sobota 28. února 2015

What I ate no. 1


Ahojky. Dnes vám sem dát pár ukázek toho, co asi ta přibližně jím. Kvůli vám jsem si to jídlo hezky ozdobila, aby to nevypadalo moc blbě :D Není tam ale jen úplně dietní a zdravé jídlo. Přece jen u nás doma se nevaří pořád jen zdravě ;)

Tak a začneme snídaní :))
Prostě a jednoduše bílý jogurt a k němu všechno, co jsem našla. Ovesné vločky, mandle, rybíz, švěstky a trochu kokosu.

 Jedna odpolední sváča: 2 knackebroty s kukuřičnou pomazánkou (to mě zas jednou něco napadlo :D), plátek Lerdameru (miluju ho :3), pár koleček okurky a kousek žluté papriky.

 A další snídaně. Večer předtím jsem si z vloček upekla rybízový koláč se švestkami. Trochu se sice rozpadl, ale byl vynikající. Dokonce si dala i maminka a spolu jsme ho celý snědly :)

Ovesná kaše s malinami, nasekanými mandlemi, švstkou, kokosem a skořicí. No mňam! :33

Tady jsem si potvrdila to, že kuskus se opravdu hodí ke všemu. Ta "hromádka" uprostřed je totiž houbová smaženice. S mamkou jsme byly na houbách, žádná sláva to nebyla, ale na smaženici to stačilo. K tomu čerstvá petrželka a zeleninka :)

Zeleninový salátek ke sváče. Hrášek, paprika, rajče, řecký sýr do salátů, cottage a navrch pár chilli papriček. V poslední době jsem si je nějak oblíbila a dávám si je skoro ke všemu :D K tomu jsem si zakousla jeden Knackebrot.

Tady jsem trochu ujedla, protože jsem zapomněla, že si to mám vyfotit :D Byla to taková osvěžující odpolední svačinka v horkém dni. Do jedné poloviny jogurtu jdem dala půl sáčku vanilkového pudinku, na to jsem naházela pár mandlí a malin, na to vykydla druhou polovinu jogurtu tentokrát s půlkou čokoládového pudinku. Navrch ještě maliny, pár mandlí, švěstka a to celé posypané kokosem. :))

 Kousek čokoládového srdíčka (určo dám recept), rybíz, špendlíky a švestky. Taková obyčejná snídaně :))

Rýžové rizoto se zeleninkou a chilli papričkami :33 Mám pocit, že co jsem začala hubnout, tak si dávám pořád větší a větší porce. Ani tohle mi nestačilo, musela jsem si přidat :D

Špagety s cuketou, cherry rajčátky, bazalkou, kousky párečků, posypané eidamem a nivou. Já si na to pak dala ještě trochu Salsy. To je naprosto úžasná omáčka. Já miluju tyhle sladko-pálivé věci :))
A přidala jsem si. Když ono to bylo tak dobrý! :D
A jedno nezdravé a mastné jídlo, ze kterýho mi pak bylo malinko těžko. Asi na to nejsem zvyklá. Karbanátky (zase jeden můj výmysl) americké brambory a mražená zelenina.

 Dušený květáček okořeněný kari, pálivou i sladkou paprikou, oreganem, tymianem, pepřem a grilovacím kořením. Prostě od všeho trochu :D K tomu brambory, rajčátka, trochu Cottage a mojí oblíbené fantastické Salsy :3

 Tady jsem si vyjímečně dala ke snídani pečivo. Většinou jím jogurty, musli, kaše a tak, ale zrovna v ten den jsem měla šílenou chuť na žitný chlebík. Na jednom je Cottage, na druhém Žervé, jeden je jen s plátkovým sýrem a jeden s arašídovým máslíčkem. K tomu jablko a zbytek angreštu od babičky :))

Jedna celozrnná kaiserka t tvarohem (jenom trochu osolený a s pažitkou :3 ať žije pohádka Lotrando a zubejda :D)
K tomu samozřejmě zelenina a trocha nepražených a hlavně nesolených arašídů (ale byla to fuška je sehnat :D) a slunečnicová semínka.

Roštěná na houbách s rýží. Dokonce s dvěma druhy. To vlevo je Basmati a to vlevo Jasmínová. Byla to hrozná mňamka, jsem se zase přejedla... :D

 A tady ovesná kaše s pomerančem, švestkou, lískovými oříšky, rozinkami a skořicí. Taková ideální snídaně :)

A na závěr jeden kousek cheesecaku. Dělaly jsme ho s mamkou poprvé a musím říct, že se nám povedl. Žádná dietní věcička to teda není, ale výborný to bylo určitě. Recept někdy určitě přidám.

Není toho moc, protože většinou jídlo zapomínám fotit a když už si někdy vzpomenu, tak zjistím, že ve foťáku došly baterky. :D Snad se vám tahle malá jíldelní inspirace líbila :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)