neděle 14. června 2015

What I ate no. 44

Ahojky!
Přeji vám všem krásnou neděli a jsem tu konečně s dnešním článkem. Dneska extrémně pozdě, ale tak trochu jsem na to zapomněla a navíc teprve před chvílí večeřela, takže jsem ještě přetahovala fotečky. Tenhle týden je to opět slabota a možná ještě větší než ten minulý, ale snad to nevadí. Doufejme, že se to brzy zlepší a fotek zase bude dost. Přeji vám hezkou zábavu a ještě hezčí nedělní večer! Užijte si dnešní dílek.


Začínáme tradičně snídaní! Tahle byla obzvlášť výborná. Den předtím jsem si přichystala nepečený mugcake :D To je zase výmysl, co? Ale mě to přišlo jako dobrý nápad a tak jsem v misce smíchala vločky s trochou jogurtu, s kakaem, rozmačkaným banánem, skořicí a kakaovými boby (aby tam něco chroupalo) a dala to na noc do ledničky. Ráno už jsem to jenom vyklopila, kydla na to máslíčko, přidala hrušku a kiwi a mohla si spokojeně papkat. Ještě jsem to doplnila celozrnnými křupinkami s mlékem.

Obídek sebou do školy. Byla jsem líná si něco připravovat a tak jsem si jen udělala takové sendviče z celozrnného chleba (beztak jsem na to pečivo měla chuť :D). Jeden je s Žervé, šunkou, sýrem a čínským zelím a druhý zrovna tak, akorát místo Žervé jsem ho natřela Mexickou pomazánkou Lunter. A to bylo teda mega dobrý! Připomnělo mi to takovou tu pálivou omáčku, která se dávala do kuřecích baget. Ty já jsem totiž milovala (právě kvůli té omáčce, která v kombinaci s kuřecím chutnala bezvadně :D). Kupovali jsme si je pokaždé na nějaké beznzince, když jsme jeli třeba na výlet do Prahy s rodinkou. Všichni si vždycky brali šunkovou a jenom já kuřecí (protože já vím, co je dobrý :D). Joo, to byly časy. To by člověk neřek, že díky chlebu upadne do takový nostalgie :D

Vynikající večeře! Těstoviny se sušenými rajčaty, bazalkou a česnekem, zasypané horou sýra (smíchaný eidam + niva = dokonalost :3 ). A k tomu velká miska zeleniny. Měl to být salát, ale nějak jsem nepočítala s tím, že ji takhle přeplním, takže to potom nešlo zamíchat :D Ale bylo potřeba dohnat zeleninový deficit, protože jsem v ten den zatím snědla jen list čínského zelí :D V misce se ukrývá hromada kukuřice, další čínské zelí, rajčata a okurka. Moooc dobré to všechno dohromady bylo :)

Taková rychlá klasika. Původně jsem si chtěla ráno dojít natrhat jahody a dát si je pěkně s tvarohem a dalšími dobrůtkami, jenže bohužel zrovna venku pršelo, takže se mi moc nechtělo bežet v pyžamu na zahrádku :D Tudíž jsem to vyřešila pouze hromadou ořechového müsli z Penny (už došlo...fňuk) s mlékem, banánem, nektarinkou, hroznovým vínem a skořicí. Jednoduchá, ale skvělá snídaně :)

A když jsem si to nemohla dopřát ráno, napravila jsem to odpoledne a svoje jahůdky s tvarohem si dala k jedné odpolední sváče. Samozřejmě jsem přidala ještě skořici a pořádnou lžící (ano, čtete dobře, lžíci :D) arašídového máslíčka. O víkendu jsem byla na otočku v Praze, ale naštěstí jsem stihla zaběhnout do Spencera a koupit si tam 2 skleničky mého smyslu života :D Crunchy jsem hned otevřela a teď na něj chodím každou chvíli, protože na té úžasné chuti jsem se už stala docela závislá. Nic proti tomu od Jori, ale tohle je naprostá bomba!A když se to zkombinuje s tvarohem a jahodami, ocitne se člověk najednou v úplně jiném světě :3 (a těch jahod bylo ve výsledku asi tak 2x víc...to víte, jedna jahoda do mističky, druhá do pusy...jinak by mě to trhání nebavilo :D)

Maminčina výborná večeře. Gnochci s vepřovou krkovičkou, kukuřicí, hráškem, pórkem, paprikou, rajčaty a kořenovou zeleninou. Joo, takováhle jídla bych mohla jíst pořád :3
Ehm...i takhle může vypadat odpolední svačina :D Miska zapékaného čoko müsli od Emca s mlékem. Dostala jsem na něj naprosto neovladatelnou chuť a prostě si ho musela dát! A skoro půlka balení byla najednou fuč... :D

Palačinkuju si. A pěkně v k večeři, protože sladké navečer já mooc ráda :D A u dvou rozhodně nezůstalo, to byl jen takový malý rozjezd :D Jedna je z Gervais a druhá s arašídovým máslíčkem od Jori. Potom byla ještě s marmoškou a s nuttelkou :3 A jak už jsem psala v minulém článku, v 10 večer jsem na ně znovu dostala chuť a hodila do sebe další tři :D Ale kdo má tu vůni po celym baráku pořád čuchat. To se nedalo vydržet :D

A už jsem u Full Day Of Eating, takže teď to vezmu stručně, protože o těhlech jídlech si můžete přečíst s předchozím článku TU. Tady vločky spařené horkou vodou (jsem si nestíhala uvařit normální kaši, no :D) a smíchané s bílým jogurtem a skořicí, se slunečnicovými semínky, rozinkami a banánem.

