sobota 28. února 2015

What I ate no. 4


Ahojky, ta už tu máme neděli. Poslední prázdninová neděle a taky poslední prázdninová inspirace. Je mi hrozně, bojím se a nevím, co si mám vzít zítra na sebe :D Dneska jsem ani necvičila, jen jsem šla ráno běhat a poprvé jsem běžela delší trasu. Asi tak 45 minut něco okolo 7km, takže jsem si řekla, že už nic jiného dneska dělat nebudu. Stejně jsem na to ani neměla náladu. Celej den mám spíš deprese a snažím se nemyslet na to, co mě zítra čeká. Vážně mám strach. Ale nebudu tady zbytečně kecat. Jen mi zítra držte palce, ať to není moc velký propadák. Snad si hned neznepřátelím všechny spolužáky...
Noo nic. Tohle číslo se mi docela líbí. Snažila jsem se dávat si trochu víc záležet a zdobila jsem, jak nejlíp jsem uměla, tak si to užijte.

Ták a k pondělní snídani jsem dojedla poslední domácí chleba. Byl už trochu tvrdej, takže jsem se rozhodla si ho trochu opéct. Jeden krajíc jsem si namazala domácím arašídovým máslem, na to dala plátky jablíčka, pár oříšků a posypala dílkem nastoruhané hořké čokošky a šup s tím do horkovzdušné trouby. Byla to naprostá dokonalost :3 Ten druhý krajíček, což byla mimochodem patka, jsem opekla jen tak. Kousek je s Žervé, kousek s Ramou a kousek s hermelínem, na který jsem to ráno dostala hroznou chuť. K tomu jsem si ještě nakrájela jablko, posypala skořicí a vypila si svůj šáleček černé kávy. Ještě teď se mi o téhle snídani zdá, jak krásně voněla a chutnala! :)
 Moje oblíbené těstoviny Penne a k tomu sójové maso s paprikou a jarní cibulkou v nějaké dokonalé omáčce. Tento recept se má dělat z kuřecího masa, ale my měli doma sójové kostky, takže to mamka udělala s tím. Já jsem vyjímečně nepomáhala :D Bylo to hrozně dobrý. Já miluju sójové maso. Strašně mi chutná ta nasládlá chuť a taky tam nikdy nenajdete žádnou chrupavku :D Myslím si, že kdybych měla tyhle kostky, tak klidně vydržím bez masa i pár měsíců. Věčnost ne, asi by se mi po něm časem zastesklo :D

 Tady kousek vanilkáče, co jsem pekla pro babičku a ona nám půlku vrátila, že si ho máme sníst :D Tak jo, no. Za tenhle recept se vážně musím pochválit. Někdy se tu dozajista objeví :)

 A další brumíková kašička ke snídani! Tentokráte kakaová s kešu a brusinkami, banánem a místo skořice jsem dnes zvolila kokos, protože mám ráda tu kombinaci kakaa a kokosu. Udělala jsem si jí trochu míň než minule, protože to jsem se vážně pěkně nacpala, ale dneska to zase bylo nějak málo. Tak nevím, co ten můj žaludek vlastně chce :D

 Mňamka k obědu. Vařené brambory, volské oko, rajčátka a fazolky ve smetanové omáčce. Takhle je mám strašně ráda a ani dneska nezklamaly a byly opravdu vynikající. Aby to trošku vypadalo, přidala jsem sušenou bazalku. Vlastně to bylo i proto, že brambory s bazalkou zbožňuju :D

 Ke sváče se mi zachtělo melounu, který nám přinesla jedna známá. Takže jsem si ho nakrájela pěkně na pořádné kusance, polila jogurtem a posypala slunečnicovými semínky, obilnými klíčky a goji. Vzadu se ještě krčí trochu sušeného manga. Sice to bylo moc dobrý, ale za hodinu už jsem měla zase hlad. No jo, meloun je holt jenom voda :D

 Večeře pro žrouta :D Od oběda zbyly ještě fazolky, ale už jneom trochu a proto mamka udělala i drožďovou pomazánku, kterou já miluju a tudíž nastalo dlouhé rozhodování, co si mám dát. Fazolky jsem sice měla k obědu, ale měla jsem na ně hroznou chuť, jenže drožďovou pomazánku jsem zase nejedla už straašně dlouho a bůhví, kdy jí mamča zase udělá....No, dopadlo to takhle. Mermomocí jsem musela mít obojí. :D

