neděle 1. března 2015

What I ate no. 15

Ahojky!
To už tu je zase neděle? Mám pocit, že tyhle články vydávám nějak často :D Hezky nám to utíká. Vánoce už jsou za dveřmi a já si den ode dne uvědomuji, že ještě nemám nic připraveno a začínám být nervózní. Zajímalo by mě, kde vezmu čas na nákupy dárků na pečení cukroví :D Asi budu muset obětovat pár dní cvičení. Nebo se spíš vykašlu na učení :D To se nějak udělá.
Nebudu se tady dlouho rozkecávat o tom, co všechno musím do Vánoc stihnout a jak strašně se bojím toho, že přiberu, a půjdu rovnou k věci. Tedy dnešní jídelní isnpiraci. Snad se vám bude líbit a zpříjemní vám neděli :)


Nejlepší sváteční kašička! Nemohla jsem si vybrat lepší den na vyzkoušení tohoto receptu, který vám sem samozřejmě dodám, abyste o tu dobrotu nepřišli. Byla vážně úžasná a já si dovoluji říct, že ze všech kašiček, co jsem kdy jedla, mi chutnala asi úplně nejvíc. Samozřejmě miluju všechny kašičky, ale tahle byla vážně mňamózní. Na ní jsou plátečky mandlí, banán, jahodová marmoška zaskakující za čokoládu a kokos. A co je uvnitř..? Tak to se nechte překvapit :)

Tohle asi nepatří mzi ty nejsvátečnější obědy :D Ale dobré to bylo. Já mám taková jednoduchá (a chudá :D) jídla ráda. Tohle je rizoto s mraženou zeleninou a sýrem. K tomu tuňák a rajčátko.

Sladká odpolední svačinka. Půlka tvarohu s kakaem, kiwi, bluma a skořice. A k tomu brusinková bábovka, ke které mě inspirovala Lucka. Není to přesně podle jejího receptu, protože jsem pochopitelně neměla doma všechny suroviny :D To je asi hlavní důvod, proč si většinou recepty vymýšlím, protože když už se rozhodnu péct podle receptu, nemám na to všechno, co potřebuju :D Takže jsem jí udělala trošku jinak (a trošku nezdravěji :D), ale i tak byla hrozně dobrá. Já bábovky moc ráda nemám, protože mi přijdou hrozně suché a člověk je musí dlouho kousat a něčím zapíjet a vůbec, jsou takové obyčejné a ničím zvláštní. A vážně strašně suché :D Ale tahle taková nebyla. Byla hezky vláčná a kdyby se mi mírně nepřipálil vršek, byla by naprosto dokonalá :D

Trochu rozpadlá bramborová pizza. Ale řekla bych, že i přesto vypadá docela dost dobře, ne? Rozpadla se asi proto, že jsem do ní nedala vajíčka, ale bohužel došli :D A já jsem zrovna tak moc chtěla udělat bramborovou pizzu :D No co, tak nedržela pohromadě. Chuť to ani trochu neovlivnilo. Měli jsme dvě, jedna byla s pestem a jedna s rajčatovým protlakem. Na ně jsem dala nějaký plátkový sýr, mozarellu, šunku, papriku, cibuli, houby a sušené oregano. A těsto byl v podstatě takový zdravý bramborák. Nastrouhané osolené a opepřené brambory se spoustou česneku :D

Veliká snídaně. Vážně mi přijde, že jsou den ode dne větší a větší :D V misce je spousta ( i když to z fotky nejde poznat, ale je to tak :D) ovesných vloček smíchaná s půlkou tvarohu, jogrutem a rozředěné mlékem, abych tam těch vloček mohla narvat ještě víc :D Ještě je tam rozdrobená jedna kávova miňonka. Kdybych nevěděla, že jsem jí tam dala, tak bych to vůbec nepoznala. Ta mrcha tam nebyla ani trochu cítit! :D Přes noc jsem si to dala uložit do ledničky a ráno jen přidala banán, hroznové víno a sezamová semínka. A když jsem tak na tu misku koukala, najednou mi to připadalo málo. Tak nějak jsem tušila, že mi to ke snídani stačit nebude, takže jsem si ještě dala trochu celozrnných křupinek s mléčkem, abych svůj nenasytný žaludek zaplnila :D

Jedna ovocná svačinka do školy :)
Hroznové víno a blumy.

