pondělí 2. března 2015

What I ate no. 27

Ahojda!
Tak jakpak se máte takhle při nedělním večeru? Já přesto, že zítra (a i celý zbytek týdne) do školy nejdu, protože mám prázdniny, tak se cítím tak nějak divně. Pořád myslím na školu a na to, co bude a na psycholožku, teď už i na ten gympl...Zítra se tam jedu podívat a jsem z toho nervózní. Mám strach, že se mi tam nebude líbit. A ještě větší strach mám z toho, že se mi tam líbit bude a strašně tam budu chtít, ale nakonec se tam nedostanu. No, uvidíme. Nebudeme dělat předčasné závěry.
Dneska mám za sebou krásný workout, do kterého se mi ale moc nechtělo a to i přesto, že jsem včera měla odpočívací den. Jsem asi jediná, kdo je po restu ještě víc unavenější než předtím :D (a taky asi jediná, kdo jí při restu 2x víc :D). Ale dneska bych místo toho cvičení šla opravdu raději spát. Ale během workoutu to ze mě zase opadlo a šlo mi to jako po másle. Takže jsem teď celkem spokojená, sedím v posteli a užívám si nicnedělání. Dokonce jsem byla tak aktivní, že jsem si dneska připravila i něco do školy. To jsem dobrá, co? :D A asi tu školu budu o prázkách dělat trošku víc. Ne snad kvůli mojí současné škole, ale spíš kvůli té budoucí potencionální. Ano, tady aspoň vidíte, jak moc se tam chci dostat, že jsem kvůli tomu schopná se učit celé prázdniny. Vím, že mám naději, tak to chci zkusit a udělat proto co nejvíc :)
Teď už ale dost tohohle trapného vykecávání a pojďme se společně mrknout na to, co jsem během týdne spořádala.


Ták a začínáme jak jinak než pondělní snídaní. V misce jsou ovesné vločky smíchané s Dobrou vlákninou, skořicí a mlékem. Už mi došla, fňuk. Sice to vypadá, že těch vloček tam moc není, ale to je tím, že se drží dole a vláknina zase vyplavala nahoru. Ve skutečnosti jich tam však bylo tolik, že jsem po téhle snídani byla až moc plná. Ale to já jsem po snídani ráda :D K tomu ještě banán, pomeranč a kiwi.

Ke svačině do školy jsem si vzala řecký jogurt se skořicí a hrušku, ale tu jsem nebyla schopná sníst. Nevím, jestli to bylo tou velkou snídaní, ale už jsem jí prostě do sebe nedostala.

Odpolední svačina se skládala z mého oblíbeného žitného chleba s Žervé a hermelínem, z rajčete a půlky červené papriky.

Dokonalá večeře! Sice ne až tak zdravá, ale výborná určitě. Maminka udělala palačinky a palačinky jsou moje velká slabost. Už jsem do nějakého článku psala, že jsem schopná stát 2 hodiny u sporáku a smažit palačinky. Byly z bílé mouky, ale já v tom takové rozdíly nedělám (však vy to víte :D) a byly úžasné. Jedna je naslano, s Žervé a kouskem červené papriky, druhá s řecký jogurtem a trochou domácí marmelády a to nejlepší nakonec, třetí je s arašídovým máslíčkem! To byla nejlepší palačinka, jakou jsem kdy jedla! Prostě famózní, báječná, božská. Už abychom znovu měli k večeři palačinky. I ty dvě zbylé byly moc dobré. Ale na tu s máslíčkem prostě neměly :) A ne, nemám žádný problém s tím jíst palačinky k večeři. Nechci se nějak moc omezovat. Lepší si trochu víc povolit, než potom dostat přežírací záchvat. A navíc...zase tak strašně nezdravé nebyly :D

 Další snídaně, která vypadá podobně, jako ta předchozí. Tady jsou v misce ovesné vločky se spoustou kokosu, se skořicí a holandským kakaem. Samozřejmě jsem je potom zalila pořádnou dávkou mlíčka. A opět nějaké to ovoce, tentokrát hroznové víno, zase kiwi a zase vynikající červený pomeranč.

