neděle 1. března 2015

What I ate no. 18

Ahoja!
Tak už je tu 18. díleček. Plný velkých slaďoučkých snídaní a i další spousty jídel, tak snad si tento díl užijete a zamlsáte si mnou alespoň očima. Přeju příjemné koukání a čtení :))



Začínáme jednou mega snídaní. Už jsem vám psala, že snídaně jsem trochu zvětšila a začala si v nich trochu povolovat. Naopak u odpoledních svačin jsem na sebe začala bý trošku přísnější. Ale teď snídáme, takže sem nebudeme plést svačiny. Tady je velká miska ovoce, ve které se nachází banán, pomeranč a bluma. K ovoci prostě musí být jogurt, takžei ten tady nechybí. A abych měla celý den pořádnou energii, tak ještě moje (nevzhledné) špaldové rohlíčky plněné arašídovým máslem! To byla úplně extáze :D A k tomu ještě kousek buchty, co jsem den předtím upekla. Opravdu netuším, jak to dělám, ale znovu byla taková vánoční. Mamka jí pokřtila vaječňáková, protože vážně trochu chutná jako vaječňák :) Málem bych zapomněla na první adventní čokoládku z kalendáře! Ta nesmí chybět :D

 Ke svačince jsem si namatlala Knackebroty Gervais a k tomu jablíčko.

A jsme u odpolední svačinky. No...byla mi zima a na studenou zeleninu jsem moc chuť neměla, tak jsem si rozpekla rajčata se sýrem, abych se trochu zahřála :D Jsou s hermelínem, eidamem a Blaťáckým zlatem, to je totiž taky moc boží sejřík :D Uprostřed pokus o hvězdu a k tomu ještě okurka s Cottagem.

 Konečně po dlouhé době zase kuskus! Tentokráte ho ale vařila maminka, protože já zrovna cvičila :D Ona do něj dává i zeleninový bujon, což mu dodá fakt parádní chuť. A k němu restovaná kořeněná zeleninka. Vlastně byly i párečky, ale ty já jsem si nevzala a jako idiot jsem se v té pánvi pokoušela nabrat jenom tu zeleninu :D Párky jsou samy o sobě hnus, který se skládá jenom z namletých chrupavek, kostí, kůží a bůh ví,čeho ještě, ale maso bychom v nich dneska nenašli skoro žádné. Takže párečky raději ne :D Až najdu v ledničce balení, kde bude aspoň 90% masa, tak možná, ale jinak ne. Stejně to bez párečků bylo lepšejší :D

 Sváčinka do školy v podobě jablíčka, blumy, čtvrtky hrušky, která mi zbyla od snídaně a 3 špaldové rohlíčky s burákovým máslem. Poslední, víc jsem jich neudělala, protože mi došla mouka :D

 Veeeliká ovesná kašucha. S banánem, hruškou, rozinkami, vlašáky, skořicí a adventními čokoládkami. Japato, že tři? To proto, že mám dva kalendáře a ten jeden jsem dostala až 1. večer a to už já mám sladké zakázané, takže jsem si pak ráno musela vzít ta 1. a za 2. Kdyby vás zajímalo, jaké krásné kalendáře mám, tak jeden je s Krtečkem a druhý s Disney princeznama :D Ten má ty větší čokoládky :D Dole pod kaší se ještě ukrývá zbytek hrušky a banánu, protože to by se nahoru už opravdu nevešlo.

 Moje odpolední svačinka se skládala z 2 sezamových knackebrotů, hermelínu Figura, goudy, blaťáckého zlata, cherry rajčátek a papriky s Cottagem. No cvičilo se po tom úplně samo :D Ono vůbec po těch zeleninových sváčách mám takový lehčí žaludek a nic mi neškrundá v břiše :D I když té zeleniny tam zase tolik není, no...ale já říkala, že to budu doplňovat sýrama. Ty přece k zelenině patří, ne? :)

 Špagéty!! Taky je máte tak strašně rádi? Naskytla se mi skvělá příležitost otevřít tu sklenici Salsy, protože na těstoviny se tyhle studené omáčky hodí fantasticky. Ještě jsem si to posypala trochou sýra a sušenou bazalkou. Řeknu vám, tahle Salsa je úžasná. Sice pálí jako sviňa, ale je zároveň i hezky slaďoučká a přitom i nízkokalorická. Vážně to byla ta nejpálivější Salsa, co jsem kdy měla. Ale mě pálivá jídla prostě hrozně chutnají, takže mi absolutně vůbec nevadilo, že mám v puse žhnoucí pohrabáč :D

