sobota 28. února 2015

What I ate no. 7

Ahoj!
To už je zase neděle? To vážně utíká. Vyjímečně mi neutekl rychle jenom víkend, ale i celý týden uběhl ani jsem nemrkla. Slavím úspěch, protože tenhle týden jsem se ani jeden den neflákala a každý den měla nějaký pohyb. A teď o víkendu jsem si dala pořádně do těla. Až skoro nemůžu uvěřit, že jsem to všechno zvládla. V pátek jsem okamžitě po příjezdu ze školy šla na 2 hodiny cvičit. V sobotu jsem cvičila dokonce i ještě trochu déle a pak měla lekci tanečních. Dvě a půl hodiny tance na podpatcích taky docela unaví. Alespoň jsem posílila nohy :D A doma si pak dala pořádnou večeři, abych doplnila tu vydanou energii :D Inu a dnes jsem šla běhat. Napřed se mi sice moc nechtělo, ale nakonec jsem usoudila, že 2 týdny bez běhání by bylo moc a tak jsem vstala. Samozřejmě hned po vyběhnutí jsem byla ráda, že jsem šla. Tak je to vždycky. Běželo se mi krásně a za 45 minut jsem doběhla domů úplně zpocená a spokojená a udělala si dobrou snídani, na kterou se můžete podívat v tomhle článku. :) Ale tím jsem neskončila. Ještě jsem odpoledne cvičila. Napřed jsem si chtěla dát jen hodinu, ale nakonec se z toho vyklubaly zase dvě. Zkrátka jsem si naplánovala více videí, než jsem byla schopná v takovém časovém limitu ucvičit :D A překvapivě mě to ani nezabilo. Vážně by mě zajímalo, kolik bych toho byla schopná vydržet, ale myslím si, že ještě jednu hodinu bych zvládla. Ale abych se nepřecenila :D

Tak jsem vám hezky popsala, jak jsem se tento víkend činila a vynahradila si tak mizerné cvičení v týdnu a teď se můžeme vrhnout na všechny ty fotky jídla, co jsem pro vás během týdne udělala. :))



Snídaně je start do nového dne. A den se nejlíp začíná ovesnou kašičkou. I já ho tak většinou začínám, zvlášťě pak v poslední době, kdy je ráno v baráku zima. To přijde teplá kašička vhod. A navíc se mi teď hrozně daří je dělat v mikrovlnce. Dřív jsem je měla buď moc řídké a nebo husté, ale tenhle týden byly všechny tak akorát. Tahle je se sušenými brusinkami, para ořechy, čokoládkou a fazolovým krémem. Nevím, co mě to napadlo, ale když si všichni dělají ty krémy z cizrny, tak já si udělala jeden z fazolí. :D Dala jsem asi jednu lžíci fazolí, k tomu trochu zakysané smetany, med a kakao a pak jsem to robotem trochu pomixovala. Přes noc jsem to nechala chladit v ledničce a ráno šup s tím do kaše. Škoda jen, že se mi ten kruh nepovedl uprostřed :D I tak to ale vypadá pěkně :D

 Tak tohle jsem přehnala. To je svačina jak pro anorektičku, fakt :D Pouhopouhé dva knackebroty a kouskem sýra a 3 cherry rajčátka.

A odpolední svačinka z půlky tvarohu, jogurtu a kakaa. Navrchu jsou kešu oříšky, kukuřiné lupínky a kokos. Brácha to ochutnal a pak mi oznámil, že jsem naprosto přišla o chutě, protože se to prý nedá jíst. :D Tss, to spíš on přišel o chutě, protože to byla náhodou mňamka. Já si holt do všeho nesypu tuny cukru jako on :D

 Pondělní den jsem završila zeleninovým rizotem s rajčátky, kyselými okurkami a chilli papričkami. Samozřejmě se sýrem, bez toho by to nebylo to pravé rizoto :)