Tak na tuhle snídani se radši ani neptejte :D To ráno jsem se přežrala jako ještě nikdy. Tady to by ještě nebylo tak zlé,i když i to je docela velká snídaně. Ovocný salátek s domácím musli. Je tam jablko, jedna mega hruška, banán a 3 švestky. Muslíčkem jsem nešetřila a nasypala si ho tam dosytosti. No, spíš do přesytosti. To mi ovšem nebránilo vrhnout se rovnou na celou pixlu, co stála na kredenci a pořádně zvětšit objem svýho žaludku. :D Myslela jsem, že prasknu a marně si lámu hlavu s tím, proč jsem to musli vlastně začala ujídat, když už předtím jsem byla přejedená. :D


 Normální člověk by čekal, že po té maxi snídani bude jen nějaký menší oběd. Ale ne, já si musela zase pořádně naložit, že jo :D Když ono to bylo tak dobrý! Seznamte se, tohle jsou cuketovo-sýrové taštičky z listového těsta, které byly absolutně dokonalé! S mamkou jsem přemýšlely, co k tomu udělat, aby to nebylo takový chudý a napadlo nás zelí. Zrovna jsme dostali od babičky, tak jsme ho aspoň použily. Ta zelená šlichta vedle je ta cuketová směs, která je v taštičkách a trochu jí zbylo, takže jsem si jí já nenasyta dala k tomu. Plus ještě rajčátka. Přiznám se, že tu druhou taštičku už jsem nesnědla a musela ji vyměnit za takovou maličkou nepovedenou. Už toho na můj nacpaný žaludek prostě bylo moc :D

Rychlá sváča. Neměla jsem čas se s něčím piplat, protože měly přijet spolužačky, takže jsem si jenom namazala Knackebroty a k tomu si nakrájela okurku a jablíčko. Jeden je s Ráámou a jeden s nějakou novou Lučinou, kterou mamka na zkoušku pustila. Je dobrá, ale na tu v kostce nemá :))

 Po dlouhé době jsem si ke snídani udělala lívanečky. Ovesno- banánové. Jednoduše rozmačkáte baná a do toho přimícháte vločky, dokud nedostanete dobrou konzistenci a šup s tím na lívanečník. Každý jsem si namazala trochou burákového másla a nalila na ně jogůrt. K tomu jsem nějaké to ovoce, dnes to byly švestky, a posypka s vloček a kokosu. Měla jsem to v sobě do 2 minut :D

 Oběd byl dokonalý. Mamka koupila pstruha lososovitého a udělala ho na smetaně a musím říct, že to byla ta nejúžasnější ryba jakou jsem kdy jedla! Naprostá dokonalost, ještě žádná rybička mi tolik nejela jako tahle. K tomu opět brambůrky s bazalkou a rajčátko. :)

 Opět rychlá svačinka. 2 Knackebroty s Lučinou, obložené červenou paprikou a posypanou trochou čerstvé petrželky. A jako zákusek jablíčko se skořicí :)

 Krupičná kašička, ale tentokrát k večeři. Nevím, jak u vás, ale u nás je naprosto normální dělat kaše k večeři. Spíš na mě koukají jako na magora, že si je dělám ke snídani :D Krupicovou kaši jsem neměla hodně dlouho, takže jsem si jí chtěla hezky užít. Nakrájela jsem si na ní hrušku, posypala obilnými klíčky, goji a skořicí. Uprostřed jsou 3 para ořechy. Ještě teď se z toho olizuju!

 Že nepoznáte, co jsem měla další den ke snídani, že ne? :D Jasně že zbytek té krupičky. Pěkně s banánkem brusinkama a skořicí. Ta hromádka uprostřed je kousek maminčina perníku. Trošku jsem si ho rozdrobila :D A bylo to moc dobrý. Perníková kaše :D Takhle jsem to už jednou udělala i s ovesnou. Na vrchu je jedna domácí sušenka (to je jedna z těch mrch, kterých jsem ve středu snědla půlku pekáče :D)

A po té snídani, která byla na můj vkus hrozně malá a já po 2 hodinách už trpěla hlady, přišel na řadu voňavý a křupavý oběd v podobě oepčeného kuřete. Ó můj bože, jak já ho miluju! K tomu rejžička a jako vždycky nějaká ta zeleninka :)
Měla jsem v bříšku jako v pokojíčku :))

 A skvělá svačinka po tom, co jsem se vrátila z kola zmoklá jako slepice :D Pěkně zelený čajík, který teď hodně zanedbávám. Dřív jsem pila konvici denně, protože jsem myslela, že mi to pomůže v hubnutí :D Ale díky tomu mi zachutnal, tak teda vážně nechápu, proč ho teď piju tak málo. Tady máme vyklopený řecký jogurtík s pár křížalami a v mističce 2 jablíčka se skořicí a s vločkami. Leč jsem se sebevíc snažila, většina vločekzůstaly na dně misky, takže nejsou moc vidět :D A navrchu je bobeček burákového máslíčka a pár nasekaných vlašáčků. Moc nee, protože jimi musím šetřit. Už tak jch mám docela málo. No jo, vlašáky holt nejsou zrovna levná záležitost. :D

