sobota 28. února 2015

Je to tady!


Konečně! Konečně! Ten dlouho očekávaný den je tady! Den plný voňavých svíček, cukroví, vánočního Kuby a kapra s bramborovým salátem. Pořád nemůžu uvěřit tomu, že jsem se toho dočkala. Bylo to tak strašně daleko a teď je to najednou tady a já si to hodlám užít plnými doušky (spíš plnou hubou, protože za celý den nesjpíš nebude ani chvilka, kdy bych v ní něco neměla :D). Dneske nebude žádné hlídání, žádné upejpání a žádné cvičení. Dnešek strávím jako obyčejný člověk se svou rodinou a horkou čokoládou (možná i grogem :D), kterého večer asi bude pořádně bolet břicho z toho obrovského množství cukroví, které do sebe naláduje.
A jelikož tenhle článek jsem napsala už včera a přednastavila, protože jsem si nebyla jistá, jestli si na Štědrý den najdu na blog čas (a jestli se mi vůbec bude chtít), nemůžu vám s určitostí napsat, co jsem měla ke snídani :D Ale nejspíš skončím u ovesné kaše, protože si ji ode mě objednala i ségra (dneska se vážně dějou zázraky :D). Ano, vím, že jsem psala, jak moc se těším na vánočku s kakaem, ale bohužel, vánočka přijede až zítra odpoledne. Každoročně nám vánočku dává babička a letos se to nějak špatně sešlo a budeme ji mít později než dřív. Takže vánočka s kakaem bude nejspíš až na Boží Hod, což bude mimochodem taky pěkně vymazlený cheat day. A Štěpán určitě taky. Prostě to budou tři dny relaxace, kdy se nebudu ohlížet na to, co jím (chachá, tak to se chci vidět, beztak ty výčitky stejně nakonec přijdou :D) a nacpu si bříško slaďoučkým a nezdravým cukrovíčkem. Ani si neumíte představit, jak strašně se těším, až ho konečně ochutnám. Upekla jsem ho, ale ještě jsem neměla ani kousek a zatím se jen dívala na ostatní, jak mi ho žerou :D Samozřejmě i to zdravé si dám ráda. To chodím ujídat už teď, protože je přeci zdravé a řekla bych, že po tom, co se trochu uleželo, tak i mnohem lepší než po upečení.
Zkrátka dneska (a zítra i pozítří) to bude jedna velká žranice. Bude to paráda :D Ještě před rokem bych nikdy nevěřila tomu, že se někdy budu tolik budu těšit na Štědrý den jenom kvůli jídlu. Dárečky já nepotřebuji (když to nebude něco k snědku :D), stačí mi plná mísa cukroví a lanýžových bonbonků z vánočních kolekcí. Ty máme doma taky a vždycky je jíme u zdobení vánočního stromečku, což děláme dopoledne. Což znamená, že snídaně bude zítra o trochu menší, aby mi vůbec zbylo místo na Kubu a pak na to cukroví, že jo :D A nesmíme zapomínat na kámoše kapra a jeho bráchu bramborový salát, kteří si určitě taky zaslouží čestné místo v mém břiše :D
Dárky už mám zabalené a jsem za to fakt ráda. Sice mě balení dárků baví, ale po tom, co se s tím člověk piplá 2 hodiny (teď hodně přeháním, ale i tak :D) ho docela naštve, když zjistí, že všude zapomněl sloupnout cenovky :D Ale hlavní je zachovat klid. Jsou přece Vánoce, svátky pohody, žádné výbuchy vzteku se netolerují :D Zbývá mi ale ještě jeden dáreček, který se někam zatoulal, takže já se na něj jdu vrhnout, ať už to mám konečně za sebou.
A vám, moji milí čtenáři, přeji, abyste prožili ty nejkrásnější a nejpohodovější Vánoce, na které budete celý rok rádi vzpomínat a hlavně, ať se nepohádáte (což už je asi 4. rokem tradice mojí zlaté rodinky :D) a všechno se vám skvěle vydaří.
Užijte si tu nádhernou atmosféru, pusťte si vánoční koledy, zapalte svíčky, dívejte se na pohádky a ty naivní americké vánoční filmy, které i přesto všichni hrozně milujeme (alespoň já jsem do nich naprostý blázen :D) a dopřejte si pořádnou dávku nezdravého jídla, protože v tento den je všechno dovoleno. Dejte si vánočku ( i za mě, béé :D :(( ), cukroví, figurky z vánočních kolekcí, bramborový salát, ať už s kaprem, řízkem, nebo lososem. Bumbejte kakao, horkou čokoládu, čajík s medíkem, punč, grogr, vaječný likér. Užijte si to se vším všudy a neomezujte se. Je to jen jednou do roka a je to ten nejkrásnější den v roce, který si zaslouží, aby byl jak se patří oslaven.
Přeji vám bohatého Ježíška, ať najdete pod stromečkem vše, co jste si přáli (prosím, činky, buďte tam! :D) a večer jdete spát s pocitem klidu a štěstí.

Slíbila jsem vám, že vám ukážu naše cukrovíčko. A sliby se musí dodržovat! :)

Išlské dortíčky. Na ty se tedy monstrózně těším. Škoda, že je jich jen 16. Musím být rychlá :D

Vanilkové rohlíčky (babičin bestovní recept) a něco, co měly být mandlové tolary. Jenže idioti do toho receptu nenapsaly, že to těsto musím dávat aspoň 10 centimetrů od sebe. Stalo se to, že se mi to rozlezlo po celym plechu a vznikla mi jaká si placka. Takže jsem ji nakrájela na kousky a vznikly z toho jakési mandlové úlomky s broskvovou marmeládou na vrchu :D

Kávovo-rumové hvězdičky, vosí hnízda a perníčky! Vosí hnízda si hodlám opravdu vychutnat, protože jsem je všechny udělala sama. Upatlala jsem těsto, krém a pak se s nimi mořila celé dopoledne. 54 hnízd dá člověku celkem zabrat. Už mi to cpaní těsta do formiček začínalo lézt na mozek a strkala jsem tam napřed náplň a až potom těsto. A pak se člověk diví, že to nedrží pohromadě... :D

Rumové hvězdičky, skořicový šneci a žabí hubičky. Hvězdičky měly být původně z bílého vína, ale my ho zrovna neměly : Tak jsem místo něj dala rum a přidala i kakao (protože to já ráda :D). Ale přijde mi, že toho bylo víc. Asi budu muset být zítra hodně rychlá :D

Moje zdravá krabička :D Pomerančové hrudky, ovesné perníčky (když je rozlámete do jogurtu, máte dokonalé perníkové musli, mňaam!), ovesno-kuskusové perníkové kuličky a arašídové penízky. Těma jsem doplňovala sacharidy dneska po cvičení :D

A na závěr ještě cukroví od babičky. Perníčky s rumovou polevou, oříškové cukroví, pak nějaké slané cukroví, další oříškové tlapičky, oříškové pusinky s čokoládou a linecké s marmoškou.

Ještě jednou vám všem přeji krásné Vánoce plné radosti, pohody, klidu, smíchu, veselí a hlavně toho nejdůležitějšího, jídla!! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)