sobota 28. února 2015

What I ate no. 5

Ahojky! Tak máme za sebou první týden školy. Škoda, že už nám ten víkend končí, co? Utekl, ani jsem nemrkla. Snad jsem si alespoň trochu vybrala to odfláknuté cvičení v týdnu. I když, zase tak hrozné to nebylo. V pondělí normálka jako vždycky, v úterý nic, ve středu jsem hodinku zkoušela nějaká nová videa, ve čtvrtek taky má obvyklá sestava a v pátek jen hodina kolo. Ale v sobotu jsem si dala pěkně do těla. Ráno jsem byla 45minut běhat, odpoledne pořádné cvičeníčko a pak ještě kolo s mamkou. Byla jsem se sebou nadmíru spokojená. Dnes jsem si zase dala pár novějších videí (asi hodina a čtvrt) a potom ještě překecala ségru na chvíli na kole. A taky jsem se snažila se vyvařit a vypéct, protože zase v týdnu nebde čas :D Takže jsem mamce pomáhala kuchtit a upekla 2 buchty :D Na tu dnešní jsem pyšná. Kousek se objeví asi v příští inspiraci, protože jsem jí ještě nenakrojili, ale určitě jí ochutnám zítra po večeři :)
Už dost vykecávání a jdeme se podívat na nějaké to jídlo!

Jako vždycky začínáme snídaní. Můžete vidět, že je to focený u lampičky, protože holt ráno už není takový světlo :D Zvlášť, když vstáváte už v 5:20 :D A tady máme hustou ovesnou kačišku s nektarinkou, směsí oříšků, goji, s rozlámaným kouskem hořké studentské pečetě a goji. Uprostřed je bobeček arašídového a celé je to zasypané jak jinak než skořicí :3 Ani térma z prvního dne školy mi nezabránila v tom si dát pořádnou snídani :)

 Áno, áno. Zase špagety :D A zase fazole, protože tu plechovku jsem opravdu musela spotřebovat. Takže jsem je osmahla v kastrůlku s tuňákem a nakonec do nich ještě přimíchala jogurt a nějaké to kořeníčko. Byla to mooc dobrá omáčka a k těm špagetům se to moc dobře hodilo. A k tomu rajčátko a čertsvá oregano.

Svačinka v podobě rychlého salátku. A máme tady jablko, červenou papriku, úžasný řecký sýr do salátů a sušenou bazalku. Navrchu je trochu lučiny (té v kostce, samozřejmě :D) a na přikusování jeden knackebrot.

Vééča. Naprosto úžasná čína od babičky. No, je to kungpao, ale my tomu doma odjakživa říkáme prostě jen čína :D Musí se to naložit den předem a je to vážně skvělá bašta! Většinou jí bábi i mamka dělá jen z vepřového masa (trochu zvláštní, když je to kungpao :D), ale tahle byla vepřovo-kuřecí a byla vážně báječná. Na tohle mám krásné vzpomínky. Bylo to moje nejoblíbenější jídlo, když jsme přijeli k babičce na návštěvu. Vždycky jsem si toho hrozně vážila, protože babička toho nikdy neměla dost na to, aby nás nás to všechny nasytilo, takže jsme dostali docela malé porcičky. A práívě proto jsem si to vždy tak vychutnala. K tomu jsem si dala celozrnný chlebík a nějakou tu zeleninku. Bez té by to nešlo ;)

A další snídaně a opět za tmy :D Pak nemá mít člověk deprese, když musí vstávat tak brzy a sám snídat v ponuré kuchyni :D Přes noc jsem si namočila, no namočila :D Prostě jsem si do jogurtu přimíchala domácí musli a nechala to na noc v ledničce. Ráno už jsem si to jen dozdobila nektarinkou a posypala skořicí.

 A tady už máme první svačinku do školy :D Žádné salátky, nebo tak něco. Nechci tam hned první den vypadat jako magor :D Takže jsem si nakrájela jablíčko a namazala celozrnné chleby. Jeden s lučinou a druhý s Ramou s máslovou příchutí. A řekla bych, že jsem byla asi jediná, kdo měl ve třídě svačinu. Připadala jsem si trochu trapně, když jsem se tam jediná cpala, ale copak já za to můžu, že oni neví, že se má jíst pravidelně? Fakt pardon, ale já od 5:30 do 13:00 bez jídla vážně nevydržím :D

 Přijela jsem až v 16:15, takže jsem si jen narychlo nakrájela zeleninu, abych pak stihla ještě cvičit, což jsem pak stejně neudělala, protože jsem byla utahaná jako kotě. Docela velká porce na svačinu, co? :D Máme tady okurku, rajče, papriku, kyselou okurku, plátek kuřecí šunky, plátek Madelandu a ještě můj oblíbený řecký sýr :))

Po té svačině jsem neměla moc hlad, takže večeři jsem si dala trochu menší. Tohle já považuju za menší, jestli se vám to nezdá :D Měli jsme opět lososa na smetaně, ale tentokrát to byl vážně losos a ne pstruh lososovitý :D A byl snad ještě lepší! Naprosto úžasná rybička to je a já už bez ní nechci žít! :D K tomu brambory jak jinak než s bazalkou :))

 A pro změnu jedna instantní. Jablková se skořicí a zase jsem tam dala moc vody :D Ale to nevadí, alespoň nebyla tak sladká. Z toho důvodu jsem si tam přidala i trochu ovesných vloček, protože za prvé, toho je jinak moc málo :D a za druhé, je to vopravdu hodně sladké. Sice to moc nepomohlo, ale alespoň jsem měla lepší pocit :D Na ní jsem si nakrájela jablíčko, přidala rozinky a další skořici.