 Nechce se vám zapékat si vlastní musli a přesto na něj máte chuť? Snadná pomoc, prostě smíchejte všechno, co doma najdete a máte super bombové domácí sypané musli. Já jsem smíchala vločky s kukuřičnými lupínky, Dobrou vlákninou, celozrnnými křupinkami, rozinkami a arašídy a měla jsem hotovou skvělou snídani. Pak už stačilo jen zalít mlékem a mohla jsem zvesela začít papkat. K tomu byla ještě mistička ovoce, do které se mi ten pomeranč s banánem jen tak tak vešli a samozřejmě čokulky z kalendáře. Už jen dvě..bééé! :D

 Ke sváče jsem si nakrájela jen ovocíčko a i tak jsem měla trochu problém to sníst po té velké snídani :D Jsou tam 3 blumy a jedno zakrslé jablíčko, kterého se mi tuze zželelo, jak tam v té špajzce leželo vedle těch velkých hezkých jablek :D

 Zvykněte si, že až do 21. teď budou moje odpolední sváči jenom slané :D Teda doufejme :D Rajče, okurka, Knackeborty s Ricottou (to tu dlouho nebylo, že? :D) a hermelínem Figurou.

 Dokonalá večeře! Já jí sice pomáhala vařit, ale recept pochází z hlavy mé milované maminky. Jsou to nočky zapečené s luřeícm masem, nudličkami celeru a petržele, cublí a houbičkami. Okořeněné naším oblíbeným itaským kořením, které dodá každému jídlu fakt perfektní chuť. Nemusíte ho pak ani pepřit, nebo solit. Italské koření udělá všechno samo :D To jsme si ještě posypaly čerstvou jarní cibulkou a pak si pořádně nacpaly naše bříška.

Další pořádná snídaňová ovesná. Po dlouhé době instantní jablíčková od Emca, ale doplněná ještě o pořádnou dávku vloček, aby jí bylo víc. S pomerančem, hruškou, vlašskými oříšky, bobečkem arašídového Crunchy máslíčka, adventními čokoládkami a skořicí. Popelčin střevíček :))

A svačinka do školy. Kiwi, další jablečný zakrslík a Knackebroty s Ricottou.

 Tohle není odpolední svačina, jestli si to myslíte :D Odpoledně jsem neměla vůbec hlad, spíš mi bylo tak trochu špatně, tak jsem do sebe jenom ve stoje nacpala jedno rajče a kus okurky. Tohle je večeře. Celozrnná (kdo ví jestli) kaiserka s maminčinou rybičkovou pomazánkou (MI-LU-JU!) a jarní ciblkou. K tomu rajčátko, červená papprika a nějaké ty sejříky. Eidam a hermoš Figura. Věřte nebo ne, ale ten hermelín s tou pomazánkou chutnal perfektně. Až budu někdy dělat nějakou pomazánku, tak to bude hermelínovo- rybí! :D

Pečivo se u mě na snídani moc nevidí, co? :D Naposledy v létě, když jsem si upekla ten mega špaldový chleba. Ale od té doby si nějak nevybavuju, že bych snídanal pečivo. Tohle je opět kaiserka, jedna polovina s arašídovým másílkem a banánem a druhá s nutellkou (ops :D) a banánkem. Oboje ještě se škoricou. A protože jedna houska ke snídani by mi v životě nemohla stačit (a přitom ještě loni jsem snídala jen půlku rohlíku s ramou, fakt nechápu :D), tak k tomu jsem si ještě udělala overnight oats, které bylo tak stráášně moc dobroučké, že si ho budu muset dělat častěji (na což stejně asi zapomenu :D). Do jogurtu jsem přihodila ovesné vločky, rozinky, trochu skořice (věřte mi, že si teď dávám opravdu hodně velký pozor, kolik jí tam sypu :D) a holansdké kakao! Snědla jsem to tak rychle, že jsem ani nestačila mrknout :D O adventních čokoládkách se snad ani zmiňovat nemusím. Ty prostě budou úplně v každé mojí snídani, smiřte se s tím :D

Maminka mi koupila takovou roztomilou sadičku čtyř malých krabiček na svačinky. Tak jsem jednu hned využila a šoupla do ní kiwi a mandarinku. K tomu jsem si na přikusování vzala 2 knackouše, vyjímčně bez ničeho, jenom suché.

 Odpolední salátek z červené papriky, hrášku, kyselé okurky a Cottage. Navrch ještě jedno cherry, aby to hezky vypadalo.

