neděle 1. března 2015

What I ate no. 17

Ahoj, ahoj, ahoj!
To mi jako chcete říct, že už je zase neděle? Nevydávala jsem tohle náhodou včera? Mě totiž přijde, že jo :D Hrozně rychle to utíká, za chvíli jsou tu Vánoce a s nimi i hromada dobrůtek. Už pečete cukroví? Já asi začnu příští víkend a už se nemůžu dočkat. Mám asi 20 receptů, co bych chtěla zkusit, ale asi to budu muset trochu zúžit, protože jinak by se ze mě mamča zbláznila :D Taky se tak strašně těšíte na Vánoce? Já úplně šíleně a to především kvůli jedné věci. Štědrý den totiž bude ten největší Cheat Day v dějinách lidstva. Já si ho hodlám naplno užít a je mi úplně jedno, že v noci nejspíš nezamhouřím oka, protože budu mít v sobě nejspíš tolik (nezdravého :D jídla, že hlad dostanu až za další 2 dny :D Co vy? Taky si plánujete o Štědrém dnu pořádně nacpat bříška? :)
Už ale dost o Vánocích. Na ty je ještě trochu času. Teď tu máme další vydání Inspirace z kuchtěníčka, v pořadí už 17. díl. Já říkám, že to utíká :D



 Fujtajblová snídaně. A taky pěkně clean snídaně. Jsou to jen vločky s jogurtem a mlékem, mandarinkou, kiwi a navrchu je hroznové víno. Uvnitř je ještě skořice. A to byl ten důvod, proč to bylo tak strašně hnusný :D Dala jsem jí tam moc. A ono ani něco tak skvělýho, jako je skořice, není moc dobrý v příliš velkém množství :D Ale mě by to ráno asi připadalo hnusný úplně všechno. Bylo mi blbě, neměla jsem chuť na nic a už vůbec ne na sladký. A proč, že to? To vám hned vysvětlím. Jsem hrozná kráva, co v neděli po večeři sežrala 2 kousky čokoládového řezu, 2 miňonky a půlku Studenstké pečetě. Výčitky jako prase, přežraná jako prase a v jednu chvíli jsem si i myslela, že se pozvracím jako prase :D Prostě takový pohodový večer. Už hodně dlouho jsem nesnědla tolik sladkostí. Ještě před rokem bych to udělala bez mrknutí oka, ale před rokem jsem byla někdo trochu jiný. No, v pondělí mi ze mě bylo zle a sladké bylo opravdu to poslední, na co bych měla chuť. Vúterý už to bylo trochu lepší a ve středu už jsem to zase byla já :D Ale k té středeční snídani se teprve dostaneme...

 Tohle byla sváča na 2 dny. Rajče, okurka, 2 Knackebroty s lučinou a 2 s margarínem a Goudou.

 Už jsem vám říkala, jak hrozně miluju pečené kuře? Resp. pečené stehno? :D Bez toho já bych nedokázala žít. Proto se taky v těhlech článcích tak často objevuje. A nejlepší je s rýží ( i když s těstovinama má taky něco do sebe, příště si je vydupu :D) a rajčátkem. A když má ještě pěkně propečenou kůžičku, tak je to fenomenální :)

 Kdy je nejhorší doba na focení? V 8 hodin ráno! To už není tma, ale ani ještě úplně světlo, takže nastává dlouhé uvažování, zda kaši vyfotit u lampičky a nebo na okně. No běhala jsem s tím talířem od kredence k oknu jako magor, ale nakonec ta u okna byla hezčí. Ono to vlastně nakonec nevypadá tak strašně. Ve foťáku to vypadalo docela sešeřele, ale když jsem to přetáhla do počítače, nějak se to spravilo. A je to tedy ovesná kašička s pomerančem, mandlemi, skořicí, lžičkou Arašídového Crunchy máslíčka (mimochodem mi mamka pro jistotu přikoupila další 2, takže už mám doma celkem 4 :D jupíí) a kouskem pomerančové hořké čokoládky. Mňami :3

