neděle 3. května 2015

What I ate no. 38

Ahoj!
Zdravím vás opět při neděli s oblíbenou rubrikou. A v podstatě s jedinými články, které teď píšu. Moc se za to omlouvám, ale nemám příliš času a když už, tak jsem šíleně líná něco sepsat. A taky se mi popravdě ani moc nechce. Nemám teď zrovna nejšťastnější období, což už určitě víte. ZP se mě pořád drží, i když sproti tomu bojuji, jak se dá. Tenhle týden byl příšerný. Od úterka až do pátka jsem byla skoro pořád v tom, takže to byly dny, kdy jsem se opravdu hrozně nenáviděla a kdy jsem si nejspíš úplně vysušila slzný žlázy. Chtěla jsem napsat v pátek článek o tom, jak jsem úplně v háji a asi to nezvládnu, ale radši jsem to neudělala. Dneska se totiž cítím o moc líp (no jo, 2 dny bez přežeru to je opravdu úspěch na druhou) a zase si říkám, že to dokážu. Ale bojím se. Strašně se bojím, kdy to na mě zase přijde. Jenže už se na sebe nemůžu ani podívat. Vypadám příšerně a když jsem se v pátek zvážila, tak jsem myslela, že omdlím. Představa, že bych měla pořád přibírat je vážně děsivá, takže už s tím musím něco dělat. Krok jedna: přestat se přejídat a znovu nad sebou získat kontrolu. Až si budu opět jistá sama sebou, teprve potom přijde na řadu pomaloučké shazování těch hnusných nabraných kil.
Teď ale dost o té zákeřém přejídání a vrhneme se na to papání. Hezky si to užijte :)


Výborná snídaně v podobě polotučného tvarohu s mlékem, holandským kakaem a vločkami. Navrchu banán, pomeranč, strouhaný kokos a ta nejvrchovatější lžička arašídového máslíčka, co jsem zvládla udělat :D Víc se na ní už snad ani nevešlo :D Takže v přepočtu je to vlastně lžíce, ale who cares? :D

Pizzaaaaaa! Jupí! :D Na co chodit do pizzerie, když už se prodává už hotové těsto na pizzu? :D No, dobře, v té pizzerii ji mají stejně lepší, ale i tak to člověka potěší. Hlavně, když to teď mám dovolené, protože se přeci léčím, že jo :D 2 kousky (z toho jeden je z listového těsta, protože to na pizzu už došlo :D) jsou s rajčatovým protlakem, šunkou, hermelínem, mozarellou, rajčaty, paprikou, cibulí a houbičkama. A ten poslední je s rajčatovým pestem, hermelínem, mozarellou, vajčkem a oreganem. A tahle kombinace byla teda vážně parádní. Nemůžete se mi teda divit, že jsem si musela ještě kousek přidat :D

Když nemám ke snídani narvanou misku tvarohem a ovocem, snídám pečivo :D Nic jiného tady poslední dobou moc nebývá, kromě víkendů, kdy si občas uvařím kašičku. Tady  můj nejoblíbenější křupavý žitno-pšeničný chléb s arašídovým máslem, banánem, jablkem a skořicí. A jako "dezert" čokoládový Milko jogurtík.

Odpolední svačinka, která se nakonec zvrtla v něco hodně nechutnýho, protože se maminka právě vrátila z nákupu a přivezla hromadu jídla. Asi si dovedete představit, co následovalo. Škoda o tom mluvit. Knackebroty se šunkou a hermelínem, rajče a hroznové víno.

Jedna moc dobrá večeře, která se mamince opravdu povedla. Flíčky se sušenými rajčaty, spoustou česneku, oreganem a čepičkou ze sýra.

Přeplněná červená mistička opět na scéně :D 250g bílého jogurtu s ovesnými vločkami, banánem, hruškou, vlašskými oříšky a sušenými brusinkami. Chtěla jsem si tam dát i máslíčko, ale nakonec jsem si řekla, že bez něj zkusím alespoň jeden den vydržet. Vydržela, ale byly to strašlivý muka :D

Skvělé květákové placičky s bramborama, které moje mamka umí nejlíp na světě :)

Dneska výjimečně nenarvaná miska. Druhá půlka velkého jogurtu s kakaem, vločkami a skořicí a na tom banán, hroznové víno, vlašské ořechy a kapka javorového sirupu.