 Trošku méně zdravá snídaně...Nebyla by tak špatná, kdyby byl ten chleba nebyl z bílé mouky :D Ale já už doma neměla žádné ovoce a já prostě odmítám jíst ovesné kaše bez ovoce. Přežila jsem to den předtím, ale podruhé už ne :D Ať jsem přemýšlela, jak jsem chtěla, tak snídani bez ovoce jsem prostě nevymyslela, než naslano, a jelikož chroupat takhle po ránu knackebroty se mi nechtělo, nezbyla mi jiná možnost, než starý dobrý český chleba. Nebyla to snídaně podle mého gusta. Úplně jsem si odvykla snídat naslano a jediné pečivo, co jsem za poslední dobu ke snídani snědla, byl ten domácí špalďák. Ale i tak to bylo dobré, občas to chce malou změnu. Jeden krajíc je s Ricottou a jeden s Lučinou. K tomu rajče, Madeland a hermoš.

Další svačina pro anorektičku? Co se mnou bylo sakra? Vždyť to vůbec nevypadá lákavě. Jenom půlka papriky (proč jsem si alespoň nevzala celou??) a opět 2 knackebroty. Tomu říkám teda "pořádná" výživa.:D Taky jsem pak ve škole měla docela hlad, po takové pidi porcičce.

 Tu dietní dopolední svačinu jsem si vynahradila pořádnou odpolední. Maminka mi nakoupila hromadu, z čehož jsem měla obrovskou radost a hned toho využila. Tady je bílý jogurt, banán, broskev, brusinky, arašídy, kešu, slunečnicová i lněná semínka (která jsem si byla koupit v albertu), studentská pečeť a skořice. To víte, když je slaná snídaně, musí být sladká svačinka :)

Krásná večeře, není-liž pravda? :) Jelikož jsem ráno neměla ovesnou kaši, dala jsem si trochu ovesných vloček večer do salátku. A ten se skládal z druhé půlky té papriky, rajčete, okurky, mozarelly, hermelínu a hroznového vína. Jestli něco patří k sýru tak je to hroznové víno, nebo jablko a jelikož jablka nebyly, tak jsem si tam dala vínečko. A k tomu 2 rýžové chlebíčky (taky z Alberta). Neměla jsem je už pár let, protože u nás je neprodávají a dostala jsem chuť si je koupit. Stály jen 10 korun, tak proč ne? Budu dělat, že jsem si nepřečetla ten článek od Andie, kde píše, jak zrádné tyhle chlebíčky jsou... :D

 Tohle byla dokonalá snídaně :3 Ovesná kaše z mikrovlnky, která se přes noc máčela v mléce a vodě se lněným semínkem. Musím říct, že s tím to bylo vážně dobré. Kaši to dodá perfektní chuť. A ovensá kaše je nejlepší s čím? No s banánem přece, tak i tady jeden je. Uprostřed, jak vidíte, je opět ťuťu srdíčko od Milky. Ozdobené je to zbytkem Margot Artemis, kterou jsem nakrájela na plátečky, potom několika kešu ořechy a jelikož těch oříšků bylo moc málo, ještě jsem si to posypala trochou musli. Kupovaným, od Emca :D Když ono je vážně dobrý :D A tradičně je tam samozřejmě i skořice :)

Konečně trochu lepší svačina, než ty dvě předchozí. :D Hezky ovoce, abych byla silná a ten den ve škole přežila. Hrozny, švestky a nektarinka.

A ke svačině rýžové chlebíčky :D Jeden s Gervais a druhý s Lučinou Jogurtinou, kterou mamka na zkoušku koupila. Mě osobně moooc chutná, ale ta v kostce je lepší :). K tomu nějaká ta zeleninka a ještě slunečnicová semínka.

Jujda, zase chleba :D Ale co jiného bych si měla dát k buřtguláši od maminky? Knackebroty? To po mě nemůžete chtít! :D
Ale vzala jsem si menší krajíček, i když to tak asi nevypadá. Já mám prostě ten chleba ráda :D Vždyť je to jen trocha sacharidů. Nebyla by to tak strašná večeře, kdyby...Ani nevím, jestli vám to sem mám psát, ale po guláši jsem si dala dort, který jsme dostali od známých. Napřed jsem si chtěla dát jen takový malý kousek, ale nakonec jsem si dala trochu větší. A po něm ještě jeden. Jsem vážně hrozná. Mám pocit, že na to sladké ani chuť nemám, dokud si ho nedám a čím víc ho sním, tím víc ho ještě chci. Kdybych potom rychle neodešla z kuchyně, asi bych ho byla schopná sníst mnohem víc. A to jsem si říkala, že teď se těma buchtama po večerech cpát nebudu, když mám od mamči zakázáno péct. A bum, my musíme dostat nádherně vonící čokoládový dort.
Vlastně bych vám to sem ani nemusela psát. Tohle mají být přece jen ukázky z mého jídleníčku, ale já vám sem dávám úplně všechno, co sním. Zkrátka kdybych to sem nedala, tak bych měla blbej pocit, že vás podvádím, protože vy byste si mysleli, bůhví jak nejím zdravě a ono přitom houby. Dortama se cpu jako divá :D

