neděle 1. března 2015

What I ate no. 19


Krásnou 3. adventní neděli vám přeji!
To nám to ale pěkně utíká, že? Za týden už jsou skoro Vánoce a přípravy u nás doma v plném proudu. Například včera jsme celé odpoledne pekli vánoční cukroví. Oproti loňsku máme docela dost druhů a to ještě plánujeme něco dodělat. Potom vám to cukrovíčko vyfotím, ať mi máte co závidět, protože na Štědrý den ho hodlám všechno sníst :D Včera jsem neodolala a ochutnala 2 kousky, což není ještě tak hrozné. Jinak jsem v tomhle týdnu hřešila jako divá. Škoda mluvit, ale asi jsem s tím svým režimem měla začít až po Vánocích, až mi nikdo nebude nabízet hromadu cukroví. Takhle se to fakt nedá, když po vás pořád všichni chtějí, abyste ochutnali :D Alespoň ty odpolední zeleninové svačiny pořád dodržuji a dodržovat budu. A teď, ten poslední týden před Vánoci, se opravdu budu moc snažit jíst lépe. Tak mi držte palce, ať se mi to aspoň zčásti povede. Příští týden bych vám sem možná hodila, co všechno jsem za těch pár týdnů snědla a kolik bodíků jsem si za to dala :D
Ale teď už jdeme na to jídlo, protože už určitě máme všichni hlad! Aspoň já jo a to jsem před hodinou svačila! Jsem já to ale nenažranec :D



 Poprvé jsem zkoušela kaši z pohankových vloček. Rozhodně je to jednodušší a mnohem rychlejší než ji dělat z normální pohanky :D A řekla bych, že i chuťově mnohem lepší a konzistenčně samozřejmě taky. Ale i tak pohanková kaše mezi moje oblíbence nikdy patřit nebude. Pohanka má prostě hrozně zvláštní chuť. Je dobrá, ale je strašně zvláštní. Možná, že kdybych ji jedla častěji, tak si na ní zvyknu, ale já jí mám jednou za uherskej rok, takže mi asi bude připadat divná až do konce života :D Ovesná kašička je zkrátka lepší, co si budeme povídat :D Tady je mega porce (ani se neptejte, kolik vloček na ni padlo :D) s banánem, pomerančem, čokulkami a bobečkem burákového máslíčka.

 Svačinka do školy v roztomilé krabičce. Nakrájená hruška s trochou vloček, bílým jogurtem, skořicí a rozinkami. Byla to obrovská mňamina :))

 A tady ještě svačinka na odpoledne, protože odpoledne přijíždím až moc pozdě. Knackebroty s Ricottou a k nim okurka.

Ha! Vidíte? Nezapomněla jsem na tu dobrůtku z minulého týdne a znovu si udělala to kakaové overnights oats! Z bílého jogurtu, mléka, vloček, skořice, holandského kakaa a hrsti rozinek. To je tak dobrý, že bych to jedla pořád :D Ještě jsem přidala arašídy, pochopitelně čokoládky z adventních kalendářů a nesmí chybět ani pořádná dávka ovoce, opět banán a pomeranč. Nějak jsem si tu kombinaci oblíbila. Když ona je taková vánoční! :D

A sváča. Knackebroty, mandarinka a jablíčko.

 A odpolední svačinka. Červená paprika, rajčátko, asi 1/3 hermelínu Figura (ne, že bych snad nejedla i ten normální, co se týče sýrů, je mi úplně fuk jestli mají 30% nebo 80% tuku :D, mamča mi ho koupila, ona ty nízkotučné potraviny kupuje asi hrozně ráda, protože se v ledničce každou chvíli něco objevuje :D) a Cottage, který už byl tak trochu divnej. Kdybych měla podle čuchu poznat, co to je, tak bych řekla, že hermelín :D Je to sice nádherná vůne, ale Cottage by tak vonět fakt neměl. Takže hezky putoval do koše, chudáček.

