sobota 28. února 2015

What I ate no. 9


Ahoooj! Tak jak se máte a jaká je vaše aktivita v nedělním odpoledni? Ta moje je, že sedím/ležím v křesle a píšu tohle. Cvičení už mám dneska za sebou, málem jsem umřela :D Ale víte co? Cítím se milionkrát líp, když umírám, než když vůbec vyčerpaná nejsem. Teď už jenom hezky umytá relaxuju a snažím se nemyslet na to, že je neděle a já musím zítra do ústavu :D Včera jsem si byla po 14 dnech zaběhat a běhala jsem asi 50 minut. Bylo to fajn si jít po 2 týdnech zase zaběhat. Nevím proč, ale tenhle víkend mám hrozně vánoční náladu. Zpívám si koledy a hrozně se těším na to, až budu péct vánoční cukroví a k tomu si pustím vánoční cédéčko od Boba Dylana (to se mi hrozně líbí :D).Už aby to bylo!
Nebudeme to zbytečně prodlužovat. Moc článků jsem za tenhle výden nevydala, ale vynasnažím se se v tom zlepšit. Mám v záloze ještě celkem dost receptů a nápadů na články už mám hafo. Zbývá to akorát sepsat :D
Ale už dost. Tady je dnešní Inspirace z kuchtěníčka v pořadí již 9. To to utíká :))


 Ke snídani je nejlepší kaše a tu já snídám vážně často. Tady taky jednu máme a ne jen tak ledajakou, nýbrž mojí první kuskusovou! Nevím, jak mě to napadlo, ale prostě jsem si od té ovesné chtěla dát pauzu a vyzkoušela tuhle. Kuskus jsem si večer před tím spaila horkou vodou a na noc to šoupla do ledničky. Ráno jsem to zalila mékem a dala na pár minut do mikrovlnky. Bohužel jsem zjistila, že jsem si jí udělala hrozně moc. Však je taky z 80g kuskusu. Když ono to vypadalo, že je toho hrozně málo, když jsem do té misky ten kuskus nasypala :D Jenže když nacucal tu vodu, tak ho samozřejmě přibylo a když jsem tam druhý den přilila to mléko...no jéžiš, bylo toho strašně. Ale bylo to dobroučké. Zamíchala jsem do ní skořici a k tomu hroznové vínko, slunečnicová semínka, vlašské oříšky a studentská pečeť.


 Svačinka do školy tentokrát v pytlíčku. Jablíčko, 2 rýžové chlebíčky a brusinková Bébéčka.


A odpolední sváča. Rajče, paprika, krůtí šunka a kozí sýr. Jeden knackebrot je s Camembertem (proč si usnadňovat práci s přípravou i konzumací a nakrájet si ho na plátky, když můžu mít trojúhelníčky, že jo? :D) a ta půlka, která byla zahrabaná kdesi hluboko v balíčku, je s Ricottou.

 Mhmm...jedna skvělá večeře. Skvělá proto, že jsem konečně našla tu nejdokonalejší omáčku na světě. Salsa Barbeque. Naprosto perfektní. Sladká a pálivá zároveň, to je ta nejlepší kombinace! A navíc je docela nízkokalorická, takže nemusím mít výčitky, když sežeru půlku skleničky. To se ale nestane, protože s ní musím šetřit, aby mi dlouho vydržela. Tady jsem si jí dala k americkým bramborám, karbanátkům a rajčátkám.

 Inu a tady už je moje ranní klasika, ovesná kaše s lněným semínkem. S půlkou banánu, s půlkou hrušky, skořicí, domácím arašídovým máslíčkem a kouskem nějaké čokoládovo- karamelové tyčinky s ovocnou náplní, kterou jsem našla mezi sladkostmi. Datum spotřeby už se blíží, takže jí musím sníst :D Stejně bych si tam dala kousek čokošky a ta tyčinka se do té kaše celkem hodila. :))

 Ke svačině jsem si vzala zbytek banánu a hrušky a ještě nektarinku. Joo ovoce, to je moje.

 Měla jsem nějakou zdobící náladu :D Rýžové chlebíčky jsem natřela ricottou a pak ozdobila buď okurkou, nebo rajčátkem, kousíčkem kozího sýra a hroznovým vínem. A aby to mělo šmrnc, tak ještě čerstvá petrželka.