 Kašucha. Opět další velmi povedená :) Jak konzistenčně, tak chuťově. Tahle je s broskví, rozinkami, lískovými oříšky, goji a slunečnicovými semínky. Skořice už asi ani zmiňovat nemusím :))

 No jo, to je zase zajímavá svačina :D 2 knackebroty, okurka a rajče.

Zase ty chlebíčky. Já vím, já vím. Tolik bych je jíst neměla, ale když oni mě chutnají :D Ale tímhle temptem mi brzy dojdou a pak budu mít útrum. A slibuju, že si je alespň měsíc nekoupím! Jeden je tenoulince namazaný Ramou nadýchanou a jeden Jogurtinou. Na nich jsou plátky banánu posypané skořicí. A k tomu hroznové víno, slaďoučké švestičky od babičky (ty z obchodu oproti nim chutnají jako vyplivnuté krávou) a vlašáčky. To jsou ty nejlepšejší oříšky! :)

 A skvělá večeře je na stole! Toto je vegetariánské Chilli Con Carne a je tisíckrát lepší než to z masa. Já osobně jsem nikdy nebyla fanoušek mletého. Nikdy mi nějak extra nechutnalo, rozhodně bych se bez něj dokázala v pohodě obejít. Prostě se mi nelíbí, jak je hrozně mastný. Většinou je mi z toho tak akorát blbě :D Tohle Chilli bylo vážně mnohem lepší. A samozřejmě i mnohem zdravější. Kromě základních surovin, jako jsou bílé i červené fazole, rajčata a cuketa, jsme tam s mamkou přidaly i dýni. Chutnalo to úžasně. Měly jsme doma dvě takové maličké cuketky a tak jsem je ani nekrájely a přidaly je tam v celku. Jednu si vzala mamka a jednu já. Že je roztomilá? :)

 A slaný zákusek? Nebo jak to nazvat... Asi ani né zákusek, ale ještě součást večeře. Je to kousek dýňové nádivky od babičky. To víte, babička si teď pěstuje dýně, proto nás pořád tak zásobuje :D

 Moje láska. Ovesná. A hoodně kakaová. Vločky zase přes noc namočené v mlíku a vodě a tentokrát i s půlkou rozmačkaného banánu. Pak klasika, strčit to mikrovlnky, zapnout, 3x promíchat v průběhu ohřívání, vypnout, ozdobit a jíst. Ta byla moc povedená. Banán jí udělal krásně slaďoučkou. Přesně tak akorát. On prostě umí zázraky. Na ní jsem hodila pár švestek, brusinek a sušený ananas s banánem. A jakoby nestačilo, že je tak kaková, tak i kousek čokošky. :))

 Vezmeme to rychle. Tohle je pochopitelně svačinka do školy. Jeden ržový chlebíček, červená paprika a mega plátek Goudy. To je taky fakt parádní sýr. Já ty sýry zbožňuju!

 Velkááá sváča. Měla jsem naprosto šílený hlad. Oběd ve školní jídelně opět nějak nezasytil a jelikož jsem po příjezdu ze školy šla cvičit a po cvičení vždycky aspoň 30 minut čekám, tak mi vážně celkem vyhládlo. Tak jsem se pak odměnila tímto. Tvaroh, hrozny, nektarinka, rozinky, mandle, lněná semínka a skořice. Co víc si přát?

