neděle 1. března 2015

Vánočně laděný díl - What I ate no. 21

Ahooj!
Tak jakpak se dneska máte? Já umírám! :D Dneska dopoledne jsem byla hrozně unavená a pořád jsem uvažovala nad tím, jestli mám cvičit. Tenhle týden jsem cvičila už 5x (3,5 minuty na Štědrý den nepočítám :D), takže bych se na to asi vykašlala, kdybych věděla, že zítra cvičit určitě nebudu a že se nejspíš zase přežeru cukroví, jelikož jedeme na návštěvu k babičce :D A víte, že se na to cukrovíčko po 2 dnech abstinence docela těším? :D Stejně si myslím, že jsem zatím nic nepřibrala, zvlášť po třech dnech takového náročného cvičení. Kdyby vás zajímalo, co mě dneska tak vyšťavilo, tak to bylo TOHLE video od Christine Salus. Cvičila jsem s ní teprve asi podruhé, ale přijde mi sympatická, takže si s ní ještě někdy nějaé to videjko dám. Ale tohle byl teda masakr. V životě jsem nebyla tolik zpocená :D Ale bavilo mě to a až budu mít někdy nadbytek energie, zacvičím si ho znovu :D Stejně mi to ale nestačilo a dala jsem si pak ještě asi třičtvrtě hodiny posilování (no jo, jen se pochlub, jak to přeháníš :D).
Na zítřek se ale moc těším. Nebojte se, budu se mírnit. Přece nechci dopadnout jako na Štědrý den :D Někdo to přehání s alkoholem, já to holt přeháním s cukrovím :D Ale už mi to brzo skončí, protože cukroví pomalu ale jistě mizí. Achjo, budu se zase muset vrátit k čokoládě a burákovému máslíčku. No co, to taky není špatný :D Ale teď už jdeme na to jídlo! Přemýšlela jsem, jestli sem mám dát i fotky jídel ze Štědrého dne, když jsem je dala už do předchozího článku, ale nakonec jsem si řekla, proč ne. Ať je tahle inspirace trošku vánoční :)
 Na pohled krásná a na chuť ještě lepší ovesná kašička s perníkovým kořením, ozdobená slaďoučkou hruškou, vlašskými oříšky, rozinkami, arašídovým máslíčkem a čokoládkou z kalendáře. A skořicí, ta nikdy nechybí :)

K obědu byla vinná klobása, neboli pindík, jak tomu u nás doma rádi říkáme, s bramborovou kaší a zeleninkou.

 Po déle než třech týdnech jsem měla sladkou odpolední svačinu :D Ach, jak mi tohle chybělo! Pomeranč, bílý jogurt, ovesno-kuskusové pomerančové hrudky a rozlámané ovesné perníčky s rozinkami a mandlemi. No co, někdo to zdravé cukroví sníst musí a takhle v jogurtu to bylo jako perfektní musli :D

 To jsem si jednou dala takovou hodně pestrou večeři :D Od nějakého jídla zbyly brambory a když jsem to zjistila, ochotně jsem se o ně přihlásila :D K nim jsem si dala hrášek, protože hrášek a brambory jsou nejlepší kombinace (kdyby tam byla kyselá okurka a tvaroh, bylo by to ještě lepší, ale to už bych tam toho měla moc :D). Dále jsou tam rajčátka, šunka, plátkový eidam. 1/2 Cottage a trošku nivy, kterou teď jím nějak moc často :D

 Druhá kašička v tomto týdnu musela být jáhlová. Taky perníková, protože s blížícím se Štědrým dnem jsem měla nepřekonatelnou chuť na perníčky, ale to jsem je měla ještě zakázané, tak jsem si to musela nějak zařídit :D S jablíčkem a pomerančem byla perfektní! Pochopitelně tam byly i dvě čokošky z adventních kalendářů, jedna je schovaná po kašičkou, mňam! Vzpomněla jsem si, že mám vlastně ještě sezamová semínka, tak jsem je hned spolu se skořicí použila na posypání mojí velké perníkové lásky :D Škoda, že si ty kaše neumím vůbec užívat. Těším se na ně už od večeře, ale když si je ráno nachystám, do 2 minut je zhltnu, ani při tom nemrknu :D A pak mám šílené nutkání si uvařit ještě jednu.

 K obědu jsem uvařila celerovou polévku. Maminka si myslela, že je to podle receptu, ale já si to jako vždycky vymýšlela, ale pššt! :D I tak se povedla a s čerstvým chlebíkem byla skvělá.

