sobota 28. února 2015

What I ate no. 8

Tak a už tu máme neděli a s ní i další díl Inpirace. Užili jste si víkend? Já docela ano, ale mám pocit, že jsem ho celý promarnila, protože jsem se v pátek i v sobotu jenom válela a nedělala vůbec nic. Přišla na mě nějaká depka a já vůbec neměla náladu na cvičení. V sobotu jsem měla alespoň taneční a to se taky počítá jak pohyb. Lýtka z toho docela bolí, zvlášť když to pár dní před tím přeženete s posilováním :D. Ale dnes už jsem cvičila. A dlooouuuho. Ráno jsem měla v plánu jít běhat, ale probudila jsem se až v půl deváté a to už bylo moc pozdě. Ani ty lívanečky jsem si dneska neudělala a to jsem si řekla, že to zavedu jako nedělní tradici. Když já vůbec neměla chuť na teplou snídani :D Ale už dost vykecávání. Jdeme na ty fotečky!



Zeleninka do školy :) Rajče, okurka, mrkev.

 Jedna řídká ovesná. Švestková. Nakrájela jsem si švestky a přidala je k vločkám ještě před tím, než jsem to šoupla do mikrovlnky. Nahoru jsem dala ještě trochu hroznového vína, goji a místo oříšků (šetřím s nimi :D) čokoládová mini bébéčka a samozřejmě skořici.

 A tady už svačím domácí arašídové máslo, které jsem si v neděli umixovala. Je naprosto boží! Nevěděla jsem, jestli ho vyzkoušet na rýžácích nebo kneckabrotech, tak jsem vyzkoušela obojí. S jablíčkem a skořicí a abych měla co házet do pusy tak ještě trocha rozinek a sušených banánů.

Vynikající zapečené těstoviny. Bohužel ne tak úplně zdravé. Jsou zapečené s kuřecí šťávou, smetanovo-vaječno-hořčičnou omáčkou a spoustou sýra. Myslím, že uvnitř je strouhaný eidam a navrchu pak hermelín a mozarella. Ale je tam také dost zeleniny, takže to mi to trochu vynahrazuje. Aby se mi ty vitamíny měly v čem rozpouštět. Tuhle porci si vynásobte dvěma a vyjde vám moje úterní večeře :D No jo, zase jsem skončila s nacpaným pupíkem.

 Krabička do školy. Tentokrát ovocná. Hrozny a švestky.

 Kašička ve znamení podzimu. Nezbeda. Zrovna tahle mi skoro všechna vylezla a já po ní musela vytírat mikrovlnku. To hrozně zdržuje, málem jsem kvůli tomu nestihla autobus :D Je s jablkem, vlašáčky, rozinkami, skořicí a bobečkem domácího arašídového máslíčka. Kousky jablíčka jsou zamíchané i vevnitř. Perfektní podzimní snídaně :)

 A odpolední svačinka. Chtěla jsem si dát knackebroty, ale mamka zrovna přijela z nákupu s olivovýma rohlíkama. Koupila jen dva, jeden pro ní a jeden pro mě, protože nikdo jiný olivy nejí. Já si ho prostě musela dát :D A představte si, byl fakt olivovej :D Rozkrájela jsem si ho na třetinky a každou pomazala něčím jiným. Jednu olivovou ramou (absolutně jsem ji nerozeznala od normální), jeden s Lučinou a ten poslední s kozím sýrem. To je i ten bílý bobek vedle. K tomu ještě okurka, Leerdamer a šunka. Byla s 97% masa a chutnala fakt skvěle.

 Vezmeme to letem světem. Jablíčko a hroznové víno :)) Joo konečně červený. To mám mnohem radši.