 Zase sváča, která se od té minulé moc neliší. Zase chleba, ale tentokrát jenom jeden, protože po těch dvou jsem vůbec neměla hlad na oběd :D Takže tady je s lučinou a k tomu kus okurky a rajče. Tenhle den už to bylo lepší a pár lidí si taky přineslo svačinu, ale já jí rozhodně měla nejzdravější :D

Krásná svačina, není liž pravda? :D Na talířek jsem si vyklopila řecký jogurt, okolo vyskládala jablko, zasypala to horou oříšků a goji. Dále je tam poslední sušené mango a na vrchu úplně poslední domácí arašídové máslíčko (béé, musím si ho co nejdřív udělat!) a jedna rozinka v čokoládě :D A vyjímečně jsem to místo skořice posypala holandským kakaem.

Večeře maminčiny výroby. Přes týden jsem jí vůbec nepomáhala, protože jsem zkrátka neměla čas a popravdě ani náladu. Takže maminka uvařila párečky se zeleninou na pivu. Tohle jídlo miluju a místo celozrnného jsem si dnes dala normální český chlebík. Zrovna byla čerstvý, tomu jsem nemohla odolat! :)

 Krabičková sváča do školy :) Dole se schovávají 2 knackebroty a k nim zase jablko a hroznovo víno.

 Kašéééé! Jupí, konečně zase nějaká! A konečně kakaová, kteoru jsem měla naposledy minulý týden :D Trošilinku řidší, ale mooc dobrá. No jo, holt ty vločky se schovávají dole :D Hezky jsem si jí ozdobila banánkem, směsí oříšků a goji. Uprostřed jsou bonbónky z bonboniery. Jeden je s višňovou mírně alkoholickou náplní a ten druhý je jak určitě všihni poznali, mořský plod. To je podle mě ta úplně nejlepší bonboniera na světě! Miluju tuhle čokoládu a když se v té kaši rozpustila, přišla na mě extáze! :D

 Boží, boží, nejbožejší salát! A je ho pěkná hromada, ale já fakt měla hlad. Skoro to ani nešlo zamíchat :D Je tam okurka, rajče, jedna maličká mrkvička, teď si nejsem jistá, ale asi je tam i paprika :D A zbytek těch červených fazolí z konzervy :D Samozřejmě je tam i řecký sýr, trochu pepře a slunečnicová semínka. Ničím jiným jsem si ho nekořenila, protože kyselá okurka a sýr mi to krásně ochutili :)

 Moje oblíbená pórková polívčička od maminky. Hrooozně dobrá!

Páteční snídanička. Čokoládovo-kokosový Florian, domácí musli (ze kterého jsem už vyžrala veškeré oříšky, takže tam už žádné nebyly :D), dále banánek, hroznové víno a pár sušených meruněk a švestek. A kouzelný světle hnědý prášek zvaný skořice :33

 Další krabička se svačinou do školy. Okurka, rajče a celozrnný chléb s Budapešťskou pamazánkou. Měli jste jí někdo? Je fakt dobroučká :D

 Svačina pro hladovce :D Oběd jsem měla vážně malinkatý, jenom čočku na půl talíře, půlku kyselé okurky a jedno a půl vajíčka (aby se v té jídleně náhodou nepředali :D). Spěchala jsem, abych stihla autobus, takže jsem to do sebe jenom rychle naházela a rychle šla na zastávku. Odpoledne jsem tudíž měla hlad jako tyranosaurus rex! Takže jsem si udělala salátek z jablíčka, hroznového vína a nasekaných para ořechů, k tomu úplně poslední knackebroty (musím si je zase co nejdřív koupit, jinak nevím, jak bez nich přežiju :D) a kelímek Cottage s goji a skořicí. Nejdřív jsem si chtěla dát jen trochu na ten salát, ale nakonec padnul celý. Už jsem ho neměla strašně dlouho a skoro jsem zapomněla, jak je vynikající a když jsem ho ochutnala, prostě jsem o už nedokázala vrátit zpátky do ledničky! :D

 Jedna super véča. Rizoto, ze kterého doma neměli moc radost, protože je plné cukety a hub :D Kořeněné je to tím nejlepší kořením, co existuje, italským. Je vážně fantastické. Ani to nemusíte solit a to jídlo vám to úžasně ochutí. K tomu jsem si dala kyselou okurku, trochu sladkých papriček v nálevu a 3 chilli. A spoustu strouhaného sýru :D Já vím, že ten sýr jím nějak moc, ale když já ho mám tak ráda! Toho se nevzdám ani za nic! :) A rovnou se přiznám, že jsem se tohohle solidně přejedla. Pak se divím, že mám tak nafouké břicho, když se takhle navečer cpu :D

