pondělí 2. března 2015

Přehlídka kaší za rok 2014

Rok 2014 je u konce a od půlnoci už tu bude rok 2015. Přichází něco nového a každý doufá, že snad lepšího. I já si přeji, aby byl tento rok pro mě alespoň o trochu hezčí, než ten minulý. Nebyl vlastně úplně nejhorší. Objevila jsem spoustu nových věcí. Začala jsem přece se zdravým životním stylem. Začala jsem cvičit, zhubla jsem, začala jsem si vymýšlet recepty a hlavně jsem objevila kouzlo ovesných kaší. Dřív jsem je jedla jen, když je třeba mamka uvažila k večeři (a to nebylo zrovna moc často) a nemůžu říct, že bych z nich byla nějak extra nadšená. Ale to se změnilo díky vám všem, kteří ste na blogy pořád cpali svoje fotečky nazdobených kašiček a já si tehdy řekla, že jim dám tedy šanci. Osudové rozhodnutí. Stalo se to v létě o prázdninách a od té doby je ovesná kašička moje nejoblíbenější snídaně (možná i nejoblíbenější jídlo vůbec :D ) a v poslední době k ní přibyla i jáhlová, kterou si také vařím docela často. V tomhle článku bych se chtěla ohlédnout zpátky a společně s vámi si připomenout všechny moje kaše, co jsem si od léta ukuchtila, nazdobila a snědla. Od mých úplně prvních (někdy ne moc povedených :D) kašiček až po dnešní vymazlené krásky, bez kterých bych nemohla žít. Snad se vám tento připomínací článek bude líbit. Já myslím, že něco tak úžasného jako jsou kaše, si zaslouží samostatný článek, když už za pár hodin bude nový rok a s ním přijdou další skvělé kaše, nové kombinace a nové chutě. Kašičky tu s námi budou pořád. Těšíme se na ně už když je dojídáme (já určitě :D) a zkrátka je milujeme. Každá kaše je něčím výjimečná, i kdyby měla být třeba každý den úplně stejná. A proto je tu tenhle článek plný foteček mých kaší. Užijte si ho :)















































































A tohle je úplně poslední úžasná ovesná v tomto roce :)) Dnešní skořicová s jablíčkem :3


To byla ale nálož, co? Pevně doufám, že se vám článek líbil a dostali jste z toho chuť na kaši :D Do nového roku vám všem přeji hodně štěstí a zdraví a ať se vám splní všechny vaše sny. Dali jste si nějaké předsevzetí? Moje hlavní je shodit povánoční kilča a pak mám samozřejmě ještě pár dalších :D Jestli máte nějaká předsevzetí, tak vám držím palce, aby jste je dodrželi. Myslím, že v tom hubnutí nebudu sama, že jo? :D A nezapomeňte, že zítra višchni musíme cvičit! Proč? Protože jak na Nový Rok, tak po celý rok! A my přece chceme cvičit celý rok, ne? Dejte si pauzu dneska, ať máte zítra energii (já na to možná dnes taky dlabu, ale ještě uvidíme, to jsem říkala i v pondělí a stejně jsem se na to v půl jedenácté večer vrhla :D). Mějte se zatím krásně a užívejte si poslední dny prázdnin. To mi připomíná, že bych se už měla připravovat do školy. To je právě ten problém, měla... Mě se ale nechce :D




















































1 komentář:

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)