Véča. Jak jinak než zbytky od oběda. V podstatě je tam skoro ta samé, ani bych to sem nemusela dávat, ale tenhle týden jsem si pár jídel nemohla vyfotit, takže tady prostě budou i nějaké zbytky :D Tady je opět kuřecí stehno (s křídlem na mě nechoďte, nesnáším to suchý maso :D) s rýží, nakrájeným rajčetem, pár olivami, chilli papričkami, sušenou bazalkou a trochu té pálivé omáčky z Penny. Řeknu vám ta mi to teda pěkně zkazila :D Chtěla jsem jí dát ještě jednu šanci když se minule moc nepředvedla a doufala jsem, že k tomu masu to bude lepší. Možná tak na první sousto. To druhý už stálo za houby. Ještě nikdy jsem nejedla tak hnusnou omáčku, jako je tahle :D Nemohla jsem jí do sebe dostat všechnu, prostě to nešlo. Hodinu po večeři mi začalo divně štkundat břiše a udělalo se mi trochu nevolno. Vsadím se, že za to může ta mrcha :D Já už jí nechci ani vidět!


 Dobroučká a vydatňoučká a zdravoučká snídanička. Banán rozmačkaný s půlkou tvarohu. To je prostě to nejlepší, co jde. Banán s tvarohem nám maminka dávala jako miminkům, tak asi proto ho tak miluju :D Napřed jsem myslela, že si dám celou vaničku, protože ono to nevypadá nějak extra velký. Ale když ten tvaroh vyklopíte, je toho celkem dost, takže nakonec padla jen půlka. K tomu domácí musli a jablíčko se skořicí. Všimly jste si, jak pořád žeru ty jablka? :D Ne, není to tím, že jde na mě podzim, ale jablek my máme doma pořád dost, zatímco jiné ovoce dojde během dvou dnů, tudíž mi ani nic jiného nezbývá, když chci jíst nějaké ovoce :D A uprostřed si lebedí díleček hořké studentské pečeti, kteoru jsem včera otevřela. Musím jí přece sníst, aby se nezkazila, ne? :D Ale vypadá to celkem komicky, když vezmu do ruky tu tabulku a tam chybí jeden dílek :D

Oběěěěd! Juchů! A máme tu můj oblíbený kuskus a pečenou plněnou papriku. Kdyby vás to zajímalo, opět je to recept z mé hlavy, který, řekla bych, měl docela úspěch. Akorát mě hrozně štve, že když řeknu, že budou plněné papriky, všichni si automaticky začnou myslet, že bude mletý maso, omáčka a knedlík :D Proooč? Vždyť papriky se dají plnit tolika jinýma věcma! Tady je důkaz, narvala jsem do nich, co jsem našla :D


 Všimly jste si, že si ke svačinám vůbec nedělám saláty? Já to nechápu. Dřív jsem si je dělala pořád. Byla jsem zyvklá na to, jíst odpoledne zeleninu a většinou jsem si jí nakrájela do salátu. Jenže pak jsem s tím nějak přestala. Nevím, asi jsem byla líná jí krájet :D Každopáně včera jsem si jeden salátek udělala. A byl mega-úžo-bombastickej! Je v něm storuhaná mrkve jablko, potom slunečnicová semínka, fazole a rozinky. Prostě na mě přišly chutě, já za to nemůžu :D Uprostřed je plátek sušeného manga a jeden para oříšek. A okolo, jak jste jistě poznali, šlupky od jablka. Jablíčko se s nima strouhá blbě na našem tupém struhadle, ale přece je kvůli tomu nevyhodím, nee? :DTenhle salátek vám můžu jen vřele doporučit. Byl boží. Úplně fanstastickej. A jsou v něm sam dobrý a zdravý věci. Ovoce, zelenina, luštěnina, semínka a ořechy, kterých si můžete dát klidně víc :)Jen jednu nevýhodu tahle dobrot měla. Bylo ho děsně málo a byl děsně málo sytej. Za hodinu jsem měla vytráveno a šel na mě hlad. No já myslela, že umřu než bude čas na večeři :D Navíc, když jsem zrovna prohlížela blogy a skoro úplně všude byly fotky jídla! To byly muka :D