 Taková sladko-slaná svačinka :D Kdyby tam nebylo to rajče, už bych to považovala za sladkou :D Vlastně ani nevím, proč tam je. Asi aby se neřeklo, že tam nemám žádnou zeleninu :D A pak moje nejnejnejoblíbenější kombinace a to je jablíčko+sýr+ořechy! Existuje snad něco lepšího? Pro mě ne. Mnohem radši než sýr se zeleninou, mám sýr s jablkem nebo hroznovým vínem. A když se k tomu přidají ještě vlašáky, tak je to úplná pohádka. Tady jsem zrovna měla eidam a půlku hermelínu, který byl v ledničce už načatý a když je tam něco načatého, musí se to co nejdřív dojíst a bůh ví, jak dlouho by tam chudáček ještě ležel, nebýt mě :D

 Už druhý den k večeři nebyly zbytky od oběda :D Zvláštní, to se moc často nestává :D A jelikož já si na večeři vzpomněla až někdy kolem sedmé a nechtělo se mi nic vařit, zvolila jsem to nejjednoduší a nejrychlejší, co jde. Kuskus samozřejmě! Ten jsem smíchala s rajčetem, paprikou, normální okurkou, kyselou okurkou, kouskem mozarelly a troškou lučiny. Prostě jednoduchý kuskusový saltek. Navrch jsem přidala ještě mojí oblíbenou Salsu, abych to měla pěkně pikantní.

 A už je Štědrý den a ten začínáme ovesnou kašičkou pro mě a pro ségru. Rozdělila jsem nám na ně banán, kiwi a mandarinku. To jsem doplnila ještě mandlemi, rozinkami a skořicí. Každá tam máme i dvě advnetní čokošky, jedna je schovaná dole jako překvapení, které ale moje milovaná sestřička vůbec nepostřehla :D Dokonce mě chvíli podezírala z toho, že jsem jí tam tu čokoládu ani nedala! :D To je nevděk, co?

 Maminčin výborný houbový Kuba, kterého u nás jíme každý rok k obědu na Štědrý den. Mám ho rok od roku víc a víc ráda a letos mi přišlo, že byl obzvlášť dobrý. K němu kyselá okurka a zavařovaná zeleninka jako bonus :)

Štědrovečerní rybí polévka od babičky s opečenými houstičkami. Už jsem psala, že my doma každý rok máme hrachovou polévku, ale letos nám babička přivezla trochu té rybí, kterou jsem si dala já, maminka a ségra a byla opravdu parádní. Babička má nejlepší rybí polévku na světě! :)

A kapřík. Půlka smaženého a půlka na paprice. Samozřejmě s (nezdravým) bramborovým salátem :D

A stejně mě pořád mrzí, že jsem si tu vánočku nemohla dát na Štědrý den, ale až na Boží Hod. Ale hlavně, že jsem se nakonec dočkala. A vánočka je nejlepší s čím? S kakaem! Letos tam nově přibyl i banán, abych měla alsepoň nějaké ovoce, protože jsem tušila, že ho v ten den asi moc nesním :D

 Kachní vývárek s rýžovými nudlemi ke svátečnímu obědu.

 A druhý chod byla pečená kachna na másle a kmínu s houskovým knedlíkem a červeným zelím, které já naprosto zbožňuju. Chutná mi mnohem víc než bílé a mohla bych ho jíst i samotné :D

Jéžiš, jéžiš, jéžiš. Tomu říkám "zdravá" svačina, co? A to prosím tohle nebylo všechno :D Pomeranč, nějaké to zdravé cukroví a potom už jenom ty sladké mňamky a zelený čaj k tomu. Jenže potom jeden známý dovezl ještě jednu krabici se vzorky dalšího cukroví a ...asi víte, jak to dopadlo :D

 Vánočku jsem si ještě musela užít! Vždyť ji zase rok mít nebudu. Tady s máslem a jablíčkem. K pití jsem měla zase zelený čaj. Ten teď chlastám každý den, mám pak díky němu pocit, že spaluju :D

Véča v podobě jakéhosi salátku. V misce jsou rajčata, okurka, kousek mozarelly, plátek šunky, plátek eidamu a 1/2 Cottage. Byla by to tak pěná zdravá večeře, kdybych si to potom nezkazila tím, co uvidíte na další fotce.