 Sladko- slaná svačina. Měla jsem odpoledne chuť na sladké, ale den předtím už jsem si připravila ten zeleninový salát, takže jsem ho musela sníst a k tomu si udělat ještě nějaký zákusík. V salátku je jen okurka, rajče a nějaký britský sýr...výroba sýrů asi nebude zrovna nejsilnější stránkou britů. Vůbec mi nechutnal a to je co říct, protože já jsem sýrový milovník. Úplně mi zkazil celej salátek :D A jako moučník, nebo co to bylo, jsem si udělala Knackebrotové tousty s lučinou, hroznovým vínem a skořicí. A už se nemůžu dočkat, až si je udělám s arašídovým máslem! To bude teprve žůžo labůžo ;D

Nudná svačinka do školy. Knackebroty s Ricottou a okurka.

Jedna taková zvláštní ovesná kašička. Perníková. Ale Pardubická perníková :D Jelikož jsem se v neděli zbavila skoro všech svých zásob sladkostí, zbyl mi tam už jen jahodový Pardubický perník ( 80% čokoládku mám radši schovanou u maminky :D) a mě nenapadlo nic jiného, než ho šoupnout do kaše. Tak jsem si asi 1/3 nakrájela na kostičky smíchala s mlékem a vločkami a šup s tím do mikrovlnky. Pak už jen zbývalo kašičku ozdobit banánem, hroznovým vínem, blumou a zasněžit kokosem :)

Vážně mě štve, že už i odpolední svačiny musím fotit pod světlem. Ale co se dá dělat, přes tu zimu to budeme muset nějak přežít :D Toto je půlka tvarohu s půlkou banánu, pomerančem, mandlemi a skořicí. Když jsem to fotila, už jsem měla pusu nacpanou mandličkami :D Dělám to jenom já, nebo i vy máte tendenci už při přípravě svačiny užírat? Já se tomu nemůžu ubránit :D

 Už nějaký ten pátek mám permanetně chuť na bramborový salát :D (Vydrž to, už jen 24 dní :D) a tak jsem si jeden takový hoodně zjednodušený, ve zdravější verzi, udělala. Takže jsem brambory smíchala se zbytkem tvarohu, hráškem a kyselou okurkou. Samozřejmě jsem to řádně opepřila a přidala i několik chilli papriček, abych byla zdravá :D Velmi zjdenodušený salátek, ale byl vynikající. Stejně se už ale těším na ten s vajíčkama a majonézou... :D

 Prostě jen knackebroty s Ricottou a paprika.

Přeslazená snídaně. Kiwi, banán, plátky mandlí a sladké jahodové musli s jogurtovými plátky, ale zdaleka ne tak sladké, jako byl ten jogurt. Mamka koupila nějaké ovocné extra krémové jogurty a já miluju krémové jogurty, tak jsem se rozhodla, že si jeden ke snídani dám. Naivně jsem si myslela, že bude mít podobnou konzistenci jako řecký, když je v něm 5% tuku, ale opak byl pravdou. Nesedělo mi už to, že to bylo řídké jako něco a když jsem to pak ochutnala, moje tušení, že to nebude nic moc, se vyplnilo. Zezačátku to ještě šlo, ale po pár lžících už mi to vůbec nechutnalo. Možná je to tím, že už jsem si zvykla na ty bílé jogurty, to fakt nevím. Každopádně něco takovýho už nikdy jíst nechci :D Možná, až budu mít neukojitelnou chuť na sladké. Jestli jí nezažene tenhle jogurt, tak už nic :D I to zapékané musli oproti němu bylo bez chuti.

