pondělí 2. března 2015

A začínáme!

Teď už můžu říct, že úplně oficiálně. Už se tu žádné staré články neobjeví a já můžu zase pokračovat tam, kde jsem na minulém blogu skončila. Poté, co jsem se o víkendu skoro nehnula od počítače (jenom, když jsem si šla pro jídlo nebo si zacvičit :D) se mi podařilo sem přetáhnout úplně všecičko, co jsem od června, kdy jsem si blog založila, na bývalém blogu vydala. Tedy, vlastně ne úplně. Ty svoje depresivní výlevy jsem tam nechala, protože nechci, aby mi to tady hyzdily :D Zase všechno tady být nemusí a kdo má zájem si ty kecy přečíst, tak v úvodním povídání je odkaz na starý blog. I když pochybuji, že na tenhle chodí někdo nový, kdo mě předtím neznal :D Vždyť jsem to tu ještě ani pořádně nerozjela, že jo :D Ale plánuji to.

 

Mám pro vás připravno spoustu článků, takže se můžete těšit na mnoho receptů (zdravých i nezdravých), na články o nákupech, protože za tu dobu, co jsem nemohla nahrávat na blog.cz obrázky jsem byla rovnou na 2 (na jednom samozřejmě na americkém týdnu v Lidlu a na druhém v jedné zastrčené Zdravé výživě, kde jsem se celkem vyřádila :D), také možná na nějakou tu recenzi (přece o těch dobrůtkách, co jsem si nakoupila) a pochopitelně i na jídelní inspiraci, protože s tou jsem teď tak trochu pozadu. Ale tím líp pro nás, aspoň tady bude víc jídla :D Sice je ho tu už tak dost, ale to jsou všechno staré fotky, které jste už viděli, takže nic zajímavého. Můžete se tedy těšit na nové díly plné mých ještě větších porciček než dřív :D
Možná, že se tu objeví i nějaký "moudrý" článek o zdravém životním stylu, nebo tak něco :D Poslední dobou mě totiž napadala docela dobrá témata, jenže jsem je asi už bohužel zapomněla, takže nevím nevím, jestli z toho něco bude :D I tak tady toho bude dost.
Jednou týdně budu psát i takový svůj deníček o tom, co se událo. Začala jsem s tím už na starém blogu, ale jelikož i v těchto článcích jsem psala o tom, jakej mám příšernej život, rozhodla jsem se, že s tím tady začnu znovu. Stejně v těch starých nebylo nic zajímavého.
Ale přece jen sem trošku ty svoje pocity tahat musím, protože v posledních dnech se docela hodně věcí změnilo a konečně se začalo něco dít. Sice ještě nevím, jak to celé dopadne, ale doufám, že všechno bude zase dobrý, protože i když tady možná působím pozitivně a vesele, tak taková většinu času nejsem. Jenže taková chci být a snad zase jednou budu. Tak mi prosím držte palce a já vás určitě brzy informuju.
Mimochodem, ještě k těm starým článkům. Původně jsem myslela, že je všechny vydám ve stejném pořadí, jako na minulém blogu, ale nakonec jsem to sem naházela, jak se mi chtělo :D Proto se nedivte tomu, že je tady dřív článek o novém roce a až potom ten o Štědrém dnu :D A samozřejmě jsem to sem dala i s tím svým povídáním u každého článku, takže až budete třeba ty články prohlížet, nedivte se, že tam mluvím v přítomnosti o létě a přitom jsem to vydávala v zimě :D To je spíš info pro někoho, kdo sem zavítal poprvé :)
No nic. Další dlouhý žblebt o ničem je na světě. Jak já to dělám, že to takhle vždycky skončí? :D
Tímto tedy oznamuji začátek svého blogování tady na blogspotu. Docela se divím tomu, jak rychle jsem si na něj zvykla. Když jsem se poprvé přihlásila, myslela jsem, že mě klepne, když jsem to všechno viděla a měla jsem chuť ho zase pěkně rychle zrušit :D Ale nakonec jsem mu přišla na zoubek a už jsou z nás docela kamarádi :)
Doufám, že se mi tady bude aspoň trochu dařit a že vám se tady bude aspoň trochu líbit.
Hezky to tu společně rozjedeme :D
Děkuji vám všem, co mě v blogování podporujete a co jste na můj blog rádi chodily a snad i nadále budete. Mám hroznou radost, že jsem objevila tenhle svět, díky kterému jsem poznala spoustu milých a úžasných lidí (myslím vás, kdyby to někdo nepochopil :D) A taky mám radost z toho, že už mám 2 praivdelné čtenáře, juchůů! :D 
Už ale opravdu končím. Proč se pokaždé tolik rozkecám, to je mi záhadou. Ale na to tady asi taky bude speciální rubrika. "Moje sáhodlouhé výřečnosti, aneb články o ničem" Tak by se to mohlo jmenovat :D
Dobrá, dobrá, vážně už se s vámi loučím. Mějte se mo hezky a zase se někdy stavte! :))

6 komentářů:

  1. jé, těším se na články!! :) a moc děkuji za milý komentář u mého postu na blogu ♥

    OdpovědětVymazat
  2. No zrovna ty jíš hrozně nezdravě teda! :D Já taky jím na co mám chut, nějak to nehrotím:) není důvod. A na články se už moc těším! nechceš si dát sledování blogu?:)
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by si se divila, co já všechno jím :D Děkuju, snad máš na co :D To bych ráda, ale netuším jak :D

      Vymazat
  3. Paráda, už se na ty tvé "sáhodloouhé výřečnosti" těším, rozhodně nejsou o ničem :) Já je moc ráda čtu! Celkově se těším na tvé nápady a inspirace, recepty a tak a hlavně Ti přeji, aby se Ti dařilo a opravdu jsi sebrala více toho optimismu! Tak doufám, že se daří a bude dařit! :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To mě docela překvapilo, ale i potěšilo. Jsem ráda, že ty mé kecy někoho baví :) Děkuju Ti moc, snad mi to tady půjde a ten optimismus se doufám taky dostaví trochu častěji :))

      Vymazat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)