Ano, přesně tímhle! A ještě něčím navíc, protože jsem vážně žroutík, kterému jeden talířek cukroví nestačí. Ale zelený čaj tam nechybí :D

 Ještě jednou jedinkrát ta vánočka! Bylo třeba ji zkusit i s burákovým máslem, s čímž teda chutnala naprosto famózně, ale to už jsem psala v minulém článku. Jestli jste to nezkoušeli, tak máte nejvyšší čas. Je to toži opravdu pochoutka. Dále jsou tam ještě arašídové penízky, ovesné perníčky, ovesné hrudky a ovesné kuličky. Pak ovoce v podobě banánu a jedné extra vysušené mandarinky a na stole už na mě netrpělivě čekall i hrnek se zeleným čajem.

 Miluju špagety. A stačí mi klidně jen s trochou sušené bazalky a nivou :) Jednoduché a perfektní.

 Knackebroty tu už dlouho nebyly, co? :D V tomhle týdnu jen jednou, protože už mi opravdu lezou na nervy a tu jejich chuť začínám mít až nerada :D Ale dám si s nimi pár dní pauzu a za chvíli mi zase začnou šmakovat, jak se znám :D Tady je jeden se Zlatou Hanou máslovou a jeden s lučinou, plátkem šunky červenou kápií a rajčátkem.

 Už se zase dojídají k večeři zbytky :D V tomto případě to byly špagety s rajčaty, omáčkou Špagetka (tu úplně miluju!) a nivou. Doufám, že nejsem sama, komu přijde, že je toho hrozně málo? :D Skoro vůbec mě to nezasytilo a musela jsem si dát ještě jednu takovou mističku, kde bylo asi 2x tolik omáčky a 3x tolik nivy, ale byla už nastrouhaná a špagety došly, takže zbylo na mě jí všechnu dojíst :D No co, já se ráda obětuju pro kolektiv :D

 Dnešní skvělá snídaně! Dojedla jsem poslední ovesné perníčky a ovesno-kuskusové pomarenčové hrudky, které jsem rozlámala a udělala si z nich spolu s mandlemi a rozinkami takové vánoční musli. S banánem, mandarinkou, kiwi a 2 adventními čokoládkami, které jsem si v jeden den nejspíš zapomněla vzít (jak se to stalo, to teda nechápu :D) a ještě 2 ovesno-kuskusovými kuličkami. Posypala jsem to ještě trochou skořice, půlku snědla jako vždycky suchou a potom přilila mléko. Nechyběl ani zelený čaj :D A ze zdravého cukroví mi zbyly už jen ty arašídové sušenky. Škoda, že už je nemůžu ani cítit :D

A už je tu oběd. Skvělá rýže s hráškem, cibulí, paprikou, jarní cibulkou a slaninou. Bylo to moooc dobré. Jako každé jídlo z rýže :D

Hrozné dilema, jestli si dát slanou nebo sladkou sváču. Na 100% jsem věděla, že si chci dát tvaroh, ale co k němu? Zeleninu nebo ovoce? Proč ne obojí? Jablko se beztak jí se zeleninou úplně normálně. A k němu rajčátko, kousek okurky, plátek eidamu a 1/2 měkkého tvarohu.

Mamka té rýže na oběd uvařila moc a všechna se jí nevešla do hrnce k zelenině, takže já se opět s těžkým srdcem, obětovala pro kolektiv a po dlouhééém přemlouvání jsem nakonec svolila, že jí sním :D A dneska byla chuť na tuňáčka a fazole. Vzniklo z toho mírně pikantní jídlo, protože tuňák byl v pálivém oleji a fazole v Salsa omáčce :D Skvělá kombinace. Takže jsem to jen smíchala s tou rýží a ohřála v mikrovlnce. A aby to vypadalo trošku zajímavě, přidala jsem i čerstvou jarní cibulku. Bylo to výborné. Kombinace tuňáka a fazolí je úžasná a i mamce to moc chutnalo, takže jsem se s ní trochu podělila Jen jsem jí dala párkrát ochutnat :D Přece jí nenechám, aby mi to snědla, protože já jsem si tuhle velkou porcičku dneska zasloužila po té zabijárně, kterému spoustu z vás říká "cvičení" :D

To by byl konec dnešního dílu. Snad se vám líbil a užili jste si ho. A omlouvám se, že je tu tak pozdě. Za celý den válení se, jsem si zkrátka nenašla čas ho vydat dřív :D Pozdě, ale přece. Hlavně, že tu nakonec je, no ne? Nevím, jak vy, ale já s velkou oblibou prohlížím instagramy mezi 10 a 12 večer :D O to víc se potom těším na snídani, kterou si nakonec pořádně užiju. Teď se momentálně těším na všechno jídlo, co zítra sním, protože babička určitě ukuchtí něco dobrého.
Mějte se zatím krásně a užívejte prázdnin! A dejte si ještě cukroví, ať se necítím blbě, že se cpu sama :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)