 Konečně večeře! Byla jsem tak šťastná, že jsem si dala pěknou nálož. Opět spoustu zbytků. Tady je jedna pečené plněná paprika, kousek kuřecího stehna (které jsem den předtím ještě ohlodala :D), chilli papričky a fazole. To víte, kyž jsem si odpoledne na ten salát otevřela celou plechovku (mimochodem výhodný maxi balení :D), tak jí teď musím nějak spotřebovat. Jako příloha je zase kuskus s bazalkou a lučinovým bobkem, což byla vážně mňamka. Hezky to ten kuskus osmetonovalo :))

 A tady zákusík po večeři, který jsem si udělala odpoledne, když jsem si pekla koláčky. Dělala jsem je z banánového krému a jelikož mi zbyl, udělala jsem si nepečený dortík. Takže do vaničky od tvarohu jsem na dno dala Bebe rodinné (1,5 sušenky :D), na to trochu krému, zase sušenky, zase krém, zase sušenky a jelikož už jsem neměla krém a dortík by byl hrozně nízký, narychlo jsem vymyslela vločkový korpus. Podle odhadu jsem v míse od toho tvarohu (abych ten zbytek hezky vytřela :D) smíchala ovesné vločky s kokosem, 1/2 balíčku čokoládového pudinku a to zalila trošičkou mléka. To jsem napatlala na tu vrstvu sušenek a dala na pár hodinek do ledničky.Po vyklopení to krásně drželo a bylo to šíleně dobrý! Ten ovesno-kokosovej korpus určitě ještě na něco použiju a zkusím ho i upéct. Na vrchu je ještě jedna domácí sušenka.

 A už je tu dnešní snídaně. Toto jsou prosím ty koláčky, co jsem včera odpoledne upekla. Můžete si všimnout, že je každý jiný :D Byly moc moc dobroučké. I když jsem se snažila nacpat na ně toho banánového krému co nejvíc, stejně mi zbyl, takže padnul na ten dortík po včerejší večeři. K tomu ještě jedna nektarinka a sušenka. Tipněte si, který jsem si nechala nakonec. No jasně, že ten čokoládový s čokoládovým krémem. Byly boží, recept je primitivní, ale určitě ho sem dám.

K obědu byly špagety. A co jsem si k nim udělala dobrého? V kastrůlku jsem si ohřála trochu fazolí s 1/2 rajčete a malým stoužíčkem česneku a pěkně si to okořenila vším, co mě napadlo (kdyby vás to zajímalo, tak je tam sladká i pálivá paprika, sůl, sušená bazalka a kari). To jsem si pěkně vykydla na ty špagety, posypala strouhaným eidamem a pro chuť ještě přidala chilli papričky. No jo, už je zase jím jako divá :D Po vyfocení sýru ještě přibylo. Když já ho mám na špagetách ráda hodně! :D

Dnešní skvělá svačinka. Jak tak na to koukám, ty velikosti svačin se u mě celkem liší. Někdy to vypadá jako ten talířek vpravo a někdy jako ten vlevo, ale občas to vyjde takto a to mám nejradši :D Zkrátka někdy nejsou takové chutě a takový hlad. Ale dneska mi po těch těstovinách nějak vyhládlo, asi jich bylo moc málo :D Takže tady máme jedno jablíčko s goji, obilnými klíčky, trochou valašského jogurtu, posypané holandským kakaem. A vedle na talířku si hoví 2 Knackebroty namazané lučinou (tou v kostce, ta je nejlepší :3) a k tomu trochu sušeného exotického ovoce. Joo, ty svačiny mám fakt ráda :D

A konečně večeře. Doufám, že jste nečekali něco jiného než špagety. U nás se prostě většinou k večeři dojídají zbytky :D Ale dnes je to naposledy, protože d zítřka obědvám ve škole, tudíž večeře se budou vařit. Inu, nakrájela jsem si na ně plátky hermelínu, přidala červeňoučkou malou papriku, pár oliv a posypala sušenou bazalkou (všimli jste si, jak jsem si jí teď nějak oblíbila? Když ona se hodí fakt na všechno) a kari :3 A máme tu skvělou véču. Ale nenechte se zmást, špagety miluju, takže jsem pak ještě "trochu" ujídala z hrnce. Zkrátka si představte, že tahle porce byla o něco (o hodně) větší a je to. :D Už se stmívá, takže jsem si na focení musela rozsvítit.

Dnešní díl je tedy za námi. Já doufám, že se vám líbil a budu opravdu moc ráda za každý komentář. Nemám teď náladu na dlouhé vykecávání (ano, za to může ta tréma), takže se s vámi pro dnešek loučím.
Mějte se moc hezky. Přeju vám krásný zítřejší nástup do školy ;))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)