sobota 28. února 2015

Tříbarevný pudinkový koláč


Zdravím vás! Tak už máme za sebou 2 dny školy, co? Jak to zvládáte? No, já abych pravdu řekla, bála jsem se, že to bude horší. Ale nakonec to není tak zlé. Jen je to...jiné. A nové. A cizí. A já nevím, jestli si zvyknu. Když se zamyslím, nic hrozného na té škole není. Ani na spolužácích nebo učitelech. I ti jsou ( v rámci možností) v pohodě. Jen nemám dobrý pocit z toho, když tam jsem. Je to strašně zvláštní. Mám takovej svíravej pocit a přesně ani nevím z čeho. Nějak mě děsí představa, že tam takhle budu muset chodit 4 roky. Dneska se to šíleně táhlo a já měla pocit, jako bych tam chodila už minimálně měsíc. Asi jsem nějaká divná. Vždyž už se dá říct, že jsem si i našla kamarádku učitelky jsou docela fajn, předměty snad taky budu nějak zvládat. Tak čeho se bojím? Proč se mi tam nechce jít? Vážně nevím...

Teď ale zpět ke koláčům.
Tyhle pudinkové koláče jsem upekla rovnou 2, jeden by neměl smysl. :D



Tady jsou, kámoši moji :)


Na jeden pudinkový koláček budete potřebovat:

Těsto - půl skleničky oleje (cca 1 dcl)
60g moučkového cukru
180g hladké mouky
špetka prášku do pečiva
Náplň - 1/2 sáčku jahodového pudinku
1/2 sáčku vanilkového pudinku
1/2 sáčku čokoládového pudinku
450ml mléka
1 vanilkový cukr
2 lžíce moučkového cukru
1 zakysaná smetana
1 lžíce sladkého kakaa (např. Granka)

Postup:
V míse smícháme mouku, prášek do pečiva a cukr. Vlijeme olej a rukama vypracujeme těsto do koule. Tu pak vymačkáme do olejem vymazané koláčové formy. Pečeme při 120°C 25-30 minut. Po vyndání necháme chvíli zchladnout a připravíme si pudink.
Začneme jahodovou vrstvou. Jahodový pudink s jednou lžící mouč. cukru uvaříme ve 150ml mléka a ihned natřeme na koláč. Pak si stejně připravíme vanilkový pudink akorát s vanilkovým cukrem a natřeme ho na ten jahodový. Nakonec uděláme i čokoládový se lžící mouč. cukru a uděláme poslední vrstvu. Necháme to chvíi ztuhnout a pak na čokoládový pudink natřeme zakysanou smetanu. Posypeme kakaem, dáme na pár hodin chladit a máme hotovo! Lahodný pudinkový koláček, které po rozkrojení moc hezky vypadá. :)

Tady máme jeden...
A tady druhý. Povedly se oba, ale tenhle šel líp od formy a po ukrojení mu neopadával okraj :D


Tady je po rokzrojení :)


Zákusek po večeři :)

 
A tady už mlsám.

Děkuji za přečtení a za každý komentář :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)