Svačina "Co dům dal" :D Měli jsme doma tak trochu vyžráno a bylo docela těžké tam najít něco k jídlu, ale nakonec se mi to přece jen povedlo. :D Ze zeleniny tam byl poslední kousíček okurky a jedna jediná mrkev. Polovinu jsem nastrouhala a smíchala s hráškem a lučinou a namatlala tuhle "pomazánku" na knackebroty. K tomu ještě mandličky. Díky bohu, že oříků mám dost :D

Maminčiny výborné farmářské fazole. Miluju tohle jídlo. Vlastně bych to ani nemohla nemilovat, když v tom jsou fazole, že :D K nim chlebík, protože bez chlebíku by to nebylo ono. :))

Poslední knackebrot, co jsem v naší prázdné spíži našla :D K němu kousek sýra, cherry rajčata a blumy.

Zjistila jsem, že když si člověk tu kaši pohlídá a ona mu pak, s prominutím, nezasviní celou mikrovlnku a pak se nepiplá se zdobením, tak si docela ušetří čas :D Tím ale nechci říct, že bych snad definitivně přestala s nazdobováním. Ale s tm hlídáním bych začít mohla :D Už mě fakt nebaví pořád vytírat ty vločky :D Tahle je smíchaná s kousky jablka a banánu a se skořicí. Navrchu jsou sušené brusinky, vlašáčky, mandle a čokoláda.

Hallelujah! Už je nakoupeno :D Měla jsem chuť na sladkou odpolední svačinku a tak jsem si řádnou dávku sacharidů dopřála. .......... čokoládový jogurt. Já miluju jogurty, kde je to sladké schované hezky dole :D Vždycky sním napřed jen ten jogurt a tu čokoládku nebo marmošku si nechám nakonec :D K němu jsem si dala hroznové víno, banán, mandarinku a trochu celozrnných křupinek. Nejlepší jogurt na světě!

Mám to ale těžký život, že i doma už se vaří nezdravě :D Ale když já na to holt nemám čas a nemůžu pořád hlídat, jestli mamka náhodou neudělá něco méně zdravého. Tentokrát jsme měli k večeři jitrnicový prejt. Já nemůžu říct, že nemám prejt ráda, to bych lhala :D Troškujsem si dala, aby se mamka necítila dotčeně. Vážně bych si přála, aby mi zabijačkové pochoutky nechutnaly,...ale bohužel, to je tak nereálný přání :D K němu bylo zelí a brambory. Já si k tomu dala ještě papriku (pro lepší pocit :D) a na brambory trochu lučiny.

Čtvrteční mugcake, na který jsem měla ráno neovladatelnou chuť. Není jen tak ledajaký, ale plněný domácí jahodovou marmeládou! Sice mi trochu vytekla, ale to nebyl žádný problém. Prostě jsem ho vyfotila z druhé strany :D Dále tam můžete vidět hroznové víno, kiwi, banán, trochu jogurtu, plátky mandlí a skořici. Mugcake byl vážně výborný, musím vám sem přidat recept. Achjo, pořád se mi to hromadí a já už fakt nevím, co mám vydat nejdřív. :D

Nudná svačina do školy v podobě knackebrotů s lučinou a mandarinky.

Kari salátek k odpolední svačině. Rajče, mrkev, eidam, sušená bazalka a kari koření.

Moje nejoblíbenější rybička!!! Losoooos, juchůůů! A nejlepší je na smetaně s kmínem. Samozřejmě nejvíc se k němu hodí brambory a nějaká ta zelenina. Zbožňuji tuhle rybu :)

Zase něco na chroupání do školy. Mrkev, rajče a okurka.


Touto snídaní jsem si připomněla staré letní časy, kdy jsem něco podobného snídala několikrát týdně. Říkala jsem tomu "Bebe musli". Je to jen Bebe s vločkami a kukuřičnými lupínky, ale je to šíleně dobrá kombinace. Když to zalijete mlíčkem, je to fakt mňamka. I když je to úplně stejné, jako to bývalo v létě, přece jen tu malý rozdíl je a to ten, že je toho asi 2x víc a ještě k tomu mám mističku ovoce se skořicí. Důkaz, že můj žaludek za těch pár měsíců pořádně vyrostl :D

Nevím, jak vy, ale já vždycky (skoro vždycky, ale většinou to tak opravdu dělám :D) jakékoliv musli nebo lupínky napřed baštím suché a teprve až se projím do poloviny, to zaleju mlékem. Toto je tedy druhá půlka Bebe musli s mlíčkem :))

Věřte tomu nebo ne, ale tohle je večeře :D Přichystaná sebou na 6. narozeniny Rockradia v Plzni, kam jsem v pátek večer jela. Takže zatímco ostatní si tam kupovali párky, klobásy, hranolky a řízky, já si chroupala svoje Knackebroty a jablíčko :D A nezáviděla jsem jim ani trochu, protože jsem to měla lepšííí! :D Jeden Knackebrot je s Gervais, jeden s Ramou a Goudou a poslední s arašídovým máslíčkem. Mojí úžasnou večeři mi tam všichni mohli leda tak závidět :D

A tohle byla svačinka před odjezdem do Plzně. Řecký jogurt s kiwi, mandarinkou, mandlemi, vlašáky a skořicí.

