neděle 1. března 2015

What I ate no. 20

Ahojky!
Je tu opět neděle a s ní další dílek inspirace. Předposlední inspirace v tomto roce, tak snad se vám bude líbit. Dnes je to plné brambor :D A nedivte se, že jsem všechno fotila v tak podivném prostoru. Okenní parapet je zastavěn různými svícínky a vánočními věcičkami :D (mimochodem moje práce :D)




Snídaně v podobě musli, opět jsem smíchala "co dům dal". Takže pouho pouhé vločky, celozrnné křupinky, Dobrou vlákninu a kukuřičné lupínky. Přidala jsem i nasekané adventní čokoládky, ať je nějaká změna. K tomu banán se skořicí a pomeranč. A později přibylo samozřejmě také mlíčko, ale to až potom, co jsem to skoro celé zpapkala. Nějak jsem se do toho položila a na mlíko v tom zmatku docela zapomněla :D

Ke svačince do školy jsem si vzala jablíčko, mandarinku a Kešu tyčinku od Emca.

 Odpolední sváča. Knackebroty s Gervais, rajčátko a okurka. Vlastně nic zvláštního.

 Možná hodně obyčejné jídlo, ale za to naprosto skvělé. Já miluju špenát s brambory a vajíčkem. To je prostě ta nejlepší kombinace. Nemůžete se tedy divit, že jsem si asi ještě 2 naběračky té zelené kašičky přidala. :D

 Nu a ke svačince do školy hruštička a Bébéčka. Ty jsem taky celkem dlouho neměla a doma je jich pořád hrozně moc, takže někdo je sníst musí, že jo :D

 Moje fantastické overnights oats! Vločky+jogurt+arašídové máslo+arašídy+skořice+rozmačkaný banán. Úplně éňo ňůňo! To jsem doplnila nasekanými čokoládkami z kalendáře, mandarinkou, kiwi a 1/4 pomela. Zase jsem to snědla hrozně rychle, ani jsem nestačila mrknout :D

 Miluju takovéhle svačiny! Jen zeleninka, nějaké ty sýry a tentokrát i šunka. A když se podíváte pozorně, vzadu vedle rajčátek spatříte 2 mrkvová děťátka :D


Zase ty brambory. A nejsou u v tomhle týdnu naposledy. Když já je mám fakt strašně ráda. Tady jsem je smíchala s hráškem, vajíčkem a tuňákem v pálivém oleji, který mi maminka koupila. Je fantastický a celé mi to báječně ochutil. Zbožňuju ostrá jídla, nedovedla bych bez nich žít. Takové chili papričky si dávám skoro ke všemu. Sice je nefotím, protože si je při jídle vytahuju rovnou ze skleničky , ale vždycky jich do mě padne minimálně 5. Většinou se to ale blíží spíš deseti :D
Co vy a ostrá jídla? Kámošíte spolu, nebo ne? :D

 Tady si někdo udělal prázdniny už o tři dny dřív a vykašlal se na školu. :D Ale uznejte, že na filmy se můžu koukat i doma, nemusím se kvůli tomu jezdit nudit do školy a utrácet za dopravu, ne? A hlavně si můžu v klidu připravit snídani a fotit za světla, což je k nezaplacení. Toto byla mééga snídaně. Jogurt s banánem a půlkou pomela. Nějak jsem si ho teď oblíbila a asi ho budu na mamce vyžadovat častěji :D A na talířku můžete vidět vánočku. Ne, prostě jsem to nemohla vydržet a musela aspoň ochutnat :D Byly to jen dva maličké plátky, podávané na podšálku :D K nim trochu másla a čokoládky z kalendáře. A taky bylo mlíčko. Kakao si dám opravdu až na Štědrý den :D

 Vánočka vypadala tak lákavě, že jsem neodolala a udělala i tenhle krásný záběr zblízka :D


K odpolední svačince jsem si udělala salátek. Z papriky, hrášku, plátku Madelandu, hermelínu a pistácií. Úplně jsem zapomněla, že jich mám vlastně plný pytlík. Ještě štěstí, že se do salátků tak výborně hodí. Ale já už se těším, až si je šoupnu i do kašičky. Spolu s pistáciovou orinkou, to bude teprve něco :D

 ooo, kuřecí vývar je tu! Spolu s krupicovými noky, ty jsou ve vývaru nejlepší. V celém hrnci byly dva krky, tak jsem si jeden musela čmajznout pro sebe, protože o krky je u nás vždycky boj. Máte je rádi? My ano. Babička často dělává "krkovou polívku", kdy jich tam plave fakt hodně, to si vždycky pošmákneme :D Talíře jsem nakonec měla dva. No co, vývar je velmi výživný a zdravý. Musíme je jíst hodně, abychom nabrali sílu na cvičení. Tu potřebujeme jako sůl a po Vánocích jí budeme potřebovat ještě víc, že? :D


Konečně jsem vyzkoušela kakaovou jáhlovou kašičku! Do téhle jsem přidala i skořici a trochu perníkového koření. No bylo to úplné nebe na jazyku. Spolu s banánem, pomerančem, lžičkou arašídového máslíčka, opět nasekanými adventními čokulkami a slunečnicovými semínky. Nejlepší snídaně týdne! Chutí bych si jí zopakovala. Nejlíp hned teď :D