Jůů, můj nejoblíbenější chleba :D Nakrojený chvíli po upečení a s Chilli Con Carne z předchozího dne :) Neobtěžovala bych vás touhle fotkou, kdyby tam ten chlebík nebyl. :D

 Já jsem vážně žrout. Tohle byla moje sobotní snídaně. Ne, vyjímečně jsem nebyla běhat, protože jsem se ráno nevyhrabala z vyhřátého pelíšku, a tudíž jsem nepotřebovala doplnit tolik energie. Když jsem to množství jídla viděla, řekla jsem si, že to v životě nemůžu sníst a že to asi ani všdchno nedojím. Omyl, během pěti minut jsem to měla všecko v sobě (dobře, možná to bylo v 10 minutách). A zvláštní je, že jsem se ani necítila přežraně. Ten můj žaludek už musí být pořádně vytahaný, když je pro něj tohle normální porce. Vypadá to spíš jako snídaně pro minimálně 2 lidi. A přitom to bylo jen pro mě. A je tam jablíčko (žádné kupované, od bábinky :D), broskev, hroznové víno, švestky a banán. Vedle v mističce je směs ořechů a sušeného ovoce. Nechtěkte vědět, co tam všechno je :D Tak fajn, prozradím vám to. Vlašáky, mandle, lískáče, arašídy, sušené banány, sušený ananas, brusinky, rozinky a goji. Nu, a vzadu na talířku je kousek babiččina božího švestkového koláče a trochu jablkového pudinku s piškoty. Jak jinak než taky od babičky. Musela jsem přece ochutnat! :D Ani turek mi dneska nestačil a udělala jsem si i zelený čaj. No jo, výživa holt musí bejt :D
 
 Oběd v podobě pečeného kuřátka, brambor s bazalkou, zeleniny a Salsy. Obrázku večeře vás ušetřím, protože je skoro navlas stejný :D

 A jedna dobroučká sváča. Zeleninka, Gouda a domácí ovesný chlebík s Ranou nadýchanou, lučinou Jogurtinou a jako zákusek jeden s banánovou Chocotellou. Nutella to být nemůže, protože v tom nejsou oříšky :D Je to jen rozmačkaný banán se skořicí a spoustou kakaa. Ale je to hrozně dobrý. :))

 Vymazlená nedělní snídaně. Po dlouhé době zase lívanečky. A ne jen tak ledajaké. Špaldovo-skořicové, promazané banánovou Chocotellou, se švestičkami, hroznovým vínem, broskví a banánovými chipsy. Byla to naprosto boží snídaně. Asi už nebudu tolik líná a budu si lívanečky dělat častěji. :)

Cizrnaaaaa! Já jí neměla už ani nepamatuju a přitom jí mám tak ráda! Tady je smíchaná s fazolkami, mrkví a petrželí a okořeněná kari. K tomu kyselá okurka a trocha Cottage. Nejlepší oběd za celý týden :3

 No jo, zase nějaký ten zákusek. Štrůdl. Od babičky. :D

Končíme dnešní velikou svačinkou. Měla jsem docela náročné cvičení a tímto jsem se potom odměnila. Dopapkala jsem ovesný chleba (a zítra ho budu péct znovu!) Namazala jsem si ho skoro tím samým, jako tu přechozí svačinu. Opět Rama nadýchaná, Jogurtina a domácí arašídové máslíčko, které jsem si umixovala dneska dopoledne. A bylo bilionkrát lepší než to minulé. Dokonce má i mnohem hezčí barvičku. Zkrátka se mi povedlo, musím se pochválit :D A k arašídovému máslu patří co? No jablíčka, přeci! Ještě jsem přidala trochu oříšků, uvařila si heřmánkový čaj a mohla jsem se spokojeně svalit do křesla a napsat tenhle článek :D

Dnes to vychází dříve než obvykle. To proto, že večeři sem dávat nebudu. Zbyla mi Cizrna, takže si jí hezky večer sním. K tomu si dám asi rajčátka místo okurek, ale kvůli téhle jediné změně to vidět nemusíte. :D

Doufám, že se dnešní díl líbil a já nevím, co jiného bych vám se měla napsat, než popřát příjemný zbytek neděle a úspěšný vstup do nového týdne.
Děkuji za přečtení a každý komentář. Moc mě to potěší :))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)