 Konečně sobota a s ní i jedna vymazlená kašička. Miluji víkendy už jen kvůli tomu, že mám čas si uvařit pořádnou ovesnou kaši. Tahle byla vařená se skořicí, s tvarohem a kousky banánu a kiwi. Musím říct, že byla teda skvělá. Navrchu je banán, čokoládka (hlásím, že Milka úspěšně dojedena :D) a celozrnné křupinky, protože jsem měla chuť na něco chroupavého a ony se přímo nabízely :D Po takové výborné snidani má člověk hned hezčí den :)

Oběd, který měl vypadat dobře, ale nevypadá. Teda vypadá, ale žádná úžasná fotka to není :D Zato ale moc dobře chutnal. Poprvé jsem zkoušela zapéct kuskus a výsledek byl super. Nevím, jak ostatním, ale mě to hrozně chutnalo a klidně bych si to zítra udělala znovu. Navíc je to krásná ukázka zdravého oběda :D A protože jsem hodná, dám vám sem na něj recept. A protože jsem sklerotická a nikdy nic nestíhám, nemůžu vám s určitostí říct, že tady do týdne bude :D Receptů je holt moc a ty starší mají vždycky přednost, co se dá dělat :D

Taková sladko-slaná svačinka. Chutím se nedá poroučet :D Zbytek tvarohu od snídaňové kašičky, plátková Gouda, šunka, hroznové víno, vlašáky, mandle a bobeček arašídového máslíčka. Sváča jak se patří :)

A už jsme u dnešní krásné a dobroučké snídaňové kašičky. Perníková je do chladného rána nejlepší :) S banánkem, Dobrou vlákninou a arašídovým máslíčkem. S tím jsem neměla kaši ani nepamatuju. A byla to chuťová bomba! Krásně se na té kaši rozpouštělo a úžasně mi pak slepilo pusu :D

Vařila som :D Což vlastně dělám o víkendu vždycky, takže na tom není nic zvláštního. Tentokrát jsem ale zvolila omáčku, ať je nějaká změna. Krůtí masíčko na žampionech a pár tajných ingrediencí, k tomu moje oblíbené zvířátkové těstoviny a máme tu skvělý oběd. Samozřejmě bylo třeba to zahustit, no. A promiňte, na to celozrnnou mouku fakt používat nebudu :D Omáčky se prostě zahušťovat musí, jinak z toho vznikne polívka :D Ale povedla se mi, už se těším, až si jí dám k večeři :D A vám na ní můžu slíbit recept ;)

Zákusík po obědě. Tentokrát jsem nepekla já, ale mamka. Včera na mě padla nějaká skepse a neměla jsem náladu ani na to pečení a to už je co říct, protože já pečení zbožňuju. Nechala jsem to tedy na mamince a ona vykouzlila tento Bebe řez. Ten mám od ní nejraději. Dřív ho pekla docela často, jenže pak jsem se do toho vložila já se svými experimenty a Bebe řez šel na chvíli stranou :D

Zakončíme to dnešní svačinou. Knackebrotové tousty! Sice jsem to ještě u nikoho na blogu neviděla, ale neříkejte mi, že jsem jediná střelená holka, kterou napadlo nacpat Knackebroty do toustovače! :D Tomu neuvěřím ni za mák. :D Napřed jsem potřela lučinou a dala n chvíli do mikrovlnky, aby změkly a daly se ohýbat. Na ně jsem pak dala rajčátka, sýr, zaplácla dalším knackebrotem a šup s tím do toustovače. Poradil si s tím dobře, tousty chutnaly suprově :D Doporučuju vyzkoušet, ale vážně je napřed dejte změknout, protože jinak vám v toustovači pěkně popraskají :D

To je pro dnešek všechno. Jako vždycky doufám, že jste si dnešní díl užili. Já si jeho psaní teda užila a dostala z toho hlad. Už aby byla véča! :D
Moc děkuji za vaše komentáře a mějte se hezky! :))

1 komentář:

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)