Po téhle snídani jsem byla snad ještě přejedenější než po té pondělní :D Ale svačinu ve škole jsem tentokrát snědla. Vzala jsem si znovu řecký jogurt se skořicí, ale trochu méně, než den předtím a k němu mandarinku. Tu jsem loupala asi 10 minut, protože ta kůra na ní byla tak přicuclá, že mi to vůbec nešlo :D

Moje odpolední svačina byl zase žitný chléb, tentokrát s margarínem a plátkovým eidamem, rajčetem a půlkou papriky.

Snídaně ve stylu jako ty předchozí :D Nějak mi zachutnaly prostě jen vločky s mlékem. Navíc je to snadné a rychlé, tak proč ne, že? Tady jsou s kukuřičnými lupínky, brusinkami a kouskem nasekané mléčné čokoládky. Opět jsem si to potom zalila mlékem. Nesmělo chybět samozřejmě ovoce. Šťavnatý červený pomeranč, kiwi a jablíčko.

Svačinka do školy byla úplně stejná jako ta úterní, akorát jogurtu jsem si vzala ještě o něco míň. A tentokrát to bylo akorát. Je v něm samozřejmě i skořice, bez té by se to neobešlo :)

Nezdá se vám, že je to tento týden nějaká nuda? Ke snídani vždycky miska vloček a ovoce a odpoledne vždycky žitný chleba a zelenina :D Tady s Francouzskou Tofu pomazánkou, kterou jsem měla poprvé a moc mi zachutnala. Poprosila jsem mamku, aby mi koupila Tofu, protože ho měli v Lidlu ve slevě, ale mamka už ho bohužel nesehnala, tak mi koupila aspoň tu pomazánku :D Ještě mám Mexickou, na tu se těším. Tahle je moc dobrá. Připadá mi, že chutná skoro úplně stejně jako maminčin drožďová pomazánka :D K chlebíku jsem si nakrájela kus okurky, rajče, mrkvičku a ještě kousek hermelínu.

Je snad něco lepšího, než si dát na večeři po náročném cvičení pořádnou dávku sacharidů v podobě kopy brambor? Já je vážně zbožňuju. Máme je od známého, se slevou a jsou milionkrát lepší než z obchodu. Mají takovou výraznou bramborovou chuť a jsou mírně nasládlé. To já na bramborách miluju, když jsou sladší a tyhle jsou přesně takové. Prostě pro mě nejlepší. Dobře, dobře, ódu na brambory si nechám na jindy :D K nim byla pečená vinná klobása. Ano, vím, že není zdravá, ale lidi, ona je ták dobrá! :D Jen na chviličku jsem vzala do ruky obal od ní, ale jakmile jsem si přečetla první položku složení, radši jsem ho zase pěkně rychle zahodila :D Někdy je lepší nevědět :D A abych tu "nezdravost" trošku vyrovnala, nakrájela jsem si k tomu ještě rajče a červenou papriku.

Ale Elino, už je to fakt trapný :D S takovýma snídaněma si jdi trhnout :D Ale nebojte se, slibuji vám, že takováto snídaně je tedy dneska naposledy. I když musím říct, že tahle byla ze všech těch vločkových mixů nejlepší. V misce je hromada ovesných vloček a kokosu a navrchu rozlámaná Oreo sušenka. To celé zalít mlíčkem a mňam! Dokonalost :) Spoustu ovoce je při mé snídani samozřejmost a dnes to byl banán, hruška a hroznové víno. Žaludek už se mi pomaloučku roztahuje, takže jsem to snědla úplně v pohodě a dokonce zdlábla i celou svou sváču.
Maminka mi koupila Jogobelly light. Já sice ovocné jogurty moc nejím, spíš jen tak příležitostně, ale přece je neodmítnu, když je koupila pro mě :) Navíc, nebudu vám nalhávat že mi nechutnala :D K ní jsem přikusovala sezamový knackebrot. Zjistila jsem, že knackebrot s jogurtem je paráda, budu si to asi brát na svačinku častěji :)

Další nudná odpolední svačina. Tentokrát jen patka žitného chleba s plátky mozarelly (tak jednoduché a přitom tak vynikající), plátek 95% dušené šunky, rajče, okurka a půlka červené papriky. No jo, jsem závislá na červené zelenině :D Především papriku bych mohla dlabat pořád.

