sobota 28. února 2015

Nákupy do kuchyně


Ahoj!
Dneska jsem s mamčou udělaly nájezd do kuchyňských potřeb!
Já už se prostě bez tý koláčový formy nemohla obejít a když už jsem tam byla, rovnou jsme koupily i pár dalších věcí. Božee, já si tam připadala jako v ráji. Mamka ze mě měla pěknou srandu, když jsem tam běhala od regálu k regálu a nemohla se rozhodnout, co všechno nakoupit, abych jí zase nevybrakovala peněženku. Když ono tam bylo tolik krásných formiček! Já asi fakt nebudu normální, když jsem v 15 posedlá vařením a pečením :D

No zkrátka, koláčových forem tam bylo až až. Jelikož jsem v nich ještě nepekla, vzala jsem 2 druhy, abych to ozkoušela. Potom jsme do kuchyně koupily jakési krájítko s více využitími, 2 plastové stěrky (naše stará gumová už se pomalu rozpadá), 20 formiček na košíčky (byly tak roztomilé, že jsem neodolala :3). Chtěla jsem vzít i pekáček na muffiny a keramickou pánev a uvažovala jsem i nad bábovičkami, ale nakonec jsem si to rozmyslela, abych maminku nezruinovala. Slíbila mi, že v Penny ještě koupí srdíčkovou formu na dort a ještě jednu pečicí formu (jsou zrovna ve slevě :D).
Doma jsem pak ještě prohledávala naše pečící zásoby a našla jsem spoustu formiček, o kterých ani nevím, že je máme. Takovou radost jako z tohohle objevení, jsem už dlouho neměla. Navíc jsem zjistila, že doma máme takový pekáček, ve kterém jsou 2 formičky sněhuláků, 2 vánočních stromečků a 2 Santa Clausů, takže na Vánoce udělám na Štědrý den bábovičky jako zákusek po večeři. Už se na to těším :)
Nemůžu se dočkat, až vyzkouším tu koláčovou formu. Hned, jak se sní ty sušenky Oreo (moc dobrý recept, určitě ho sem dám), tak upeču nějaký koláč a také pár košíčků, abych prubla i ty pidi formičky.


Docela jsem si teď oblíbila běhání. Ten svůj okruh, který je nakonec dlouhý asi 3km, budu běhat alespoň 3x týdně, abych si ještě trochu víc zlepšila kondičku. Také si měřím čas, abych věděla, jestli se lepším. Zatím jsem si ho měřila jen 2x. Jednou v pátek a dnes, ale z nějakého důvodu jsem byla o 24 sekund horší. To mě naštvalo, takže jdu zítra znovu a budu se snažit, aby to bylo lepší. Ale vážně nevím, v kolik budu muset vstávat, aby ještě nebylo vedro. Dnes jsem šla v 8 hodin (dřív nevstanu :D) a sluníčko už teda pěkně pálilo. Tak uvidíme, jak bude zítra.

Přeju vám dobrou noc a krásné sny. Třeba o jídle :3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)