sobota 28. února 2015

Božská třešňová bublanina


Tohle byla ta nejlepší bublanina, jakou jsem kdy jedla. Byla hezky vláčná, vůbec ne suchá, měkká a prostě úžasná! Musela jsem ji ochutnat ještě teplou, protože vypadala i voněla nádherně. A chutnala jakbysmet!
Recept je ze stránky mamincinyrecepty.cz

Suroviny: 2 hrnky polohrubé mouky
1 hrnek cukru krystal
1 vanilkový cukr
1 prášek do pečiva
1 Zlatý klas a nebo v mém případě vanilkový pudink
1,5 hrnku mléka
0,5 hrnku oleje
1 vejce
třešně podle libosti

V jedné míse smícháme všechny sypké suroviny, ve druhé prošleháme tekuté. Pak spojíme dohromady a pořádně promícháme, aby v těstě nebyly hrudky. Já to musela použít šlehač. Těsto vylijeme na buďto plech vymazaný a vysypaný moukou a nebo vyložený pečícím papírem. Posypeme libovolným množstvím vypeckovaných třešní a dáme péct do trouby na 180°C do zezlátnutí. Já to pekla asi 25-30 minut. Po upečení můžete ještě pocukrovat, ale to mi připadalo zbytečné.

Tuhle bublaninu opravdu doporučuju, je naprosto báječná! Fotku bohužel nemám, ale věřte mi, že vypadala krásně. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)