Tramta-da-dáá! Moje historicky první fazolové brownies! Oficiálně prohlašuji, že to bylo to nejlepší brownies, jaké jsem kdy jedla. Já vím, že těch receptů na fazolové brownies je všude plno a všichni píšou, jak je skvělé a vláčné a že vůbec nepoznáte, že jsou z fazolí, ale věřte mi...to moje je nejleší! :D Pekla jsem jen do malé formičky, asi na 2 porce. Dávala jsem ho ochutnat i bráchovi a on vůbec nemohl přijít na to, z čeho to je. Dokonce to ochutnal i můj druhý bráška, který fazole nemá rád (tvrdí on :D). Prostě bylo skvělé a já si ho musím co nejdřív upéct znovu a tentokrát ve větším množství. Dala jsem si ho ke svačince po cvičení s banánem, hruškou a mlíčkem se skořicí. Protože teplé mlíčko se skořicí je zdravoučké a dobroučké :)

Slaný závin z listového těsta. Taky naprosto úžasné jídlo. Já listové těsto miluju ať už nasladko, nebo naslano. Vytvořila jsem takovou zeleninovo-sýrovou směs, to napatlala na to těsto a pak už jen zabalila jako štrůdl. Myslím, že do té směsi jsem dávala rajčata, cuketu, pórek, hrášek, 2 vajíčka, trochu eidamu a trochu mozarelly. Samozřejmě jsem to trochu osolila a opepřila a mohla zvesela plnit. Záviny jsem potom ještě potřela vajíčkem a dala péct. Povedly se výtečně. Doporučuju vám si je také zkusit. Naplnit je můžete podle své chuti, v podstatě čímkoli :)

Maminka mi koupila jáhly a toho jsem musela okamžitě využít. Jáhlovou kaši jsem měla naposledy asi někdy v září a opravdu se mi po ní moc stýskalo. Jenže mamka ty jáhly nemohla nikde sehnat. Co to tady u nás máme za obchody, to teda fakt nechápu :D Ale sehnala je a to je hlavní. Takže sobotní snídaně byla jasná. Kašička je vařená se skořicí, půlkou strouhaného jablka a perníkovým kořením. Na vrchu je arašídové máslo, vlašské oříšky a ještě zbytek jablíčka.

Karbošeee!!! Taky je tak milujete? Já ano. Tohle ale nejsou nějaké na rybníku horkého oleje plavající a tukem nasáté karbanátky, nýbrž zdravé karbanátky z trouby pečené na pečícím papíru. Ani tak nezdravě žijící žrouti, jako jsou někteří lenové mojí rodiny, netouží po nechutně mastných karbanátkách. Mleté maso je mastné samo o sobě a máchat je ještě v připáleném oleji, to už by bylo i na ně moc. Takhle byly mnohem lepší. A ke karbanátkům patří co? Ke karbanátkům patří bramborová kaše a kyselé okurky!

Mega odpolední svačina. Vlastně by nebyla tak velká, ale tímhle jsem (bohužel) neskončila. V misce se ukrývá banán, hruška, bílý jogurt, Dobrá vláknina, jeden čokoládový Tatiana bonbónek a jedna perníková kulička, které jsem jen tak z nudy zkoušela (a na které jsem spotřebovala zbytek toho pardubičáku) a které možná udělám i na Vánoce. Byly docela dobré a obalené jsou v drcených Cornflakách, ať je nějaká změna :D Jenže jsem heozný nenasyta a ty kuličky jsem si vzala 2. A ty bonbony taky. A pak ještě obrovitánský kus nějaké skořicové a děsně sladké buchty. Pupek jsem měla pěkně nacpaný. Proto jsem pak taky večeřela až v půl deváté, že ano :D Já opravdu nevím, jak to dělám, že v týdnu se stravuji (v rámci možností :D) hezky a o víkendu si to vždycky musím takhle pokazit. To už je asi třetí víkend, kdy se cpu slakostmi jako divá. Už se sebou fakt musím něco udělat. Bude to moje předsevzetí na nový rok. Naučit se odolávat! :D

Večeře pro mě a pro maminku k televizi. Docela mě překvapuje, že jsme neměli chuť na čokošku, když jsem se dívali na Karlíka a továrnu na čokoládu (miluju ten film!!). Vypadá to, že je toho hodně, ale to dělá jen ten tác. Když to dáte na talíř, vyjde vám to tak na jednu porci :D Proto se nemžete divit, že jsme si museli ještě přikrajovat, ale pro 2 toho na večeři bylo fakt málo :D Ale byla to fantastická večeře. Spousta zeleniny a sýrů, to je moje. Rajčata, okurka, Camembert, Blaťácké zlato, Tylžský sýr, klobáska, dušená šunka, olivy a chilli papričky. Všechno jsme musely doplnit :D A docela dost, to vám povím :D