K večeři jsem měla játra s těstovinami. Osobně neznám moc lidí, kteří by játra měli rádi, ale naší rodině moc chutnají. Asi to bude tím, že maminka je umí tak výborně připravit. Vždycky je udělá v lečo omáčce a to je opravdu dobrota.
Co vy a játra? Jíte je? Já je mám hrozně ráda a nechápu, proč spoustě lidem tak vadí. Spíš si myslím, že všichni akorát trpí předsudky a nikdy je ani pořádně neochutnají. A přitom jsou tak dobrá. My doma děláme jen vepřová, protože kuřecí jsou taková prorostlá a žužová :D Ty já moc ráda nemám, ale vepřová jsou vždycky úžasně měkká šťavnatá a obzvlášť teď se mamince moc povedly. Jestli budete játra zkoušet, tak vám určitě doporučuji ta vepřová, protože jsou opravdu úplně libová, narozdíl od těch gumových kuřecích. A mají i lepší chuť :)
Vypadá to, že jsem pěkný úchylák na to, si ráno dávat hodně ovoce :D Fakt nevím, proč mám takovou potřebu ho ráno tolik jíst, ale měnit to nehodlám. Ovoce k ránu prostě patří. Snídani bez ovoce si nedovedu představit. Minimálně jeden kousek musím mít, ale tady vidíte, že obvykle mám tři :D Tahle snídaně byla nejlepší za celý týden. Žitný chlebík s pořádnou vrstvičkou arašídového máslíčka (protože já tam to máslo chci cítit, proto si ho tam přeci dávám, takže opravdu si na chleba nebudu roztírat jen nějakej ždibeček), jablíčkem, kiwi a samozřejmě banánem. A jeden MUSEL být s babiččinou jahodovou marmoškou. Miluju tuhle kombinace, ale kdo ne, že? Jen vám povím, že toho asi bylo málo, protože už po hodině mi vytrávilo a po 2 hodinách jsem dostala hrozný hlad :D Ty vločky jsou prostě sytější než chleba, no. Alespoň vím, že pro příště si těch chlebíků musím dát víc :) Přece nebudu hladovět, ne? :D

Svačina do školy je úplně stejná jako předchozí den. Znovu Jogobella light a sezamový knackebrot.

Jelikož chleba byl ráno, tak jsem si ho výjimečně nedala k odpolední svačině a vyměnila ho za horu zeleninky. Klasicky zase rajče, půlka červené papriky, okurka aještě mrkev. K tomu plátkový eidam a kousek mozarelly.

Zase těstoviny :D Ale vy už víte, že já ty sacharidy můžu jíst pořád :D A těstoviny především. Hlavně tyhle zvířátkové z Lidlu. Ty jsou nejlepší :D Tady nastudeno s tuňákem s pálivém oleji, nakrájeným rajčetem, kukuřicí a asi 5 chilli papričkami. Skvělá večeře. Miluji těstovinové saláty a tenhle byl mimořádně chutný. Asi ten pálivý tuňák a ta sladká kukuřice. Dohromady vytvořili fantastickou kombinaci :)