Mamčina oblíbená kombinace. Možná se tomu dá říct i jídlo chudých :D Těstoviny (zase zvířátka :D) s houbami, kořenovou zeleninou a něčím, co já zrovna nemusím a to je vepřovka. Taky by do toho občas mohla dát místo toho třeba tuňák :D Ten je taky z plechovky. Samozřejmě se to neobešlo bez sýra, který jsem si na tom nechala pěkně roztavit a kyselé okurky.

 Snídaně "od všeho trochu". Taková naprosto zbožňuju. Prostě do jedné misky naházím všechno, na co mám chuť (a že toho někdy bývá docela hodně :D) a je mi hej. Tady mám kiwi, banánek, jablíčko (jeslti se vám zdá, že jablíčka teď moc nejím, tak se mýlíte, já je baštím denně, protože jich doma máme moooc, dávám si je jako sacharid po cvičení, na to jsou nejlepší a navíc na ně mám vždycky hroznou chuť), bílý jogurt, Dobrá vláknina, mandličky a spoustu ovesných otrub. Teda, že by to byl nějaký zázrak, to se říct nedá. Normální vločky mi přijdou mnohem lepší. Asi si z nich něco upeču, alespoň nebudu muset zavařovat mixér při mixování vloček :D Ještě je to posypáno skořicí a trůní si tam i adventní čokoládky. Nevím, jak vám, ale mě to připadalo jako docela malá snídaně. Jsem teď zvyklá, že se po snídani většinou cítím maličko přejedeně a dokud to tak není, musím jíst pořád dál :D Takže jsem se ještě dojídala trochou ovesných otrub s mlékem.

 Sváča v podobě jedné bigr hrušky a majny. "Majna" je mandarinka, ale to ste asi pochopili :D

 Nejdokonalejší salát na světě! Mamka se mě ptala, co má uvařit k večeři a já navrhla červenou čočku, protože jsem měla chuť na nějakou luštěninu (a taky jsem chtěla doplnit bílkoviny :D) a tak mamča ukuchtila tento perfektní salátek z čerevné čočky. Uvnitř je šunka, 2 druhy sýrů, vajíčka natvrdo, červená paprika, cherry rajčátka a jarní cibulka. Pak už to stačilo jen osolit a opepřit a salátek byl hotový. No snědla jsem ho hrozně moc, protože byl vážně šíleně dobrý. Konzistenčně byl jako vlašský nebo bramborový a přitom je tam asi jen jedna lžíce jogurtu. Klidně bych si ho dala i ke Štědrovečerní večeři ke kapříkovi, ale to asi budu muset oželet. Bramborový salátek je tak fajn :D Tenhle jsem si od mamky objednala na Silvestra, protože na chlebíčkách bude ještě dokonalejší! :) Doporučuji vyzkoušet, protože je nejen zdravý a plný bílkovin, ale i chuťově výborný. Můžete ho jíst jen tak samotný, s pečivem nebo jako přílohu k nějakému masíčku. Vždycky bude fantastický ;)

 Asi po týdnu znovu ovesná kašička. Už mi chyběla, tak jsem si jí musela v pátek uvařit. Vyjímečně jsem do ní nic nepřidala a uvařila ji jen ve vodě a mléce. Jak vidíte, je ozdobená banánkem, mandarinkou, plátečky mandlí, skořicí, tvarohem a adventní čokoládkou. Ještě ale nekončíme, protože pod kašičkou se ještě ukrývá zbytek banánu a mandarinky, hrstička celých mandlí, několik lžic tvarohu a adventní čokoládka. Kaše totiž bylo hrozně málo, tak jsem jí musela pořádně obohatit :D A byla skvělá. Čokoládka uvnitř se krásně rozpustila a s tím tvarohem to chutnalo jako...jako...jako čokoláda s tvarohem :D Zkrátka výborně. Domácí Míša :D

 Small snack. Kousek okurky, cherry rajčátka, knackebrot a trochu tvarohu. V poslední době docela přicházím na chuť tvarohu se zeleninou. On se prostě hodí ke všemu. Miluju ho :)

 A brambory taky miluju. Sice v nich není tvaroh, ale i tak byly moc dobré. Jednoduše zapečené se zeleninou a troškou smetánky. Mňam!

