sobota 28. února 2015

Zásoby na zimu


Udělala jsem zátah na zeleninu :D Prodavačka ze mě opravdu musela mít radost, když jsem tam tak stála u toho pultu, zdržovala frontu a rozhodovala se, co z té hromady oříšků a sušeného ovoce si koupím. A stejně mi nakonec nevystačily peníze na všechno, co jsem chtěla. A zapomněla jsem na goji, to mě mrzí. Ale co, nakoupila jsem si spoustu jiných věcí. :D

O něčem z toho všeho už jsem se vám zmiňovala. Třeba o té čokoládě a Dobré vláknině, ale řekla jsem si, že když už píšu tenhle článek, tak to tam hodím taky. :)

Začneme nákupem v Zelenině. Vlevo nahoře jsou Para ořechy, vedle mandle a vpravo lískáče. Dole vlevo jsou vlašáčky,, slunečnicová semínka, rozinky a kešu. Ty jsou si prostě musela koupit! Už jsem je neměla nějak dlouho a moje chuťové buňky po nich strašně prahly. Taky jsem si hned ten den dala ke sváče :D

Tohle je taky ještě ze zeleniny. Sezamová semínka jsem měla zatím jenom jako součást pečiva, tudíž jsem si je koupila, když byly jen za 15 Kč. I když je mi jasný, že jich budu mít plný zuby, to myslím doslova :D
Chvilku jsem uvažovala, že oželím semínka a některé ořechy a koupím si arašídové máslíčko, co tam měli. Vypadalo strašně lákavě a já měla docela dilema. Ale asi mám přece jenom radši oříšky v té chroupavé formě :D
Taky tam měli fíky! Tři a já si chtěla dva vzít a konečně je ochutnat. Jenže jsem samozřejmě měla smůlu. Už plesnivěli, takže z toho bohužel nic nebylo...No, tak mám holt sezam :D

Předtím jsem byla ještě ve Sparu a zjistila jsem, že tam mají taky zajímavý regálek :D Nechtěla jsem tam utrácet moc, abych měla na ty oříšky, ale tohle mě zaujalo. Navíc to bylo jenom za 14 Kč! No nekupte to, takovej velkej balík! Doma jsem je hned ochutnala a jsou teda naprosto boží! Chuťově hodně podobné Fitness lupínkům, ale řekla bych, že snad i lepší. Určitě jsem si je nekoupila naposledy :) Spíš to vidím tak, že pro ně za týden poběžím zase, protože už je jich polovina pryč :D

Už abych dojedla ty svoje načaté čokoládky. Pak si totiž konečně budu moc otevřít tuhle! A už se na ní těším jako malá. Měli ji ve slevě v Albertu, tomu nešlo odolat :D


A nakonec vláknina. Taky z Albertu a už, jak vidíte, otevřená. No byla to láska na první sousto :D Cokoliv, v čem je skořice, je u mě vítáno s otevřenou náručí :D A když to ještě k tomu chroupe, to je teprve paráda.

A ještě jeden bonus, který není na úvodní fotce, protože mi ho mamča z obchoďáku přivezla až po tom, co jsem to všechno pracně nafotila. Jsou to arašídy a pistácie. Prodávají je v Penny na váhu. Tady z toho to možná nepoznáte, ale oni jsou to fakt pořádné pytle. Když jsem to viděla, tak jsem si myslela, že se mamča musela zbláznit! :D
Mám vážně železnou zásobu na celou zimu. Miluju nevylouskané arašídy. Věřte mi, že jsou mnohem lepší, než když si koupíte už vylouskané. A líp se z nich dělá burákové máslo :D Na pistácie se taky těším. Zatím jsem je měla jen asi 2x v životě (když nepočítám pistáciovou zmrzlinu a čokoládu :D), ale mám je ráda.

Táák, toť vše! Ale myslím, že příští týden se tu objeví ještě jeden podobný článek. Protože mamka objevila v Penny letáku několik druhů mletých ořechů a ještě něco dalšího (ani nevím, co :D já jí moc neposlouchala, když mi to říkala, ale určitě to bude něco dobrýho :D) a už se celá třese na to, až mi to koupí :D
A co vy? Jak často si chodíte doplňovat vaše zásoby? Vyzkoušeli jste už Dobrou vlákninu? A máte radši celé oříšky, nebo jste spíš na jejich máslové provedení? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)