sobota 28. února 2015

1000 dřepů s Cassey Ho


Krásný nedělní večer!
Není nic lepšího, než si naprosto spokojená po cvičení a vysprchování medovým sprcháčem, dát dobrou večeři a zalézt si s notebookem a peřinkou do křesla k televizi. Svalečky na nohou příjmně bolí, ale po dneším cvičení to opravdu není.
Včera jsem dlouho přemýšlela, jestli tohle video s Cassey mám prubnout, nebo ne. Říkala jsem si, že to musí být hrozně těžké. 1000 dřepů? To přece nemžu zvládnout. Zvlášť, když jsem viděla všechny ty podivné způsoby, jak je Cassey dělá. Jenže to video tam na mě pořád vyskakovalo až jsem si tedy v pátek řekla, že to teda zkusím. Když to nezvládnu, tak se přece nic neděje, ne? Popravdě bych ale byla šíleně naštvaná, kdybych to někde v půlce vzdala. Vždycky jsem naštvaná, když nějaký workout nedokončím.
Ale tohle jsem dokončila.
V sobotu jsem měla v plánu si jít ráno zaběhat, ale pršelo, takže jsem si šla jenom na 15 minut zaskákat přes švihadlo. To bylo fajn. Neskákala jsem už hrozně dlouho, takže mě to docela bavilo. Ale ke konci mě začalo tak šíleně píchat v boku. Takovou bolest jsem už dlouho nezažila, dokonce ani když jsem šla poprvé běhat. Už jsem skoro zapomněla, jaké to je. A doufám, že na to i brzy zapomenu. Bylo to fak hrozný. Bolelo to ještě asi půl hodiny potom, ale dobrá snídaně to spravila :D
To sem ale teď nepatří. Jelikož od večeře zbylo ještě spoustu jídla, nemusela jsem vařit s mamkou oběd a tudíž jsem měla volné dopoledne. Tak proč to nevyužít ke cvičení? Před obědem mám stejně nejvíc energie a myšlenka volného a prováleného odpolka mě docela lákala.
A tak jsem se převlékla do cvičebního, trošku se protáhla, pustila si k tomu televizi, abych nemyslela jen na Casseyin hlas a tu bolest a šlo se na to!
Na notebooku jsem si našla video a začala jsem.
První 2 stovky jsem zvládla v úplně pohodě, ale když pak začala vykopávat dozadu a do stran, začala jsem být dost zadýchaná. Stehna jsem vůbec necítila, jen trochu zadek, ale vážně mě to celkem vyčerpalo.
Jenže jsem měla už 400!
Při dalším stylu dřepů jsem si trochu odpočinula, takže dál už to nebyl takový problém. Potom to ale byly dřepy na špičkách a z toho mě začaly trošku bolet lýtka. Ale nebylo to tak zlé. Ovšem při žabích dřepech, které následovaly, se ta bolest znásobila a lýtka začala dost pálit.Potom byly na řadě dřepy na jedné noze. Ty podle mě nebyly tak zlé. Až na to, že jsem se občas zakymácela, mi to šlo dobře a ani to tolik nebolelo.
Další stovka byla taky v pohodě. Dřepy s rozkročenýma nohama s rukama za hlavou. To uteklo jako voda a přišla na řadu poslední stovka.
Byla jsem táák šťastná, že jsem se do toho vrhla až s radostí. Byly ale hrozně, hrozně zdlouhavé! Myslela jsem, že to snad nikdy neskončí. Ale nijak extra těžké nebyly. Já jsem spíš myslela na to, jak mě z toho válení po zemi bolí kostrč. Mám ji nějak vystouplou a když dělám něco takového dlouho, tak se tam trochu odřu. Takže až na mírně sedřenou kůži mi nic nebylo.
Když jsem to dokončila, byla jsem na sebe strašně pyšná a hned jsem se šla všem pochlubit :D Taky jsem měla, proč. 1000 dřepů? Zní to jako nereálný, ale jde to. Asi to nebudu cvičit každej tejden, ale někdy za měsíc si to ráda zopakuji. Alespoň zjistím, jestli se mi od té doby zlepšila kondička. :)

Dneska ráno jsem se probudila s bolestí nohou. Někdo by řekl, že je to příšerný, ale mě se ta bolest líbí. Mám tak ze sebe mnohem lepší pocit, když cítím to pálení. Nejvíc mě asi bolí vnitřní strany stehen. Ty cítím, i když sedím :D Ale stehna trošku bolí jen při chůzi a stejně tak zadek. Alespoň je vidět, že ty vnitřní strany stehen je třeba ještě posílit.Divím se sama sobě, že jsem s tou bolestí šla cvičit, ale zrovna dneska se mi hrozně chtělo! A zrovna dneska mě to šíleně bavilo a cvičila bych klidně ještě déle než obvykle.
Zítra si za odměnu dám od cvičení klid. Když se ráno vzbudím dřív jak v osm, tak si půjdu zaběhat a odpoledne vyrazím někam na kole. Byla jsem naposledy ve čtvrtek a už mi to chybí :) Můj další plán je zítra konečně upéct špaldový chleba, na který se chystám už od té doby, co jsem si koupila ve Zdravé výživě (to, že takový obchod ve městě máme, jsem zjistila teprve nedávno :D) tu předraženou špaldovou mouku. Tak doufám, že bude stát za to. A taky si udělám musli, už tam je jen jedna mini porcička a jelikož je to nejlepší musli na světě :D tak ho pořád musím mít zásobu. Domácí je prostě nejlepší :))

Zpět k dřepům. Co vy? Zkoušely jste toto video? A nebo jen přemýšlíte, jestli do toho jít? Já myslím, že zkusit to určitě můžete. Když to nedokončíte, nic se nestane, ale za pokus to stojí. Když to nezvládnete teď, tak za pár týdnů se to třeba už povede. A ten pocit po dokončení rozhodně stojí za to! ;)) Všichni doma se mě ptali: Jseš si jistá, že uděláš 1000 dřepů? Nebyla jsem si jistá, ale udělala jsem je. Uděláte je taky? :))



Tady je video, kde Cassey všechny cviky představuje. Tak na to mrkněte a zvažte všechny pro a proti. Jediný proti je, že vám to zabere 45 minut vašeho času. Pokud teda neberete jako proti i bolest nohou :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)