 Néé to není kašička, přestože to tak vypadá. Jsou to ty moje banánové vločky s mlékem. Takhle byly mnohem lepší než s jogurtem. Líp se uvolnila ta banánová chuť a ochutila mi to mlíčko. K tomu jsem si dala obilné klíčky, které se mi doma taky válí už pěkně dlouho, sušené brusinky, lískové oříšky, pár banánových chipsů a samozřejmě ještě banánek a skořici. Zjistila jsem, že banán s mlékem je taky pěkná pochoutka. Určitě si to budu dávat častěji.

 Svačina do školy v podobě knackebrotů, okurky a papriky.

 Taky milujete ovoce s kokosem? Já totálně. Tady je hruška a nektarinka. Dala bych si k tomu jogurt, ale ten zrovna došel, takže místo toho byla řada na Ricottě. Jelikož mi to přišlo takové obyčejné, přidala jsem ještě kukuřičné lupínky.


Svíčková omáčka od maminky. Já tu její miluju a radši vůbec nemyslím na ty 4 šlehačky, co tam vylila :D Je samozřejmě s hovězím masíčkem, které se vařilo asi 4 hodiny, ale vyplatilo se to. Bylo krásně měkkoučké, až se rozpadalo. A bez brusinek by to nebyla ta pravá svíčková. Bez knedlíků taky ne, ale mě už ty knedlíky docela lezou krkem, protože ve škole je máme poměrně často a zrovna ten den jsme je měli taky. A tak jsem si udělala co? Tak jsem si udělala ovesno-špaldový knedlík z mikrovlnky. Ale nechala jsem ho tam moc dlouho a vznikly mi spíš takové keksíky, než knedlíky. Zkrátka byly trošku tvrdší no, ale pořád dobré. Alespoň vím, co si udělám, až mi dojdou rýžové chlebíčky :D


 Další kaše na scéně. A rovnou pudinková. A nebo mám spíš napsat ovesný pudink? To by možná sedělo líp. Ráno jsem k vločkám přimíchala čokoládový pudinkový prášek a dala to do mikrovlnky. No, bylo to hoodně husté. Alespoň jsem si vyzkoušela, že pudink jde docela dost dobře udělat i v mikrovlnce :D A mělo to i další výhodu. Nemusela jsem hlídat, jestli mi to vyteče a to všechno díky tomu pudinku. Stejně si ho tam ale příště dám trochu míň. :D Kaši jsem ozdobila nektarinkou, lískáčema, vlašákama a kousky té tyčinky s ovocnou náplní. A pořád mi jí zbejvá ještě půlka. Co já s ní sakra budu dělat? :D

 Ovocná sváča do krabičky. Jablko a hruška. Těm hruškám přicházím poslední dobou na chuť.

 rásný zeleninový salátek, který se skládal z okurky, papriky, rajčete a mrkve. Skládal by se i z kyselé okurky, kdyby se mi povedlo otevřít sklenici. Ale po pěti minutách marné snahy jsem to z důvodu šíleného hladu vzdala. :D Už jsem jen přidala kozí sýr a slunečnicová semínka a vrhla jsem se na to! :)

 Fantastická večeře. Inspirovala jsem se u Moniky. Často jsem v jejím Food Inspiration (jsem magor a prohlížím ho úplně od začátku, aby mi nic neuniklo :D) viděla třeba rýži s kukuřicí, hráškem a fazolkami a dostala jsem chuť si něci podobného taky udělat. Jenže na přípravu ráže jsem neměla čas, tak aspoň ten kuskus. Stejně jsem na něj měla větší chuť :D Kromě těch luštěnin je tam ještě tuňák, který jsem už nějaký ten pátek neměla a zastesklo se mi po něm. Neodolala jsem s smíchala to s lžící mojí milované Salsy a bylo to perfektní! Udělala jsem toho tak pro dva lidi, ale samozřejmě jsem si dala větší porci než normální člověk :D V kastrůlku toho ještě trochu zbylo a já měla v plánu to sníst druhý den ke svačině, ale když jsem to tam tak viděla, nedokázala jsem to tam nechat a snědla to taky :D

