sobota 28. února 2015

3 způsoby Bebe müsli


Tenhle recept mě napadl úplně náhodou, když jsem zjistila, že se mi v batohu rozdrobily Bebe sušenky, co jsem měla ke svačině. Přišlo mi to jako dobrý nápad, udělat z toho müsli, protože bébéčka miluju :3 A můžeme si udělat hned 3 druhy

Brusinkové

Suroviny:
ovesné vločky
kukuřičné lupínky
sušené brusinky
balíček brusinkových Bebe sušenek

Misku naplníme asi z třetiny ovesnými vločkami. Rozdrobíme do nich Bebe sušenky a přidáme hrst sušených brusinek. Nakonec k tomu přisypeme asi hrst cornflaků a promícháme.
Můžeme to jíst s jogurtem, s mlékem i samotné. Vyzkoušela jsem všechny tři varianty a mě osobně to nejvíce chutnalo s mlékem. Na každý pád to ale byla moc dobrá a rychlá snídaně :)

Oříškové

Suroviny:
ovesné vločky
kukuřičné lupínky
balíček oříškových Bebe sušenek
hrst nasekaných oříšků dle vašeho výběru(můžete i více druhů)

Misku zase ze třetiny naplníme vločkami, přimícháme sušenky, lupínky a oříšky. Můžeme jíst samotné, s jogurtem i mlékem.

Čokoládové

To nejlepší nakonec!
Suroviny:
ovesné vločky
kukuřičné lupínky
čokoládové Bebe sušenky
1-2 řady nasekané hořké čokolády
1 lžička holandského kakaa( nemusí být, to je pro milovníky čokolády :D)

Opět zase třetina misky vločky, rozdrobené kakaové Bebe sušenky, hrst cornflaků a 1-2 řady nasekané hořké čokolády. Tohle mi chutná úplně nejvíc!

Samozřejmě si to můžete kombinovat jak chcete. Těch možností je spousta. Často si tohle müsli dělám ke snídani, protože zasytí a opravdu mi moc chutná.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)