sobota 28. února 2015

Povídačka


Dobré ránko!
Jak jste se dnes vyspali? Já skvěle! Dokonce jsem vstala hned, jak mi v 7:30 zazvonil budík. Navlíkla jsem na sebe kraťasy po bráchovi, sportovní podprdu a svoje nový spešl tílko, které jsem si včera koupila ve Sportisimu. Bylo ve slevě, jen za 150 Kč. No nekupte to! :D Zvlášť, když to cedulka tak pěkně vychvalovala. Nechala jsem si jí, abych nezapomněla, jak parádní tričko jsem si koupila. Je tam napsané toto:

Textilní vlákno s úpravou wicking odvádí dobře tělesnou vlhkost pokožky. Na rozdíl od přírodních vláken není nasákavé, proto nezadržuje vlhkost a nestudí. Vlhkost je odváděna na povrch tkaniny, odkud se rychle odpařuje a oděv tak zůstává suchý a na omak příjemný.

Okamžitě jsem musela vyzkoušet, co je na tom pravdy, takže jsem hned po příjezdu domů vyrazila na kolo. A ono to nejspíš vážně funguje. Jindy mám třeba mokrá celá záda a dneska tam bylo jen pár kapek. Ten mterilá je vážně úžasnej. Hebkej a vážně příjemnej a vůbec se na mě nelepí, začež jsem nesmírně vděčná, protože to vážně nenávidím.
Takže dnes ráno, když jsem se probudila plná energie, jsem si šla zaběhat. A jelikož mě ten můj okruh, který jsem běžela 10x, mě už nebaví, chtěla jsem zkusit něco nového. A delšího. Bylo to min. 5km. Chvíli běh po cestě, pak kousíček po silnici, pak dlouhatánskej kus po polňačce, pak ještě část po silnici a potom znovu po polní cestě. Z té jsem se samozřejmě napojila na silnici ve městě a doběhla domů. Trvalo mi to asi 35 minut. Bylo to nejvíc, co jsem kdy uběhla a nezastavila jsem se ani jednou! Jenom, když mi vypadly klíče z podprsenky :D Nemám kapsy, takže to je jediný místo, kam si je můžu dát, jenže na konci už jsem měla ve výtřihu zase krůpěje a oni hajzlíci vyklouzly ven :D Překvapilo mě, že jsem to zvládla, protože ke konci už jsem byla vážně mrtvá. Ale v boku mě nepýchalo, což je výborný, protože loni jsem umírala i ve škole při osmistovce. A teď najednou 5 kiláků v kuse. Jsem na sebe pyšná, nikdy bych nevěřila, že toho tolik uběhnu. A moje úžasně lehoučké botky a úžasně lehoučké nové tílečko mi k tomu dopomohly.

Dnes si ještě zacvičím, protože včera jsem byla akorát na tom kole. Jeli jsme totiž s rodinkou nakupovat a protáhlo se to až do 5 hodin. Kromě toho tílka, mám i nové botky. Jsou to takové plátěné tenisky na klínku :3 Konečně mám taky nějaké hezké boty, protože kromě těch běhacích, mám už jen jedny staré polorozpadlé botasky. Hledala jsem i nějaké sportovní kalhoty. Něco uplejšího než jsou pumpky a něco volnějšího než jsou legíny, ale v tom Sportissimo selhalo. Stavovali jsme se i v bazaru, kde jsem si prohlížela převážně kuchyňské potřeby a představovala si, jak si budu zařizovat svojí vlastní kuchyň :D Já jsem fakt ujetá, ale na to se těším ze všeho nejvíc.

Po návratu z kola jsem šli na rodinnou večeři, na kterou chodíme jednou ročně :D Dala jsem si samozřejmě vodičku a k jídlu kučecí nudličky na kari s rýží! Bylo toho strašně moc, ale já mám tak obrovskej žaludek, že to ve mě zmizelo ani nevím jak. :D Vážně mám pocit, že si žaludek pořád zvětšuju a zvětšuju. Za to může ta zelenina a ovoce :D
Z toho dne jsem byla tak hrozně unavená! Mnohem víc, než když si dám třeba 2 hodinky cvičení. No jo, nákupy holt vyčerpávají :D

A v sobotu jsem pekla svůj první Cheesecake a musím říct, že se moc povedl. Ten krém chutnal jako lipánek :D Určo dám recept ;)

Včera jsem si na jedné stránce počítala svoje BMI a vyšlo mi 19,8. Gratulujou mi, prý mám optimální váhu :D Kdybyste chtěli, tak je to TAHLE stránka. Můžete si tam spočítat i spoustu dalších věcí, tak se tam mrkněte.

To jsem se zase jednou rozepsala. Ale už dost, přiběhla jsem už před třičtvrtě hodinou, tak jdu jíst. Už mám hlad. Mám tam ještě rybíz od babičky a švěstky, k tomu jogurt, vločky a oříšky...Jéé, už se těším :D
Zatím se tedy mějte a dál sportujte! :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)