sobota 28. února 2015

Dobrůtky ve spížce


Ahoj, ahoj, ahoj!
Dneska takový nákupní článek. Spíš než nákupní bude o pár mňamkách, které máme doma ve spížce. A které jsou samozřejmě (v rámci možností :D) zdravé, protože tam jako každá rodina máme taky spoustu junk jídla :D Já jsem (záměrně) vybrala pár těch zdravějších potravin, které u nás skladujeme.
Přibylo mi pár dobrůtek, které jsem pro vás chtěla vyfotit a když už jsem v tom byla, vyblejskla jsem i něco ze starších nákupů, ať je článek zajímavější.
Jedna z mých velkých lásek. Fazolečky moje milé. Jedny bílé a jedny barevné. Na ty jsem zvědavá, vypadají strašně krásně. Jako maličkatá ptačí vajíčka :D

Oblíbená značka, od které kupujeme i cizrnu a jáhly. Bez kuskusu jakobych nežila, ten u mě ve spíži nikdy nesmí chybět. Bez pohanky bych sice přežila, ale i tak jí mám ráda. Pěkně se spoustou zeleniny, kukuřicí a hráškem a jsem jako v ráji.

Mega pytel rozinek, protože rozinek není nikdy dost :D Ani tohle není dost pro takového žrouta jako jsem já.

Nová oblíbenkyně. Červenou čočku jsem poprvé ochutnala teprve nedávno a okamžitě jsem si jí zamilovala. Takže další mňamka, kterou budeme pravidelně kupovat.

Oříšky...nebo alespoň, co z nich zbylo. Jakési zbytky :D Než jsem se dostala k tomu je vyfotit, pořádně jsem jich ujedla. Z maxi pytle mandlí už mám skoro jen polovinu, to samé plátky mandlí a těch vlašáčků byly původně 2 pytlíčky. Jeden záhadně zmizel už minulý týden během 2 dnů... :D

Těhlech rozkošných malých miláčků mám doma několik. Plechovka tak akorát na 1-2 porce, když máte chutě na slaďoučký hrášek :) 210g..no dobře, vám to možná vyjde na víc porcí, ale pro mě je to jedna :D

I zdravé cukříky se dají koupit. Třtinový, který bych nejradši snědla samotný pěkně velkou lžící a glukóza. Protože glukóza se rychle rozpouští v krvi a je prostě dobrá :D

Další věc, bez které bych nepřežila. Knackebroty! V poslední době je papám obvzlášť hodně. Většinou ke svačině do školy, ale ráda si je schroupu i k té odpolední. Jedny jsou takové ty klasické a jedny sezamové. Ale stejně u mě pořád vedou ty extra křupavé žitné :D

Málem jsem se rozbrečela, když jsem přišla domů a tam na mě čekalo tohle úžasné překvápko. Už asi tak týden mamče pořád vykládám, jak mám chuť na arašídové máslo a že až bude americký týden v Lidlu, má mi ho koupit. A hle, přijdu ze školy a na kredenci si lebedí 2 přenádherné skleničky plné toho nejlepšejšího máslíčka na světě. Americký týden sice nebyl, ale máslíčka tam náhodou měli. Hned jsem měla hezčí den. Mám vážně skvělou maminku :)

Joo, tak tohle u nás nechybí nikdy. Opravdu nikdy, protože to kupujeme ve velkém. Takové ty malé kartůnky, kam se vejde tak 15 těhlech skleniček. Takže asi tak 30 jich doma určitě máme :D Jím to sice jen já, brácha a mamka, ale zásoby stíháme vyjídat docela rychle :D

Taková ta klasika, která by taky nikdy neměla chybět. Ovšem stane se, že zatoužím po kakaové kašičce, kouknu do špajzky a kakao nikde! Katastrofa!!! :D

A tohle už vůbec nesmí chybět. Nikdy, nikdy, nikdy! Neexistuje, abych neměla ovesné vločky! Jednou už to bylo namále, ale mamka pak naštěstí byla nakoupit. Mám na ně takovou pikslu, kam si je dosypávám vždycky, když ubývají. Pytlíků mám samozřejmě víc. Vždycky alespoň 4, pro jistotu :D

Zvířátkové těstoviny. Ty miluju. Už jsem to psala několikrát, že mi chutnají mnohem víc než normální těstoviny. A vážně nemám ponětí, jestli jsou vážně lepší a nebo to dělají ty tvary zvířátek :D Každopádně jsou prostě nejlepší.

Malý hříšek pro můj mlsný jazýček. Moje nejoblíbenější musli! Pravda, není příliš zdravé. Je křupavoučké, je v něm spousta cukru a taky velká spousta čokolády. A hned 3 druhy! Kdo by odolal? Někdo z vás možná jo, ale já holt nemám tak silnou vůli :D Můžu vám ale slíbit, že energii vám dodá určitě, toho se nemusíte bát :D A já si ho dám zítra ke snídani, protože už na něj dostávám chuť, když vidím tu fotku :D

Na závěr něco, co už jsem hodně dlouho neměla a co, jak už určitě víte, totálně žeru! Salsa! Já prostě neznám lepší omáčku. Navíc existuje více druhů, takže si každý vybere, co mu chutná. Mě chutnají snad úplně všechny druhy, ale nejradši mám asi Barbecue. Ta je nej :D Tuhle jsem ještě neměla, takže se už nemůžu dočkat, až ji otestuju.


Tak, to bylo všechno. Co vy a vaše spížka? Co tam zaručeně nikdy nesmí chybět? A nakoupili jste si v poslední době něco dobrého? Kupujete si něco stejného jako já?

Moc děkuji za vaše komentáře :)

2 komentáře:

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)