Zeleninová směs alias lečo! Už si vůbec nevzpomínám, kdy jsem tohle měla naposledy. Měla jsem docela radost, když jsem zjistila, co maminka vaří. A k leču se prostě musí jíst chlebík. Čerstvý chlebík, bez toho nemůže lečo existovat :D

Moje první kaki! Musím říct, že mi moc chutnalo. Přijde mi to jako něco mezi hruškou a mangem :D Jinak hlavní roli tady hraje ovesná kaše vařená s mákem a ještě pár dalšími tajnými ingrediencemi :D Navrchuje pak hruška, to kaki, mandle a adventní čokoládky. A na dně mistička čeká na objevení zbytek hrušky :D

 Perfektní obídek! Kuřecí tymiánová rolka plněná mozarellou a cherry rajčátkem. Uvnitř měl být ten tymián, ale to by ho tam napřed někdo nesměl zapomenout dát :D Ale co, navrchu stejně vypadal líp :D A k ní brambůrky, které byly tak šíleně dobré, že jsem je jedla a jedla a když už jsem je měla skoro všechny k sobě, vzpomněla jsem si, že mám vlastně na talíři ještě tu rolku :D

Dnešní adventní jahlová kašička, která byla tak neuvěřitelně fenomenální, že jsem měla chuť si uvařit ještě jednu :D Taky s kaki, jako sobotní ovesná, protože jsem přece musela vyzkoušet, jak to chutná s jáhlovou kaší. No dobře, jak jinak :D Kašička kdyby vás to zajímalo, je vařená se sezamovými semínky a lžičkou Crunchy arašídového máslíčka :3 To byla dokonalost. Na ní je tedy kaki, mandarinka, arašídy, skořice a adventní čokoládka. Samozřejmě jsem měla dvě, ale takhle s tou jednou to vypadá mnohem líp, než kdybych tam vecpala i tu druhou :D Víte, že jsem si ani nevšimla té hvězdy, co mi tam vznikla? Já mám ty Vánoce zahrabané někde v podvědomí, jinak si to nedovedu vysvětlit :D

Vařila som. Krájela som, restovala som, míchala som a nakonec som ještě zapékala :D Poprvé jsem zkoušela zapečenou rýži. A moc se povedla, si myslím. Hezky jsem orestovala spustu zeleninky (cibuli, mrkev, petržel, celer, papriku, rajčata, hrášek a kukuřici) a k tomu pak přidala asi tak 10 lžic té pálivé Salsy. Vypadalo to teda náramně. Až jsem měla chuť to sníst takhle samotné. Ale nakonec jsem se teda ovládla, smíchala tu voňavou barvnou směs a rýží a dala to zapéct. Vyšel z toho mňamkózní obídek :)
Tak už jsme zase u odpolední svačinky. Knackebroty, okurka, rajčátko a půlka tvarohu, ve kterém se skrývá plátek šunky a eidamu. Tvaroh je stejně úžasná věc. Mě přijde takový neutrální. Člověk si ho může dát ať už má chuť na sladké nebo na slané. Mě například stačí si ho poprášit skořicí a už je to pro mě sladká svačina :D A když se natře na chleba, už je to slaná sváča. Ledaže by se na něj dala ještě marmeláda...Jéžiš, to budu muset někdy vyzkoušet! :D

K večeři se dojídají zbytky. Ještě trochu zapečené rýže od oběda a k ní rajčátko, několik chilli papriček a tuňáááák! Mamča koupila nějaký v zeleninovém oleji a ten je teda naprosto boží! A je ho rovnou 185g, takže pořádná nálož. Ale byl fakt skvělý. Nejlepší tuňáček z plechovky, co jsem kdy jedla :D

A to bylo všechno. Jako vždycky doufám, že jsem vám zpříjemnila nedělní večer a dnešní díl se vám líbil.
Za každý váš komentář jsem opravdu moc vděčná. Takže já jdu, musím si ještě připravit papání na zítra a věci do školy. To je přece naprosto normální, že to nechám až na neděli večer, že jo :D
Ale ještě jeden bonus tady pro vás mám a to je mikulášská nadílka. Asi se jdu kuchnout, protože s tímhle přece nemůžu vydržet žít v jedný místnosti! Zvlášť teď, když jsem si tak pěkně rozvrhla jídelníček. A už týden se mi ho daří dodržovat. Ale já to zvládnu, zamknu to do skříňky a klíč schovám do šuplíku. A bude to :D
To jsem byla hodná, coo? :D I když pro mě je tohle spíš za trest :D Už teď trpím, když se na to musím dívat. Hrozně se těším na ty jahody v čokoládě a tu Latte kofilu. Ještě jsem ani jedno neměla a to samé ta hrušková pečeť. A pistáciová orionka je best! Pardubický perník a hořické trubičky jsou klasika a chybět nesmí ani čokoládový čertík. Fidorky a nějaká ta súša do nadílky taky patří a letos jsme dostali dokonce i piškotky! Mňam! To by mě teda zajímalo, jak dlouho mi bude trvat tohle všechno sníst. Řekla bych, že do příštího Mikuláše mám vystaráno :D


A ještě jeden předčasný dáreček k mým narozkám. Krásňounký pytlíček s několika druhy ořechů. Sama ještě nevím, co všechno tam je. Určitě lískáče, vlašáky a arašídy a zbytek nevím. Ale brzy zjistím ;D

Mějte se krásně a já už vážně končím!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)