Jéé, zase knackebroty, to je ale nudaaa :D Zase s Gervais a zase s rajčetem a okurkou. K tomu byl tentorkát i kousek hermelínu a vlašské oříšky, které zbyly od pečení cukroví. Ještě, že jsme jich koupili tolik, jinak bych je teď nemohla mlsat :D

 erfektní rizoto! Jenom s brokolicí a hráškem a spoustou koření na grilovanou zeleninu, které se tam perfektně hodilo. Mimochodem, s mamkou jsem ho přidaly i do toho vývaru. Pořád tomu něco chybělo a mi nemohly přijít na to, co. Kažopádně potom už byl dokonalý, stejně jako tohle rizotko. A bez nivy by se to pochopitelně neobešlo, protože k brokolici niva zkrátka patří! :))




Poprvé v historii snídám knackebroty. Když já měla chuť na máslíčko a marmeládku a nic jiného, na co bych si to mohla namazat, doma nebylo. Takže tohle byla jediná možnost. K nim jsem si dala mandarinku, jablíčko a 2 arašídové penízky. A nasekané adventní čokoládky na knackebrotu s máslíčkem. To bylo něco úžasnýho :33


Jen taková malá svačinka, když je oběd ještě daleko a vás honí mlsná :D Kiwi s ovenými otrubami, mandlemi a skořicí.


Ono zbylo rizoto?? To jsem ho přece nemohla nechat napospas někomu jinému. Se spoustou nivy, rajčátky a tuňákem ve slunečnicovém oleji bylo vynikající. :)

 Poprvé jsem taky zkoušela nějakou kytičku :D Celkem slušná, na první pokus. Pod banánem a kiwi se skrývá ovesná extra hustá kaková kašička, vařená s adventími čokulkami. Navrchu sjou ještě vlašská jadýrka a samozřejmě skořice. Ale bylo jí hrozně málo, toho jsem litovala. Ale za to může ta jáhlovka, kteoru si teď vařím docela často. Už jsem si zvykla na to, že jáhel musím dávat méně a víc tekutiny a pak to dopadá tak, že když vařím ovesnou, dám si málo vloček a potom mi kaše sotva dosahuje do půlky mističky a to je pod ní ještě schovaný zbytek banánu a kiwi. Musím si to dávkování teď přes prázdniny potrénovat :D


Penne se sušenými rajčaty a kořeněným kuřecím masem. Připravila jsem si směs masa, cibule a rajčat a pak tam sypala všechno koření, co jsem měla po ruce :D A vyšla z toho vážně obrovská mňamka. Receptík vám sem někdy hodím :)

 Při vaření oběda jsem ještě stihla mamince upéct čokoládové srdíčko s tvarohem. To je tak, když zapomenete, že má váš rodič svátek a vy pro něj nemáte žádný dárek. Dortík bylo to první, co mě napadlo :D A tak jsem upekla rozkošné srdíčko, které mi mamča moc chválila. A já ho přece taky musela ochutnat :D

 Inu...co k tomu říct. Není chuť, není hlad, ale svačit se musí :D

 A večeřet taky a to i přesto, že odcházíte do víru nočního života a tučnou klobásu si tam kupovat nechcete :D A na večeři sebou se nejvíce hodí co? Přece tousty! Ale když nemáte celozrnný chleba, přichází na scénu knackebroty :D Jsou s lučinou, rajčetem, šunkou, plátkovým sýrem a ještě kousíčkem hermelínu. K tomu ještě okurka, všechno to hezky zavřít do krabičky a můžeme vyrazit :D

 Tahle snídaně vypadá obvzlášť krásně, nemyslíte? Až teď jsem si všimla, že to trošku připomíná smajlíka, ale zamýšlené to tak vážně nebylo. :D Tvaroh s banánem, ovesnými vločkami, rozinkami, skořicí, mandlemi a jablíčkem. Zatoužila jsem po hvězdičce a tak jsem si ji musela vykrojit :D

 Výborný oběd v podobě zapečeného celeru s rajčatovým protlakem, šunkou a sýrem. Vřele doporučuji, je to opravdu výborné, ale celer si předvařte dopředu, ať se vám dobře propeče a je měkký :) K němu brambůrky a rajčátko.


A další zeleninová svačinka. Občas je na ní prostě chuť :)

 Zase ty brambory :D Dnes už ale naposledy. Opět jsem neodolala kombinaci s tuňákem ve slunečnicovém oleji a hráškem a dnes jsem přidala i pár oliv a chilli papričky, kterých bylo 2x více než kolik jich vidíte :D

 A jako druhý chod byl zeleninový vývar! Přece jsme nemohli tu vodu z uvařeného celeru od oběda vylít, když se z ní dala udělat taková dobrá polévka. A ano, opravdu jsem si ho dala až jako druhý chod. Holt jsem na něj dostala chuť až po těch bramborách (a taky jsem něřím potřebovala zaplnit žaludek, jelikož jsem hroznej žroutík, kterého pár brambor prostě nezasytí :D).


A to je pro dnešek všechno. Jako vždycky doufám, že jsem vás aspoň trochu potěšila a inspirovala a dnešní díl jste si užili.
Jsem moc ráda, že vás tahle rubrika tak baví. Věřtě mi, že mě taky :D
Zatím se mějte krásně a užívejte prázdnin. Štědrý den je tu co nevidět a já nemám skoro žádné dárky. Hups :D Zítra musím vyrazit na nákupy a v úterý je ještě zabalit. A pak to vypukne. Taky se tak těšíte? Já se nemůžu dočkat (hlavně toho cukrovíčka :D)!





Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)