinak. :D Houbové řízky, brambory s bazalkou a ještě houbová omáčka. No co, někdo to dojíst musí! :D

 Snídaně, ze které nepoznáte, co všechno tam je. Ale nebojte se, já vám to řeknu. Vlastně spíš napíšu. Je tam bílý jogurt, banán, švestky, rozinky, hromada kešu oříšků, kousek rozlámané Artemisky a kokosový zásyp.

 Asi všichni poznali, že tohle je moje nudná svačina do školy, která se skládala z jablka, švestek a hroznů.

A jedna hezká barevná svačinka. V misce je půlka papriky, okurka, rajče a kousek hermelínu. To celé posypané bazalkou a okořeněné špetkou pepře. K tomu 2 Knackebroty. Jeden s lučinou a druhý s Ricottou. A po dlouhé době se mi zastesklo do zeleném čaji. Doma byla docela zima, takže přišel vhod :)

 Museli jsme spotřebovat mleté maso. Mamka chtěla udělat její oblíbené Chilli con carne, ale na můj vkus ho máme nějak moc často, takže jsem se vaření ujmula já. Takže jsem udělala takovou směs s fazolí, mrkve a masa a to pak smíchala s kuskusem. Byla to mňamka, přidám sem receptík, abyste o to nepřišli ;))

 Dokonalá, dokonalá, nejdokonalejší ovesná kašička! Přes noc jsem si namočila vločky a obilné klíčky v mléce a vodě a ráno to šoupla do mikrovlnky. Dělám si je teď jenom v mikrovlnce, protože vařit si je opravdu nestíhám. Potom jsem k ní přimíchala na kousky nakrájený banán. A navrchu jak vidíte, je hořká studentská pečeť, sušené brusinky, mandle, vlašáky a skořice. Oficiálně tuhle kašičku prohlašuju za tu nejlepší, co jsem kdy měla! Ty obilné klíčky tomu dodaly úžasnou chuť a ten banán v tom...No prostě to byla báječná snídaně! :))

 Vezmeme to rychle. Mě ty moje svačiny už taky nebaví, nemyslete si :D Zkrátka rajče, okurka, 2 Knackebroty a Madeland. A jdeme honem dál na něco zajímavějšího! :D

 Ke svačině jsem si dala jogurt smíchaný s nakrájeným jablíčkem a švestkami. Nahoře jsou pak rozinky a skořice.

 Tak tuhle polévku jsme doma neměli už snad věky! Chlebovka od maminky. Byla naprosto vynikající. Musela jsem si trochu ubrat, aby se mi vůbec vešla do talíře :D

Další kašička ke snídani ozdobená švestkami, para ořechy, arašídy, rozlámanou Artemiskou, čokoládou a posypaná kakaem.
Maňifik! :3

 Tohle je opravdu velice zajímavá svačina :D Jenže já už fakt nevěděla, co si mám udělat. Tak jsem si prostě nakrájela 2 jablka, zavřela je do krabičky, nacpala do tašky a šla. :D

Dobroučký zeleninový salátek z okurky, rajčete, papriky, kyselé okurky, která už v žádném mém salátu za žádnou cenu nesmí chybět a bylinkový Cotagge. Na přikusování 2 Knackebroty.

Achjo, to je ale nuda co? Pořád ty zbytky :D Tady je trcohu kuskusu s mletým masem, okurkový salát, Salsa Hot dip, ricotta a chilli pápy.
Tímhle ale ještě moje večeře nekončí :D

Druhý chod, který měl být nejspíš první, ale já něj dostala chuť až po tom kuskusu. Dýňová polévka, kterou nám přivezla babička i s kusem dýně, protože si je teď doma pěstuje, takže konečně můžu vyzkoušet udělat něco z dýně. Byla moc dobrá, krásně smetanová! :)
A nechtějte vědět, co následovala potom. Sežrala jsem jeden kus toho svého řezu a ještě kus perníku od babičky. Jsem fakt nepoučitelná. Proč to dělám, když mám pak takové výčitky? :D Příští týden se budu v tom sladkém trochu víc hlídat. Takhle to dál nejde :D Teď se tomu sice směju, ale ten večer mi do smíchu moc nebylo, věřte mi. Naštěstí mi teď mamka zakázala péct, protože to doma moc nejedí (asi už jsou těch buchet přežraní :D), takže mě alespoň nebude nic lákat.