Valentýnská kašička :3 Přece jsem vám říkala, že moje snídaně na Valentýna bude něco speciálního a že to teda speciální bylo. Udělala jsem si obrovskou porci ovesné kaše a výjimečně ji vařila skoro jen v mléce. Vody jsem tam cmrdla jenom trošku, aby se neřeklo, ale jinak byla celá mléčná. Navíc vařená s vrchovatou lžičkou arašídového máslíčka. Navrchu, jak vidíte, jsou arašídy, Milka srdíčko, rozmačkaný banán s holandským kakaem, skořice a kousek nastrouhané hořké čokoládky. Pod kašičkou se ještě skrývala mandarinka (pitomý loupání...zase práce na půl hodiny :D) a ten banánový krém, který se mi nahoru všechen nevešel. Byla to naprosto úžasná sobotní snídaně. Pěkne jsem si dopřála, že? Ale užila jsem si ji jako ještě nikdy a směle ji můžu korunovat na tu nejlepší kaši, kterou jsem kdy jedla. S arašídovým máslíčkem si ji budu muset vařit častěji a ten rozmačkaný banán na ní taky chutná báječně. Určitě to taky vyzkoušejte. Když máte úplně černý banán, tak je takové rozmačkání s kakaem docela dobrý nápad :D A navíc to skvěle chutná.


Já nevím, jak vy, ale čínské nudle jsou něco, co bych mohla jíst pořád dokola až k prasknutí. Postavte přede mě kotel čínských nudlí a já budu jíst, dokud v něm budou, nebo ho někdo přede mnou neschová. Ale musí ho schovat fakt dobře, protože já jdu po čichu a jelikož tak úžasně voní, najdu si je všude :D Tyhle vaří maminka docela často. Je to její, a vlastně i celé rodiny, oblíbený recept. Z Alberta, jak jinak :D Čínské nudle se uvaří společně s kořenovou zeleninou nakrájenou a nudličky. Maso se naloží s cibulí, sójovkou, česnekem, zázvorem a rajčatovou passatou a udělá na pánvičce. Potom už zbývá jen nudle scedit, obě směsi smíchat dohromady a delikatesa je na světě. A nejlepší je, že čínské nudle si můžete udělat s čímkoliv a vždycky budou výborné. My už doma vyzkoušeli tolik verzí, že si je ani všechny nepamatuju, ale jedno vím jistě. Všechny byly perfektní a a vybrat mezi nimi ty nejlepší by byl nadlidský výkon. A rovnou se přiznám, že po téhle porci následovala ještě jedna a možná i větší :D Bylo to asi hlavně proto, že jsem neplánovala cvičit (rest day! :D) a tak jsem nemusela brát ohled na to, abych neměla moc narvaný žaludek a řádně se nacpala. Měla jsem tak nafouklé břicho, že mi mamka nechtěla věřit, že ho úmyslně nevyvaluju :D

Neměla jsem hlad ani na svačinu, to ovšem neznamená, že jsem na ní neměla chuť! :D Takže jsem si napatlala knackebroty Francouzskou Tofu pomazánkou a k tomu nakrájela zeleninku. Klasicky zase rajče, půlku papriky a okurku. To je prostě moc nej zelenina :)