 Tohle měly být tvarohové lívanečky. Bez mouky. Jak vidíte, nevyšlo to :D Vzniknul trhanec a když jsem viděla, jak to vypadá, ani už jsem zbytek těsta neopekla a nalila to na něj :D Pak je tam hroznové víno, nasekaná hořká studenská pečeť, para ořechy, rozinky a trošilinku skořice. Sice to nevypadá bůhví jak lákavě, ale chutnalo to parádně.

 Ano, rizotko zbylo i k obědu. Není tam sice nějaká velká změna, ale co. Když už jsem to vyfotila :D Dala jsem si menší porci než večer a dokonce jsem si ani nepřidala! :D K tomu rajče se sýrem a bazalkou.

 A zákusíček po obědě. Dokonalá prošívaná deka. Recept jsem našla ZDE a můžu ho jenom doporučit. I když to zezačátku nevypadalo, ten vzor se nakonec docela povedl. Jenom škoda, že si toho doma buď vůbec nevšimli a nebo jim to bylo tak ukradený, že se neobtěžovali mi to pochválit. Jenom maminka řekla "Jéé", když to uviděla :D

 Mega sváča :D To víte, no. Po tom chudém obědě :D Přišly na mě chutě a já si naložila všechno, na co jsem si vzpomněla. Tady je celozrnný chléb, jeden s lučinou a jeden s Ramou s máslovou příchutí. K tomu rajče, okurka, plátek Madelandu a kuřecí šunky, trochu přírodních arašídů a kešu oříšků, potom kousek hermelínu, na který jsem dostala neovladatelnou chuť a trochu slunečnicových semínek. Byla to hezky vymazlená svačinka :))

 Hovězí vývar. Z atohle českou kuchyni zbožňuju. Udělaly jsme ho s maminkou se Zátkovými nudlemi a že to jsou pořádné nudle. Zaplnily většinu mé misky :D Ta miska se taky nezdá, ale tolik polévky, co jsem si dala do ní, by se mi do talíře nikdy nevešlo. Přidala jsem si do ní i kajesnký pepř, protože ten podle mě do vývaru prostě patří :D Byla úžasná a já jsem neodolala a dala si ještě jednu misku. No co, vždyť je to jen voda, vařené maso, zelenina a těstoviny :D

A už jsme u dnešní snídaně. Opět kaše, ale ne jen tak ledajaká. Sice ovesná, ale tvarohová! Z těch nepovedených lívanečků mi zbyla ještě půlka tvarohu, takže jsem si do něj na noc namočila vločky s mlíkem. Samozřejmě to trochu ztuhlo, takže ráno jsem to naředila vodou a šoupla do mikrovlnky. Nemohla jsem se divit tomu, že se mi to zčásti upeklo :D Tak jsem tam dala ještě trošku vodičky, protože to stejně bylo vařící a už z toho byla jakás takás ovesnotvarohová kaše. Ozdobila jsem si jí banánem, hroznovým vínem, rozinkami (ty ořece k tvarohu patří, ne?), vlašskými ořechy a kouskem nasekané hořké studenstké pečetě. Potom už jen posypat kakaem a snídaně je hotová. No není krásná? Bylo mi až líto jí sníst, jak se mi líbila! :D

Zapečené flíčky se spoustou zeleniny a kuřecím masem. Taky moc velká mňamka. Je tam žlutá paprika, rajčata, cuketa a kukuřice přímo z pole. Přemýšlely jsme s mamčou, ším to okořenit a nakonec volba padla na naše oblíbené italské. A nešetřily jsme jím. Bylo to vynikající, zvlášť, když jsme do toho vmíchaly strouhaný eidam a navrch ještě daly plátky hermelínu a mozarelly. My jsme holt taková sýrová rodina :D A chilli papričková :D
Zakončíme to dnešní svačinkou, protože večeře byla stejná jako oběd. Jenom trochu ve větším množství :D Tady máme bílý Bio jogurt, jablíčko, poslední goji (nějak mi všechno dochází, i moje oříškové zásoby už se rapidně zmenšily), zbyteček slunečnicových semínek a obilné klíčky. Těch mám ještě dost :D Skořici ani nebudu zmiňovat. Jsem na ní nějaká ujetá :D


Táák a to je konec dnešní inspirace. Snad se vám líbila a aspoň trochu vám zpříjemnila nedělní večer a zlepšila náladu.Už jst nejspíš všichni po večeři a teď se můžete těšit na ráno, až se nasnídáte. To byl asi jediný důvod, proč jsem se v týdnu vyhrabala z postele. Měla jsem chuť na snídani :D
Loučím se s vámi a přeji dobrou noc.
Moc děkuji za každý váš komentář. Mám z nich obrovskou radost :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)