 Váhala jsem mezi ovesnou a jáhlovou, ale nakonec to vyhrála jáhlová. Musím si jí užít, protože víkendy jsou jediné dny, kdy si jí můžu udělat. Ve všední dny opravdu nemám čas na to stát 20 minut u sporáku a čekat, až se mi uvaří :D Ale o víkendech si tam stoupnu ráda. Tentokrát v ní není nic zvláštního. Zatoužila jsem po obyčejné chuti a uvařila ji jenom s vodou a mlékem. Já zbožňuju tu její chuť. To mléko jí dělá takovou...jemnou a smetanovou :D Prostě je výborná a hotovo. S banánem, sekanými mandlemi a bobečkem Nutelly, protože ráno dělá den :D (a taky proto, že jsem na ní dostala hroznou chuť a napadlo mě, že jáhlová kaše s Nutellou by vůbec nemusela být špatná...a fakt nebyla :D).

 Oběd v mé režii. U mě je to takhle. Buď vařím rajčatová ostřejší jídla a nebo smetanová jemnější. Nikdy nic mezi tím :D A dnes to byly smetanové těstoviny. Flíčky smíchané s cuketou, pórkem, červenými fazolemi, mrkví a petrželem. To jsem pak smíchala se smetanovou omáčkou, kteoru jsem si připravila zvlášť. Skládala se jen z jednoho vajíčka, půlky nivy, kousku eidamu, zakysané smetany, smetany na vaření, trochy mléka, z několika stroužků česneku a sušené bazalky. To "jen" jsem tam asi psát neměla, co? :D Ještě jsem to trochu osolila a opepřila (můj názor je, že přepepřila, ale doma mi tvrdili, že ne) a dala zapéct. Miluju zapečené těstoviny. A nechtějte po mě, abych se rozhodovala mezi rajčatovou a smetanovou verzí :D

Můj úžasný pomerančový chlebíček, který jsem včera upekla. Každý si dal kousek po obědě a hle, najednou byl pryč a zbylo po něm jen pár drobečků :D Ale opravdu byl moc dobrý, ráda vám sem na něj dám recept. Opět je tak trochu s Vánočním nádechem. V poslední době zcela nevědomky peču Vánočně :D Prostě to na mě už přichází, no. Za to nemůžu, ale na chlebíček (vlastně je to srnčí hřbet, ale to nezní tak hezky :D) se už můžete začít těšit. Jo, píšu to skoro o všech svých receptech a vím, že jsem ještě nevydala zdaleka všechno, co jsem slíbila. Ale věřte mi, že se to tady dozajista objeví. Jen vám nemůžu přesně říct, kdy :D Ale ty vánoční recepty určitě teď vydávat budu, ty mají přednost :)

Závěr tvoří moje odpolední sváča. Knackebroty s máslem, krůtí šunkou, rajčetem, okurkou a ještě jablíčkem, aby mě pak nehonila mlsná a já nešla sežrat celý adventní kalendář :D Mimochodem máte ho taky? Zítra je prvního a to znamená první čokoládka! Už se těším a předem vám oznamuji, že tyhle čokoládičky se asi budou objevovat v každé mé snídani :D

Inu, to je konec. Taky jsem mohla vymyslet něco speciálního, když je dneska ten první Advent. Ale ta kašička s Nutellou byla taková adventní, ne? :D
Ale tak nějaký bonus sem dám. Dneska jsem si to jen tak ze srandy vyfotila a ona to není zase tak ošklivá fotka, takže proč ne? Figaro, figaro, figaroooo! :D Komu chutná? Přece mně! :D A zvláště pak ta hořká. To je teprve ráj na jazyku :3

Tak, ale teď už je to opravdu všechno. Snad jste si dnešní část užili a já se budu těšit zase příště :)
Děkuji moc za každý váš komentář.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)