 Tohle byla vážně úžasná, úžasná snídaně. Byla jsem běhat a tuhle mňamku jsem si opravdu zasloužila. Uvařila jsem si jahelnou kaši! A ne z jáhlových vloček, ale z pravých jáhel. Bezvadně se mi povedla a určitě jsem si ji nedělala naposledy. Ve všední dny fakt nemám čas stás 20 minut u sporáku, ale o víkendech bych klidně mohla. Je napůl vařená ve vodě a napůl v mléce. Po uvaření jsem jí smíchala se skořicí. Ono to vypadá, že je jí hodně, ale to je klam. Nakrájela jsem si k ní hrušku, jenže ta byla strašně velká a tak jsem její větší část hodila do misky a na to pak nalila kaši. Na tu jsem šoupla zbytek hrušky, goji, skořici a čokoláááádu!!! Je to 74% hořká s pomerančem a je vážně fenomenální :3 Tak jako byla celá tahle snídaně.

 A obídek. Jenom brambory zapečené s brokolicí a zakysanou smetanou. Taky taková ta klasika, která je jednoduchá a přitom vynikající. A já, jakožto hrozně kořenící člověk, jsem si k tomu dala Salsu. Koho to zajímá, že je určená jenom k masu? :D

 Taková svačinka od všeho trochu. Rajčátko, mozarella, hermelín, eidam, plátek kuřecí šunky, plátek krůtí šunky a jedna taková ovesná houska se slunečnicovými a lněnými semínky z mikrovlnky, kterou jsem samozřejmě udělala moc tvrdou, takže hezky křupala. Ale byla dobrá, taková opečená :D Jedna půlka je s Gervais a ta druhá s polotučným máslem. Já vím, že tohle bych neměla jíst moc často, ale já mám másla fakt ráda. A ne jen ta oříšková ;) Ty sýry bych taky měla omezit....no jo, "měla", ale to mi můžete říkat klidně celej den :D

Snídaňový mugcake. No není krásný? Však jsem se taky snažila, aby vypadal co nejlíp (tak proč jsem ho sakra pořádně nepromíchala, aby tam nebyly ty bílý fleky?? :D). Uvnitř je kakao a strouhaná čokoška. Dala jsem si ho s banánem, jogurtem a ještě jedním mořským plodem. Pak jsem to ještě posypala kakaem a kokosem a poslala do soutěže, kterou pořádá Kriss. Kdybych si to přečetla dřív než včera, asi bych vymyslela něco originálnějšího, ale co :D Můžu zkusit štěstí.
Je to do dneška. Když sebou pohnete, ještě to stihnete :D
A tady ještě jak to vypadalo, když jsem snědla tu horní polovinu a skoro všecky banány. Tolik se mi tenhle maličký bobík líbil, že jsem mu udělala asi 150 záběrů. Já vůbec teď každé jídlo fotím ze všech možných úhlů a pak se nemůžu rozhodnout, kterou z těch 20 fotek mám použít a které mám vymazat, protože tímhle tempem bych za chvíli v počítači neměla žádné místo v paměti :D Za to taky může Monča, protože její fotky vždycky vypadají hrozně dobře a já chci, aby ty moje taky byly takový hezký :D
Božský oběd! Krásný to recept jsem z té své hlavy vyšmejdila. Promiňte, ale já se prostě musím pochválit. Tohle se mi vážně povedlo. Receptík sem přidám i vám, abyste o tuhle mňamku nepřišli. Jsou to noky zapečené s kuřecím a rajčatovou omáčkou, ozdobené čerstvým oreganem. I fotka se mi povedla :D

A končíme dnešní sváčou. K večeři budou jako vždycky zbytky, nočky a možná ještě zbytek brokolice :D Tohle byla taky skvělá svačinka. Nastrouhala jsem si jablíčko a hrušku a promíchala se skořicí. Pak jsem to zalila mlékem a posypala lněnými semínky, sušenými brusinkami a buráky, které jsem dneska dostala od maminky k svátku. Je jich pořádný pytel a jsou to ty louskací! Ty jsou nejlepší :D Taky jsem dostala obrovskou misku na špagety a ještě dostanu nějaké penízky na to, abych si zašla pro nějaká ta semínka a další oříšky a taky pro tu 90% čokoládu. Já jí zkrátka musím ochutnat! Zpátky k téhle sváče. Zkuste si někdy ovoce se skořicí zalít mlékem, je to dobrota :)

A tím dnešní inspirace končí. Já doufám, že se vám líbila a nenudily jste se u prohlížení.
Přeju příjemný zbytek víkendu a moc děkuji za každý váš komentář :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)