Fantastický oběd v podobě palačinek (těch já se totiž nikdy nepřejím :D) plněných ricottou smíchanou s čerstvým koprem (doporučuju všem, kdo mají rádi koprovku :3 ) a rajčátky. Delikatesa!

K odpolední sváče dalamánek s Žervé a ředkvičkami a druhá půlka s arašídovým máslíčkem od Jori (jsem si řekla, že napřed spotřebuji tohle a až potom budu dlabat ta od M&S :D), jahůdkami a skořicí. Mňamka! Akorát se zase všichni divili, jak můžu jíst housku s jahodama. Jako promiňte, ale pečivo s máslem a marmeládou je normální a pečivo s burákovým máslem a ovocem už ne? To je svět, todleto :D

A večeře. Rajčata, paprika, hrášek, kousek sýru Blaťácké Zlato, kousek mozarelly, šproty a čínské zelí. A už vím, proč mi tam vyšly ty tuky tak vysoko. Protože já kráva jsem ty šproty započítala i s tou tunou oleje, kterou jsem z nich samozřejmě odlila. Ale tak co, příště to snad vyjde :D


V tomto týdnu sice jediná kašička, ale za to byla extra výborná. Po uvaření smíchaná se skořicí a půlkou tvarohu (když je to horko, tak aby se trochu ochladila...no, nepomohlo to, ale chutnala skvěle :D), ozdobená meruňkami a voňavými sladkými jahůdkami právě natrhanými na zahrádce. Spolu s máslíčkem to byla tak dokonalá snídaně, že jsem pak měla chuť udělat si ještě aspoň 5 takových :D Jen mě teda neuvěřitelně naštvalo, že jsem si jí musela dát do týhle misky, protože mojí kašičkovou mističku mi někdo použil :(( Tragédie :D

Parádní postworkout lunch. Ricottový bulgur (jen bulgur smíchaný pro zjemnění s ricottou :D), šunka Zvonařka, hromada kukuřice, paprika, cherry rajčátka a kousek syrové cibule. Kromě té papriky jsem to potom všechno promíchala a hned to ztratilo na estetičnosti. Ale chuť byla úžasná. Ricotta to celé hezky zjemnila a s tou šunkou a cibulkou to byl opravdu nejlepší pocvičící obídek :)

Odpolední sváča. Druhá půlka tvarohu smíchaná s jogurtem, banán, rozinky, slunečnicová semínka, sušené meruňky a skořice. A pak ještě padlo pár věcí, ale stačila jsem to stopnout, než toho bylo 3x více. Takže ano, sice to na mě občas přijde, ale už nedokážu sníst takové množství jídla jako dřív. Nejen, že se toho do mě vejde mnohem méně, ale já už na to po chvíli ani nemám chuť. Chce to totiž jen moje hlava, ale můj žaludek i chuťové buňky už toho mají po chvíli až dost. A nebo jsem prostě rozmazlená a přestalo mě bavit se přecpávat pořád těmi samými věcmi :D Každopádně je to pokrok.

Menší večeře (proč asi, že) v podobě celozrnného dalamánku s Gervais a Mexickou pomazánkou od Lunter, sýra a přerostlých cherry rajčátek.

Tohle byla jakože dnešní snídaně. Tak to dopadá, když nemáte chuť, ani náladu a prostě jste naštvaní, že je zase neděle a při pomyšlení, že se zase musíte učit, úplně ztratíte chuť k jídlu. Jogurt s banánem a skořicí, kiwi a hruška. Opravdu speciální nedělní snídaně.

Ale vynahradila jsem si to u oběda a po cvičení se s chutí vrhla na výborné pečené kuřátko s rýží a zeleninkou. Tohle je jedno z mých nejoblíbenějších jídel a věřte mi, že bych byla schopná schlamstnout to kuře klidně celé :D

 A nakonec večeře. Rýže od oběda smíchaná s cottagem, kari kořením a kukuřicí. Ale řeknu vám
  4 slova. Moc kari, málo kukuřice :D Ale jinak to byla mňamka, pochopitelně ;) Ještě jsem k tomu (vlastně spíš předtím) snědla asi 40 rajčat, protože jsem už měla hlad a tak jsem aspoň nějak využila čas, zatímco se mi rýže ohřívala :D


Doufám, že se vám to dnes líbilo. I přesto, že fotek není tolik, jako bývalo :)
Ve škole už se nám to krátí, známky se za chvíli uzavírají, takže už to prostě musíme nějak vydržet. Já už na to teda tak trochu dlabu, protože moje snaha se učit stejně většinou končí tak, že sedím (či co to vlastně dělám :D) na židli zkroucená v podivné poloze a filozoficky rozjímám :D
Dnes už mám uvažování o tom, proč má čtverec 4 strany, za sebou, takže se teď budu věnovat mnohem zajímavější činnosti.  Budu se dívat na Moje bláznivé dvojče :D
Mějte se zatím krásně! :)



4 komentáře:

  1. Klidně bych taky snědla celé pečené kuře, to jídlo miluju :D Musím si konečně udělat palačinky, vídám je všude a dlouho jsem je už neměla :( :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Sice méně fotek, ale nádherné :) Ty těstovinky, aach :) A palačinky, kurňa, ty už jsem dlouho neměla! :)


    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Už len pohľad na tie tvoje jedlá a zbiehajú sa mi slinky. :-) Nádherne papáš. :-)

    http://health-is-way.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Vše vypadá krásně :) Je fajn, že se ta škola konečně krátí ! :D Už jsem z toho na nervy :D
    A palačinky, ty já můžu, jím je teď pořád :D

    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)