 Jéé, tohle byla dokonalá snídaně. Přemýšlela jsem, jakou kaši bych si mohla udělat. Už jsem jich zkoušela spoustu a chtěla jsem prubnout něco novýho. Měla jsem už banánovou, jablečnou, jogurtovou, tvarohovou, kokosovou, lněnou, klíčkovou, švestkovou...(myslím tím to, že jsem to s tím strčila do mikrovlnky a uvařila společně) a bůhvíjakou ještě. Inu a jednoho dne mě napadlo bébéčková. Tak jsem si prostě normálně namočila vločky do mlíka a vody, ráno k tomu přimíchala půl sáčku čokoládových mini sušenek a šupky dupky s tím do mikrovlnky. Sušenky se pochopitelně rozpustily a celou kaši mi "obébéčkovaly". Byla fantastická. Pár kousíčků sušenek tam ještě zůstalo, ale to vůbec nevadilo. Naopak. A navíc díky nim měla kaše úžasnou konzistenci a v kombinaci s banánem, nektarinkou, goji, brusinkama a čoládkou byla prostě parádní. Určitě doporučuju vyzkoušet. Příště zkusím oříškovou a nebo pomerančovou. Jů, to bude super! :)

 Tohle byla taky vymazlená sváča. Pšenično-žitný chlebík s vysokým obsahem vlákniny (prý :D), s domácím arašídovým máslem, banánkem, nekarinkou a skořicí. Ráj na jazyku :33

 Ve středu jsem si k večeři uvařila pohanku. Neměla jsem jí už dlouho a dostala na ní neovladatelnou chuť. Smíchala jsem ji pak s opečenou cibulí, česnekem a houbičkama. Skoro jako vánoční Kuba, jenom je místo krup pohanka. K tomu na přikusování mega rajče a kyselá okurka.

 Snídaně. Kaše. Ovesná. Instantní. Docházely mi vločky a tak jsem si raději udělala čokoládovou instatní, abych je trochu šetřila než si koupím další. Přimíchala jsem do ní ale hooodně řeckého jogurtu (mám doma maxi kýbl a je šíleně dobrej, takže mi asi stejně moc dlouho nevydrží) a holandského kakaa. Občas ty instantní nejsou špatné. Vlastně mi docela chutnají, když do nich přidám ten jogurt. Na ní je banán, mandle, lískáče, sušený anas a slunečnicová semínka.

 Tady je zase krabička do školy. Jablko a nektarinka. Ty moje svačiny jsou vážně děsně složité na přípravu :D

 Uf, ty moje porce pořád rostou. Pšenično-žitný chleba s Ricottou, kozím sýrem a Leedramerem. K tomu rajče a okurka.

 Mamnčin fazolový kotlík/polévka/guláš? Něco z toho to bude :D Ale je to mňamka, miluju fazole s rajčaty :3 Já miluju vlastně fazole úplně se vším :D

 Po hroudou ovoce (hroznového vína a banánu, kdyby to někdo nepoznal) se skrývá ovesná kaše. Jak jinak. Teď jí snídám vážně denně. Když ona je to nejlepší možost, protože venku (i v domě :D) je po ránu pořádná zima a člověk má chuť právě na tu teplou kašičku. Tahle je ještě se lněným semínkem, které jsem si v poslední době taky hodně oblíbila, kokosem a mořským plodem! Tou úplně nej čokoládkou, co existuje! Já jí prostě miluju! Je úžasná a do kaše se perfektně hodí. :)

 Svačina v podobě červené papriky, okurky a knackebrotů.

 Tramtadadáááá! Božská svačina, o které se mi pak dokonce i zdálo :D Rozmačkala jsem si půlku banánu a tu smíchala s nastrouhaným jablíčkem. K tomu jsem přidala spoustou skořice a přimíchala řecký jogurt. Navrch už jenom rozinky a oříšky a delikátní svačinka byla na světě. Chvilku jsem přemýšlela, jestli si tu "kaši" nemám trochu přihřát, protože doma byla zima, ale nakonec jsem se rozhodla pro studenou verzi. Teplá bude příště :))

 Rýžové nudle jsem neměla už ani nepamatuju a tak jsme je s mamčou připravili k páteční večeři. Smíchali jsme je s kořenicí směsí na Čínu a tunou zeleniny, resp. paprikou, kukuřicí, mrkví, petrželí, celerem, bambusovými výhonky a cibulkou. Byly samozřejmě vynikající :D

 Snídaně byla vyjímečně studená. Do misky jsem kydala řecký jogurt, dokud mi ho nepřišlo dost, na něj jsem nasypala opražené banánové vločky. Vlastní vynález, napíšu vám sem na něj recept, i když je tak primitivní, že bych ho mohla napsat sem, ale necháme si to až na jindy. K tomu ještě sušený ananas a sušené brusinky, bobeček domácího máslíčka a hořká studenstká pečeť. A nějaké to ovoce, abych měla správnou výživu :D

 Mňam, mňam, obídek v podobě brambůrek, vepřového plátku a spooooustou okurek. No a chilli papričky, abych vypálila bacily.