Seč to tak nevypadá, tohle byla moje snídaně. Holt, když se člověk přejídá, tak to jde tak trochu na úkor snídaní, protože ráno nemá moc chuť. A už vůbec ne na sladké. Žitný chléb s francouzskou pomazánkou Lunter a paprika. Opravdu hodně sváteční snídaně.

Ale oběd už byl takový svátečnější. Pečené kuře s pečenými brambory s bylinkovou solí. Vynikající to bylo!

Tady jsem taky neměla moc chuť snídat, takže jen tvatoh s mákem a vločkama a k tomu jablko.

 Lehká odpolední svačinka v podobě knackebrotu s Francouzskou pomazánkou Lunter, kedlubny a papriky.

 Pořádně velká a pořádně vydatná večeře. Obrovská miska naplněná až po vršek spoustou zeleniny, hráškem, kuřecím masem, které jsem onípala z jednoho stehna, které zbylo z předchozího dne, vlašských ořechů a celého cottage sýra. Když to mamka viděla, tak se mě zeptala: "To sníš všechno sama?" :D Snědla jsem to, ale dala jsem jí ochutnat a moc jí to chutnalo. Skoro mi tu misku ani nechtěla vrátit :D A i přes tuhle maxi porci jsem později zvládla ještě druhou večeři :)

 Snídanění. Žitný chlebík s tvarohem, banánem, skořicí a tahini omáčkou a druhý krajíc s tvarohem, rajčetem a bylinkovou solí a k tomu bylo ještě kiwi.

 Som vařila :D Pokud si vzpomínáte, tak tuhle omáčku už jsem tu jednou vychvalovala. Tak moc mi chutnala, že jsem ji musela uvařit znovu. Nazvala jsem ji: Bolongská omáčka ala já :D I když k bolongské omáčce to má hodně daleko. Ale je vážně hrozně dobrá. Recept na ni už jsem vám slíbila, takže ho určitě očekávejte :)

 Po cvičící svačinka. Tvaroh s jogurtem, kakaem, skořicí, lněnými semínky, vlašáky a pistáciemi. Uvnitř se vlastně ukrývá ještě nastrouhaná mrkvička. Původně tam měli být dvě, ale mě z toho strouhání srašně bolela ruka (a hlavně mi to trvalo moc dlouho a já už měla hlad :D), takže je tam jenom jedna a tu druhou jsem schroupala během přípravy, abych zatím neumřela hlady :D

 A nakonec moje dnešní večeře. Cottage sýr smíchaný s tuňákem (neboli rychlá tuňáková pomazánka :D) a k tomu nádherně barevný talířek, na kterém si v plné své kráse lebedí žlutá paprika, rajčata, hromada sterilované kukuřice (protože tu já ráda :D),  krajíc žitného chleba a půlka marinovaného Tofu. Přiznám se, že jsem od něj čekala trochu víc, ale i tak bylo dobré. Ale to s příchutí chilli mi teda chutnalo mnohem víc, no. Já jsem prostě na to pikantní :D


Tak. Snad se vám fotečky líbily :) Mimochodem dělali jste něco zajímavého o tom prodlouženém víkendu? Já nic. Byla jsem doma a v podstatě se jenom válela, když pominu cvičení. Měla jsem v plánu se učit, ale to nějak nevyšlo. A teď už to nemá cenu :D Teď už budu jen odpočívat a užívat si, že můžu po dnešním zabijáckém tréninku sedět a nic nedělat. Už poběžím, abych se zase nerozkecala a všem, které zítra a pozítří čeká maturita přeji hodně moc štěstí a držím pěsti, ať to dáte nejhůř na jedničku :D
Mějte se krásně! :)

P.S: Už jsem si konečně přečetla komentáře a dokonce jsem na ně i odpověděla! :D To jsem, co? :D Ale u těch měsíc starých článků se mi do toho moc nechtělo a stejně si myslím, že už by si to ani nikdo nepřečetl. Ale viděla jsem tam pár nabídek na dopisování ohledně ZP. Opravdu bych o to měla velký zájem, protože si myslím, že bych to třeba zvládala lépe, kdybych si o tom mohla psát s někým, kdo to také zažívá. Takže pokud máte stále někdo zájem o to si se mnou o tom psát, tak budu vážně moc ráda :)) Tady můj email: lina159@seznam.cz . Budu moc vděčná, když se někdo ozvete :))