V sobotu večer přišlo naprosto příšerné zjištění. A to to, že jsem ve čtvrtek k večeři, v pátek k obědu i k večeři a v sobotu taktéž k obědu i k večeři, měla těstoviny! :D Docela masakr, co? Především, když ty těstoviny ani nebyly celozrnné, ale obyčejné z bílé mouky. Ale můžu já za to, že jsme je zrovna měli ve škole a že doma jich bylo nějak moc a museli jsme je dojídat? Já za sebe nemůžu říct, že by mi to nějak vadilo. Těstoviny miluju a tady vidíte, že jsem schopná je jíst klidně i 3 dny za sebou :D Tady už byl jen takový zbytek s nějakou moc dobrou omáčkou s olivami. Já do toho přidala ještě rajče a spoustu kukuřice. Miluju tu její sladkou chuť :) Ještě jsem to zasypala sýrem, protože bez sýru by to nebylo ono. Těstoviny na fotce asi vůbec neuvidítepod tou hromadou kukuřice a sýra, ale opravdu tam jsou :D A té kukuřice bylo mimochodem ještě víc. Po večeři jsem si z plechovky nabrala ještě 2 pořádné lžíce a šup s tím rovnou do pusy :D
Nedělní fantastická snídaně! Jelikož jsem v sobotu měla pauzu od cvičení, měla jsem i spoustu času a tak jsem se rozhodla, že si něco dobrého (a v rámci možností i zdravého) upeču. A volba padla na ovesné medové koláčky. Celkem jsem napekla 6 druhů a samozřejmě jsem musela ke snídani od každého ochutnat. Takže jsem si vzala s rozmačkaným banánem smíchaným s kakaem (to je po upečení úplně boží :3), s tvarohem s kouskem čokolády, s tvarohem a babiččinou marmeládkou, s arašídovým máslíčkem, s arašídovým máslíčkem a čokoškou a arašídovým máslíčkem s marmeládkou. Prostě jsem musela zkusit i PB Jelly koláček :D Všechny byly naprosto vynikající, ale ty s tím arašídovým máslem...To byl úplný ráj na jazyku (aby taky ne, když jsem na každý koláček toho másla narvala tolik :D). Jak se to máslíčko upeklo...no lahůdka, co vám budu povídat! Recept na tyhle koláčky určitě přidám, o to vás nemůžu připravit :)
K nim jsem si vzala nějaké ovoce, resp. hroznové víno a červený pomeranč. A ještě čajík, kterým jsem ty báječné koláčky zapíjela.
Já to shrnu. Po cvičení byl prostě hlad, no :D Musela jsem si tudíž udělat nějakou dobrou a velkou svačinku. S chutí jsem zvolila můj milovaný žitný chlebík, který jsem si rozpekla v horkovzdušné troubě, aby hezky křupal a potom ho namazala Francouzskou pomazánkou. Tak snadné a přitom tak chutné. Rychlá a zdravá verze topinek :) K výborným křupavoučkým chlebíkům jsem si dala samozřejmě spoustu zeleninky. A co jiného byste ode mě mohli čekat, než zase tu nudnou okurku, rajče a červenou papriku, že jo :D Tentokrát je tam ještě plátek dušené šunky a kousek skvělého sýru Blaťácké zlato. Sice to není ten s vlašskými ořechy, ale i tak je parádní :)) Na téhle sváče jsem si pěkně pošmákla. Když ji mamka viděla, tak se hrozně divila, kam to jídlo dávám :D Jo mami, dej si hoďku s Christine Salus a taky hned budeš mít v břiše mnohem víc místa :D

A jsme u mojí dnešní večeře, kterou jsem zrovna před čtvrt hodinou dojedla. A byla moc dobrá, to vám povím, i když úplně jednoduchá. V misce je necelý tvaroh (trochu jsem přece použila na ty koláčky :D) smíchaný se lžící řeckého jogurtu a s troškou bylinkového Gervais. Byla to hrozná dobrůtka. Především ten tvaroh, protože byl polotučný. To je úpln jiná liga než ten měkký. Obávám se, že teď už mi asi nebude chutnat, poté co jsem vyzkoušela tenhle polotučný. Fakt byl šíleně dobrý, nízkotučný je oproti němu bléé :D Na tvarohu je asi půl plechovky kukuřice (jsem se na ní asi stala závislá :D) a tuňák Calvo. Vedle na talířku potom mrkvička, půlka červené papriky (když už si ji nakrojila ke sváče, tak jsem ji přece nemohla nechat jen tak ležet v ledničce :D) a 2 kyselé okurky( spíš superextra kyselé :D), na které jsem měla hroznou chuť. A k tomu ještě 2 sezamové knackebroty.


A to by byl konec dnešního dílu. Já doufám, že se vám líbil a nepřipadal vám moc nezáživný a stereotipní. Protože přece jenom k snídani skoro pořád to samé, k odpolední svačině taky, pořád nějaké těstoviny a pořád ta stejná zelenina :D
Ale snad vám to nevadilo a i přesto jste si tuhle již 27. část téhle rubriky (s nejtrapnějším názvem na světě) užili.
A doufám, že jste si všimli, jak hodně jsem jedla zeleninku a ovoce :D Protože mě přijde, že fakt hodně. Ale přece potřebuji vitamíny, abych byla silná a zdravá, ne? :D
Mějte se krásně a tiše mi záviďte, že mám prázdniny :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)