 Co jiného ke snídani než kašičku? Tady je kakaová s banánem, kešu, jedním para ořškem a rozdrobenou Margotkou. Možná si někdo všimne mého pokusu to naaranžovat do spirály :D Samozřejmě je to posypané skořicí. Vedle v mističce je zbytek banánu, protože na kaši se všechen nevešel, k tomu obilné klíčky, skořice a jeden košíček z bonboniery Modré z nebe. Mamka totiž objevila, že má plnou skříňku různých bonbonier, které dostala k svátku a narozkám, takže teď bude jednu po druhé otvírat a krmit nás tím :D Já jsem pistáciové Modré z nebe ochutnala poprvé a bylo božské! Stejně se ale nejvíc těším, až mamka otevře Mořské plody.. :D

 Mega tortilla! Ona sama o sobě velká nebyla, já toho do ní nacpala tolik, že jsem to málem ani nepřeklopila, natož abych to snad zabalila :D Uvnitř je toho spousta. Kousky kuřecího masíčka, kukuřice, červené fazole, červená paprika, rajčata cibule a taky dýně! Chtěli jsme ji prostě ochutnat :D Ještě jsem si na to dala svojí oblíbenou Salsu a pokusila se to spíchnout párátkem, aby se nerozpadla. A aby to lépe vypadalo, tak navrchu je zakysaná smetana, rajčátko a chilli papričky. Bylo to výborné, ale jedlo se to opravdu dost špatně :D
 
 Opět taková jednoduchá svačinka. Knackebroty s Ramou a Ricottou, k tomu jablíčko a hned tři druhy sýrů! Přišly na mě totiž sýrové chutě, takže tady je Sedlčanský hermelín, Madeland a řecký sýr. :)

 A večeře. Možná jste to nepoznali, ale ta je také ze zbytků. Je to salát ze všeho, co bylo v tortille. Nemusím se opakovat, že ne? :D Je to opět se Salou a zakysanou smetánkou.

A tady už dnešní snídaně. A zase ovesná kaše. Tento týden jsem měla kašičkový. Jenom 2 dny jsem měla něco jiného, ale jianak jsem jí byla pořád věrná. Holt ty teplé snídaně mě pěkně nastartují a navíc, když ráno vylezete z teplého pelíšku a doma je hrozná kosa, tak taková teplá kaše je to nejlepší, co si můžete ke snídani dát. Tentokrát jsem si vločky namočila jenom do vody, ráno k ní přidala nastrouhané jablko a strčila to do mikrovlnky. Ano, už i o víkendu jsem líná si jí uvařit :D Bylo jí trochu víc než obvykle, ale můj žaludek to vůbec nepoznal :D To bude určitě tím, že tam nebylo žádné mléko. Ozdobená je sušenými brusinkami, tedy jediným sušeným ovocem, které mi doma zbylo, arašídy, čokoládkou a jak jinak než skořicí. Bez té by to nebylo ono, zvlášť, když se jedná o jablíčka :)

 Oběd v podobě bramborové kaše, pečeného vepřového masa v nějakém koření, trochu zeleniny a kyselé okurky.

 Že je to krásná svačina? Sice není moc vidět, z čeho se skládá, ale to srdíčko navrchu se mi strašně líbí :D Smíchala jsem půlku jogurtu s tvarohem, asi 3/4 z toho jsem pořádně okakaověla, na to kydla ten bílý zbytek, přidala poslední dvě švestky (zajímalo by mě, co budu zítra jíst, protože ve špajzce už ovoce zastupuje jenom 1 jablko :D), několik para ořechů, zastesklo se mi i po Cornflacích a kokosu, takže i to jsem tam šoupla. Mamča otevřela další bonbonieru a to od Milky, proto to roztomilé srdíčko :)

A dnešní poslední fotečka. K večeři jsem dojedla zbytek bramborové kaše a udělal si k tomu jakousi faozolovou směsku. Fazole s trochou cibule, kukuřice a jednou malou petželkou jsem podusila v kastrůlku, potom to opepřila a přidala na kousky nakrájený hermelín. Krásně se roztavil a úžasně mi to ochutil. K tomu jsem si dala rajče, Salsu, trošku zakysané smetany a na ozdobu pár lístečků oregana.


A tím pro dnešek končíme. Neděle mám ráda asi jen proto, že můžu vydat tenhle článek, ale jinak je nenávidím.
Zítra zase do školy a domů přijedu až v půl pátý. Úplně zabitý den. Nikdy nic nestihnu, když přijedu takhle pozdě. Snad si na cvičení ale aspoň chvilku najdu. Jsem neuvěřitelně nervózní, když nestíhám cvičit. :D

Teď už jdu. Musím si ještě připravit učení na zítra.
Přeju hezký zbytek neděle a ať se vám tento týden daří.

Moc děkuji za každý komentář :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)