 Na sobotní snídani si dám vždycky nejvíc záležet. Někdo si možná užívá ty nedělní, ale pro mě je sobotní snídaně nejlepší v celém týdnu. A přesně taková byla i tahle skvělá jáhlová kašička smíchaná s tvarohem, což jsem zkoušela poprvé a rozhodně ne naposledy. S banánkem, kiwíčkem, skořicí a bobkem arašídového máslíčka. A co se skrývá pod ní? Nečekaně zbytek banánu a kiwi a adventní čokoládky, aneb znovu jsem dostala chuť na Míšu :D

Opět jsem si otestovala svoje kuchařské schopnosti a v sobotu se ujmula přípravy oběda.Čínské nudle se zeleninou a sójovým masem v rajčatové omáčce. DOKONALOST!Kdybyste stáli o recept, ráda vám ho sem dám, ale jenom tak od oka, protože jsem to do toho hrnce zase házela, jak se mi chtělo a nic jsem neodměřovala :D To je moc velká zdržovačka a takhle je to vaření mnohem zábavnější. Doma to všem moc chutnalo, což mě docela překvapilo, protože to nejsou zrovna velcí příznivci sójového masa. Ale ono to bude asi tím, že jsem ho vařila ve speciálně ochucené vodě (to se nechte přkvapit :D) a klidně bych ho pak sežrala jen tak samotné :D

 Dneska ráno se mi zachtělo mugcaku. A tak jsem si jeden ke snídani připravila. Uvnitř je jedna adventní čokoládka :3 A ta druhá navrchu. K tomu banán, hruška, bílý jogurt, slunečnicová semínka, skořice a horké mlíčko se skořicí (nemusím přece pořád chlastat to kafe, ne? :D) To je nejlepčí :))

 Tady ještě záběr zblízka. Krásný, není liž pravda? :)

Fantastický oběd v podobě barevných fazolí zapečených se zeleninou, masem a balkánským sýrem. Zapečená jídla zbožňuju a když jsou to ještě k tomu zapečené fazole, tak je to úplný ráj! A s chlebíkem. Já už na to "celozrnné" pečivo kašlu. Radši si dám poctivý chleba z bílé mouky, než jíst tmavé pečivo, které ve skutečnosti není z celozrnné mouky, ale jen obarvené karamelem. To je mnohem horší než ta bílá mouka, na které já stejně nevidím nic špatného. Tak a hotovo :D Myslete si, co chcete. Ale já už se hrozně těším, až si tohle dám i k večeři :D

Další small snack. Rajčátko, mrkvička, pistácie a lžička Gervais, kterému jsem neodolala :)

Fotek dnes bylo oproti jiným dílům docela málo, co? Nějak jsem vůbec nestíhala fotit a ani se mi do toho moc nechtělo. Některá jídla jsem si ani moc nezdobila a prostě jen popadla do jedné ruky kus sýra, do druhé půlku okurky, opřela se o kredenc a zdlábla to jen tak na stojáka :D Ale co, ono se to nezblázní, ne? Už teď se ale můžete těšit na Vánoční Inspiraci, která bude opravdu stát za to. Hlavně ty talíře plné cukroví a vánočky :D A taky si po třičtvrtě roce udělám kakao. To sladké, nejlépe granko. Na to se už taky šíleně těším. Už aby byl Štědrý den. Ani ne tak kvůli těm dárkům, ale kvůli tomu, že se konečně zprasátkuju jako správný český občan! A doufám, že v tom nejsem sama a i vy si plánujete udělat mega Cheat Day! :D

A teď už sbohem, armádo a jídlu zdar! :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)