čtvrtek 26. února 2015

Mrkvový salát s hroznovým vínem


Suroviny na 1 porci: 1 velká mrkev
1 malá petržel (asi tak poloviční až třetinová než mrkev)
3 lžíce sýra Cottage
cca 50g nastrouhaného tvrdého sýra dle vašeho výběru (já si tam dala Madeland light, ten miluju :3)
10-15 kuliček zeleného hroznového vína
sůl, pepř

Mrkev a petržel omyjeme, očistíme a nastoruháme najemno. Přidáme Cottage,strouhaný tvrdý sýr a víno a promícháme. Dochutíme špetkou soli a trochou pepře.

Sýr s vínem tvoří úžasnou chuťovou kombinaci a když jsem ten salát ochutnala nejprve bez vína, moje chuťové buňky si ho tam přímo žádaly. Naštěstí se ve špajzce krčil ještě jeden malý hrozínek, protože s tím vínem je to opravdu moc dobré. Přeju dobrou chuť!
Foto nemám. Než mi došlo, že bych to mohla vyfotit, měla jsem to v sobě. Nemohla jsem si pomoct! A navíc se mi nechtělo vycházet schody jenom kvůli foťáku :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)