A to jsem si řekla, že před tanečníma si dám jen něco malého, abych nebyla nafouklá. Aha, tak to nevyšlo :D Rajče, půl papriky, mrkvička, půlka Cotagge se slunečnicovými semínky, Camembert a ještě zbytek řeckého sýru, který jsem našla v ledničce. Snědla jsem jen jeden proužek a zbytek jsem vyhodila, protože se to nedalo jíst. Bůh ví, jak dlouho to v tý ledničce už bylo :D

 Já si vážně připadám jako největší žrout světa, když všichni okolo mě snídají tak nějak průměrně a pak přijdu já a narvu si toho na talíř tolik, že se mi to tam ani nevejde. :D To je hrůza. Ale snídaně má být největší jídlo dne, tak že co. :D Pšenično-žitný chlebík s Žervé (extra smetanovým a asi tím nejtučnějším, co vyrábějí :D), Ricottou a arašídovým máslem s hroznovým vínem a skořicí. K tomu plátek sýra, jablíčko, pár kuliček vína a druhá půlka papriky, která chuděrka sama samotinká ležela v ledničce :D.

 Mrška bramboračka, která se hrozně leskla, ať jsem ji fotila z jekéhokoliv úhlu. Ale byla skvělá, bramboračka je moje nejoblíbenější polévka. Připomíná mi prázdniny :)

A jako druhý chod špagety se špenátem a sýrem. Dřív jsem měli špagety se špenátem docela často, ale potom jsme nějak přešli na omáčky a tuhle dobrotu si neudělali už pár let. Dnes jsme si na to ale vzpomněli a měli jsme jasno v tom, co budeme vařit. Těstoviny se špenátem jsou výborné. Měla jsem nutkání si přidat, ale nakonec jsem se zamyslela a řekla si, že už přece sytá jsem. Poslední dobou nějak chci cítit ten pocit přežranosti a to není dobrý. Nesnáším, když se přejím a pak je mi blbě a vypadám jako koule. To se mi zrovna stalo v sobotu po tanečních. Dala jsem si přiměřenou porci rýžových nudlí, ale pak to zajedla dvěma kousky tvarohového perníku, který jsem včera upekla a ještě asi 10 mini sušenkami od Delisy. No dobře, nebylo to úplně přežrání, ale spíš jsem měla výčitky z toho množství cukru, co jsem do sebe dostala. :D

Tahle fotka se mi povedla, že? Taky je to dnešní závěrečná a ta přece musí být nejlepší! Moje dnešní svačinka, která se skládala z tvarohu, rozinek, goji, sušených brusinek, banánových chipsů, sušeného ananasu, slunečnicových a lněných semínek. Celé je to zalité kakaovou polevou (jenom holandské kakao rozmíchané s trochou mléka) a aby mi to nebylo líto, tak i jeden rozlámaný Mořský plod.

Tak a to je pro dnešek všechno. Doufám, že vám nevadí, že vám vždycky napíšu, co všechno jsem snědla, i když tady ta fotka není, ale já mám vážně pocit, že vám to prostě musím říct, jinak bych vás jakoby zradila? :D Hlavně vám sem píšu o svých hříších, protože by mě vážně deptalo, kdybyste si mysleli, jak ukázkově a zdravě jím, když to není pravda.
Dnes vydávám tenhle článek opět o trochu dřív, protože nemusím čekat na večeři, jelikož budu mít to samé, co k obědu (už to dělám zase!! :D).

No, jako každou neděli vám přeju pěkný její zbytek a ať máte hezký týden.
Budu moc vděčná za každý komentář, všechny mě vždycky moc potěší.
:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)