sobota 28. února 2015

Dárečky k šestnáctinám


Ahojky!
Dnes tu pro vás mám nějaké fotečky mých dárečků k narozkám. Žádná velká kvanta sladkostí, to naštěstí není, ale i tak se tam najde něco dobrého na zub ;) A kdyby ne, s mou novou knížečkou plnou receptů si to můžu sama ukuchtit!
Tak schválně...Kdo najde jeden rozdíl? :D

  Asi každej, co? Ale ne, nejsou to dvě knihy. Ale stačí ji otočit a každý si to může myslet :D Mooc chytrá knížečka. Dvě v jedné :D
Oficiálně vám oznamuji, že jsem nyný vlastníkem šesti čokolád. Otázkou je, na jak dlouho :D Ale já bych řekla, že tentokrát budu mít spíš problém s tím je sníst do datumu spotřeby, než nesežrat na posezení :D
Tolik čokolád. A to ještě nepočítám tu hromadu dalších sladkostí od Mikuláše. Všechno mi to bohatě vystačí na celý další rok. :D




A co tu tedy máme? Inu, nějaké ty dobré Schogettenky :)

Dále pak fantastické hořké oříškové potěšení

Další oříškování, tentokrát s Emcem. Dostala jsem i tyhle kešu tyčinky. Já miluju všechno, v čem jsou oříšky a tyhle tyčinky se skládají jenom z ořechů (a taky ze spousty cukru, jak jsem si přečetla na obalu :D), takže už se těším, až je ochutnám. Asi padnou na nějakou svačinku do školy :)

Tenhle rozkošný pytlíček různých druhů ořechů už jsem vám ukazovala, ale tak dáme ho sem ještě jednou. Je to přece taky narozeninový dárek. A vypadá hrozně vánočně, nemyslíte? Úplně ho vidím vedle rozkojených jablíček s hvězdičkou a adventního věnce. To by byla krásná fotka :D

A nakonec už ta slavná kniha, kterou opravdu stačí jen otočit a už držíte v ruce jinou kuchařku :D

Konečně budu moci říct, jestli Paulus nebo Ihnačák, protože si jejich recepty osobně vyzkouším. A už se na to fakticky moc těším! :)

To byl dnešní rychločlánek o mých drobných narozeninových dárečcích. Už jsem holt velká holka. To bych se tak asi měla začít chovat, co? No, možná příští rok... :D Letos na to ještě nemám náladu.
Zatím se mějte krásně! :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)