8 komentářů:

  1. Moc me mrzi ze ti to ZP tak ubližuje a furt se te drží... ja netrpěla az takový ZP ale prepadaly me hrozne chute snedla jsem plno sladkeho pak slaneho pak zas sladke a az mi bylo zle byla jsem spokojena ale mela jsem to jen párkrát do mesice mozna 1-2. Pak ale prisla zmena sestřenice prisla s knihou Zhubnete jednou provždy detox Antonie Macingove mrkni na internetu. A musím ti rict ze parada pekne se vycistis jis dělenou stravu naucis se toho fakt hodne a me to hodne pomohlo upravilo se mi traveni chute zadny nemam stravujeme se uz tak od prazdnim bude to uz rok tim pádem a skvělý opravdu. Sice koukám ze ty hubnouz nepotřebuješ to ani nenavrhuji a jen chci rict ze v jídelníčku nejis prvni tydny sacharidy což nevím jak u tebe ale zas hodne bilkovin a ořechů plus dava se do snídani fakt hodne medu na energii.
    knihu by sis musela přečíst je tam toho hodne ale macingiva ma dve stranky
    nebo ji kontaktuj odpovida hodne rychle a bez problémů na VŠE.
    me osobne to pomohlo delenku drzim doted a nemam problem hlidam si to abych nekombinivala maso a přílohu.
    Tak snad ti to k něčemu bylo. A od te doby žádný prejidani ani chute na sladky nic cokolada mi nic nerika radsi si dam normální jogurt s orechy coz je vetsi mnamka a zakapnu medem. Preji hodně úspěchu :))

    OdpovědětVymazat
  2. Opět paráda, vše vypadá báječně :) Hlavně ta pizza, taky dávám přednost domácí :D ale i těsto si dělám svoje z celozrnné mouky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéjej, to mě mrzí, že to ZP stále nepolevuje.. Opravdu, nechceš s tím za někým zajít, nechat si poradit, prostě na to "nebýt sama"? Já vím, zní děsivě představa, že by to měl někdo vědět, ale jinak Ti přece ani nikdo pomoci nemůže..!
    Fotky, které přidáváš jsou parádní, pěkné, jen ... mám o Tebe opravdu strach, co všechno je žaludek nucen strávit mimo to.. Eli, držím palce, nechci, aby tohle znělo vyčítavě! Stojím při Tobě a moc MOC ráda bych pomohla.. ! Kdyby cokoliv, ozvi se :) neboj se, hlavně neslz! Chce to zvednout hlavu, zabrat s posledních sil a naopak hledat věci, třeba i maličkosti, které máš ráda, které jsou pozitivní, které tě povzbudí! Věř mi..!!! :)
    Drž se!

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Pizzu si taky radši dělám domácí, už jen pro pocit, že vím, co v ní je :) A neplave v mastnotě, což já prostě nesnáším.

    OdpovědětVymazat
  5. Nejlepší jsou bramboráčky/placičky s bramborem,. mnam, jen bych snědla toho dvakrát víc^^ A máš pravdu, že pizzy kupované jsou stejně nejlepší:D A jednou za čas si na nich mooc pochutnám a ráda:)
    Já se válím a bez cvičení pořád, protože mě čekají na VŠ státnice...tak si možná ten frmol s hromadddddu skrip ani nedovedeš představit:(
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mám to se ZP momentálně podobně..snad je něco špatného ve vzduchu, nevím..
    Co u tebe vůbec ZP znamená? dokázala bys napsat výčet snězených potravin? třeba to vidíš jen moc kriticky :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak na recept na tu bolonskou omáčku se velmi těším! Vypadá fakt skvěle :3 a ty květákové palačinky taky.. vlastně všechny jídla :D :) A nemít chut snídat??? to bych chtěla někdy zažít :DD

    OdpovědětVymazat
  8. Tu francouzskou pomazánku miluju ! <3

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)