čtvrtek 26. února 2015

Oříškové nákupy


Zdravím vás!
Dneska jsem úplně šťastná. To proto, že když jsem si ráno stoupla na váhu, konečně tam bylo rovných 57 kg. Byla jsem nervóní z toho, jak mi to několik týdnů kolísalo mezi 57 a 58 a chtěla jsem, aby se to konečně ustálilo. A dneska to konečně vyšlo. Teď už nějak nepočítám s tím, že by ta váha ještě klesla. Stejně spíš už teď chci tvarovat, než hubnout a 57kg na 171 cm mi přijde tak akorát. Takže jsem spokojená.
A teď k nákupům.Včera jsem si doběhla do obchůdku se zeleninou, kouknout se, jestli by tam pro mě neměli nějaká semínka, nebo oříšky. Oříšků tam měli strááášně moc. Para, vlašský, mandle, lískový, arašídy, kešu, pekanové. Pražené, solené, v čokoládě, i přírodní, každý by si tam vybral to svoje. A navíc spoustu sušeného ovoce. Třeba plátky ananasu, nebo sušené fíky, které si tam určitě zajdu koupit. Já jsem tam ale šla za určitým cílem. Koupit si arašídy, protože jsem měla v plánu ten den konečně udělat to arašídové máslo a doma jsem jich měla jenom pár, takže jsem chtěla, aby mi zbyly i nějaké jen tak na mlsání. Když už jsem tam byla, přibrala jsem trochu vlašáků, které jsem neměla už věky. A cena? Dohromady to stálo jen 41 korun. 21 bylo za vlašáčky a 20 za arašídy. Bylo jich 150g! Dvacka za 150g? Kdo by to nekoupil? Rozhodla jsem se, že to je to místo, kam si budu pravidelně chodit nakupovat. Měli tam i nějaká semínka. Lněná a sezamová, myslím. Už se těším, až mi dojdou zásoby (což asi hned tak nebude, protože toho mám doma požehnaně, plnou krabici od bot :D), abych si tam mohla jít něco koupit. Konečně jsem našla místo, kde seženu, co chci. Předtím jsem byla v Penny a tam sice měli asi 5 druhů arašídů, ale všechny pražené a solené, takže jsem odcházela pěkně naštvaná, že tam neprodávají oříšky i pro normální lidi. :D

A co na pouti?
Nevěřila jsem, že bych si u pouťových stánků mezi všemi těmi perníky, kokoskami, turekými medy, pendreky, ledovými tříštěmi a cukrovými vatami, mohla něco vybrat. Ale i tak jsem se zastavovala u stánků, kde jsem zahlédla oříšky. Jakmile jsem zahlédla slovo pražené, solené a nebo v čokoládě, stánek pro mě neexistoval. Pak jsem ale našla jeden, kde měli i spoustu normálních oříšků. Takže jsem si hned s radostí něco nakoupila.
A copak jsem si tam teda koupila dobrého?


Napřed jsem si koupila jenom para ořechy a oříškovou směs. Dlouho jsem se ale rozhodovala, jestli si mám vzít i exotickou směs sušeného ovoce, takže mi jí ta milá prodavačka trošku přihodila k té oříškové směsi :). Když jsem přišla domů a oříšky zvážila, zjistila jsem, že je to celkem výhodný(rozhodně výhodnější než v předražené Zdravé výživě), takže druhý den jsem si tam došla ještě pro kešu, moje nejoblíbenější oříšky, a kustovnici čínskou, neboli goji. Konečně jsem ji ochutnala a musím říct, že jsem se do ní zamilovala hned při prvním soustu.

Para.

Kešu, ze kterých někdy plánuji udělat máslíčko (samozřejmě jěnom z části :D)

Goji :3

A tady oříšková směs spolu s tou exotickou. Zatoulal se tam taky jeden lískový oříšek v čokoládě :D Asi tam spadnul, když je prodavačka někomu nandavala :D Dřív jsem si myslela, že sušený banán nemám ráda, ale v poslední době zjšťuju, že je šíleně dobrej!

Tohle jsem nalezla v té směsi. Je to para ořech slepený s kousek kokosu. Vypadalo to jako houbička a já jsem to prostě musela vyfotit :D

A na závěr moje zásobičky oříšků, semínek a sušeného ovoce. Není tam vidět všechno, takže vám napíšu, co jsem si za posledních pár týdnů nakoupiala. Jsou tam tedy ty oříšky z pouti a ze zeleniny, potom ještě Bio arašídy ze Zdravé výživy, pšeničné klíčky a slunečnicová semínka také ze Zdravé výživy, potom sušené Mago a dole se ještě krčí poslední oříškový balíček z Lidlu. Kešu s brusinkami, mám ten dojem. To jsem s nimi rychle zatočila, na to, že byly čtyři :D
Připadám si jako magor, když jdu ráno na snídani a tahám sebou tuhle krabici, protože ještě nevím, co si budu chtít dát.
Vyberu si vždycky až podle jídla, které si dám. A pak zase hezky krabičku zavřu a odnesu zpátky do pokoje do skříňky :D

To bylo pro dnešek vše. Jak jste na tom vy a oříšky? Nakupujete je rádi? Já je kupuju nejradši ze všech potravin. Mnohem víc než si vybírat oblečení, což bych asi měla občas udělat, mě baví si vybírat oříšky :D Máte doma taky nějakou zásobičku? A kam je chodíte nakupovat? :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)