sobota 28. února 2015

What I ate no. 2

Dobré ránko, tak jak jste se dnes vyspali? Já jsem vzhůru zase už od sedmi. Přemýšlela jsem, jestli mám jíz běhat, ale nakonec se mi do té zimy nechtělo. Dneska mám stejně v plánu se pořádně zapotit při cvičení a hned potom mě čeká odpoledne plné pečení. Měa jsem v plánu udělat jen ten chleba, ale mamka na něj nakoupila až moc droždí, takže ho musím na něco použít. Udělám kynuté buchty, které jsem už jednou dělala a byly šíleně dobrý. Akorát mě napadlo, že se s tím nebudu tolik patlat a místo buchet udělám koláčky a nebo šátečky. Ať je nějaká změna. :D
Ale teď zpět k tomuto článku. Zjistila jsem, že fotit jídlo mě hrozně baví a tudíž ty fotky chci někam dát, když už udělám minimálně 5 snímků od každýho pokrmu, který jím. A jelikož ty fotky musí nějak pěkně vypadat, tak se učím jídlo trochu zdobit a pořád hledám vhodný místo, kde ho můžu fotit, protože se mi zdá, že u nás doma prostě není místo, kde by na to bylo dobrý světlo :D Každopádně jsem se už naučila, že když je čas na svačinu, musím jít o 15 minut dřív, abych si to stihla hezky nachystat a nafotit. Někdy jsem na sebe docela pyšná a je mi až líto, to jídlo sníst. I když proti některým blogerkám jsem v tomhle amatérka, tak se o to s vámi stejně podělím. Časem se to snad ještě trochu zlepší a já možná najdu místo, kde se mi konečně bude líbit osvětlení :D

A začínáme snídaní, ať to máme hezky popořádku :)
Trošku lehčí tiramisu z mini bébéček, připravené večer před. Na takové dietnější je spousta receptů, ten můj je podobný. Jednoduchý, ale dobrý! Recept přidám. Chvilku jsem přemýšlela, že do jogurtu přidám trochu vanilkového pudinku, aby se to pak dalo vyklopit, ale nakonec jsem se rozhodla, že to raději nechám bez vanilky a budu to jíst pěkně z kelímku. Pudinkové tiramisu vyzkouším příště :) K tomu švestičky a už jsem si pochutnávala :))

Jako další je tu výborný oběd. Gnocchi zapečené se špenátem a kučecím masem, posypané domácím parmazánem. Abyste pochopily, k parmazánu to má hodně daleko, ale maminka tomu tak říká. Je to prostě jenom strouhaný eidam smíchaný se strouhanou nivou. Přišla na to ona. Samotný eidam je takový nijaký a niva je zase až moc výrazná. Ale společně to je tak akorát a k tomuhle jídu se to perfektně hodilo. Noky a špenát zbožňuju :)

Jedna odpolední svačinka (dopolední teď o prázdninách stejně nemám :D). Jeden Knackebrot se sýrem Žervé, k tomu okurka, cherry rajčátka, česnekovo- bylinková křupavá houstička, která je naprosto výborná, a trojúhelníček nějakého sýra ze Španělského týdne v Lidlu.

To nejlepší, co může být. Kuskus se zeleninou. Je tam cibule, paprika, rajče, mrkev, petržel, kukučice,celer, pár chilli papriček a možná jetě něco. Celé je to okořeněné Italským kořením, které prostě nemá chybu!

Tohle je dost blbě nafocený zákusek po tom skvělém kuskusu. No jo, už se stmívalo. Opět můj výmysl. Hodně, opravdu hodně čokoládové těsto. Na vrchu jsou piškoty, potřené krémem z bílé čokolády. Recept už mám sepsaný, jen ho vydat :D

Jeden vynikající oběd! Domácí pizza! Nevěděla jsem, co všechno si na ní mám dát a tak jsem si jí opravdu bohatě ozdobila. Půlka je potřená zeleným pestem a půlka ochuceným rajčatovým protlakem. Dále je tam dušená šunka, zelená i červená paprika, rajčátko, olivy, hned čtyři druhy sýrů (myslím, že eidam, niva, hermelín a mozarella :D), pak sušené houby a pár chilli papriček. Pro mě dokonali pizza :)

Doufám, že jste si nemysleli, že mi ta pidi pizza stačila. To ani nápad :D Jelikož zbylo ještě trochu protlaku, narychlo jsem si uepkla ještě pár ovesných pizz podle Lenky. Dala jsem do nich slunečnicová semínka a byly vážné výborné. Ale nebojte, snědla jsem jen čtyři. Šunková s pestem putovala k mamince na ochutnání :)

A tady máme snídaňové banánovo-rybízové smoothíčko s jogurtem. Bylo naprosto boží :3 K tomu švestky. Jsou tu sice jen 3, ale v žaludku mi jich skončilo 5 :D

K tomu ani není co dodat. Prostě vynikající hovězí gulášek :33

Jednoduchá a rychlá sváča. Nestíhala jsem, takže zelenina je vcelku :D Je to celozrnná houstička. Jedna půlka je s Žervé a jedna s Ricottou. Tím nejlepším sýrem, co existuje(podle sestry prý bez chuti..pff!) K tomu trochu nesolených a nepražených arašídů. Ty mám nejradši :)

Dále tu máme tříbarevný pudinkový koláček, na který také určitě přidám recept. Upekla jsem hned dva a zmizely během 2 dnů. Malý kousíček jako zákusek po večeři :)

Úplně úžasný štrůdl podle Andy. S jogurtem a broskví. K tomu zelený čaj a skvělá snídaně je na světě.

A tady je další obídek. Brambory zapečené s rajčaty a sýrovo-česnekovým dipem a šunkou. Posypané tím "parmazánem" a čerstvým tymiánem. Mělo to vypadat trochu jinak. Myslela jsem, že to půjde normálně podebrat a bude to takový pěkný čtvereček, kde budou vidět ty vrsty rajčat, šunky a dipu, ale nevyšlo to. No co, i tak to bylo moc dobré. Říkali i ostatní. Konečně prý nějaká změna. No, je pravda, že zapečené brambory u nás děláme pořád podobně :D

Polovina corn bagety nakrájené na jednohubky. Tak to mám radši :) 3 jednohubky jsou namazané ricottou a 3 pomazánkou Linessou z Lidlu. Je úplně skvělá. K tomu rajčátka a jako sladká tečka poslední kousek štrůdlu od snídaně.

A tady další snídaňové smoothíčko. Tři meruňky mixnuté se třemi broskvemi a vznikla úžasná přesnídávka. K tomu trochu Berry Mixu z Lidlu. Je fakt moc dobrý!

A tady máme myslím čtvrteční oběd. Fazole zapečené se zeleninou, smetanou a sýrem. Je tam myslím pórek, mražený hrášek, mražená kukuřice, paprika, cuketa, obyčejná i červená cibule, pár sušených rajčat a chilli papričky. Naprostá dokonalost :3 Sice jsme to s mamkou zapomněli osolit a opepřit, ale překvapivě i tak to bylo hrozně dobrý. Já si to nedochutila ani na talíři. Měla jsem to hezky napřírodno. K tomu zbytek corn bagety :)

Snídanička v podobě bílého jogurtu s banánem,vločkami, skořicí, meruňkou a arašídovým máslíčkem :3 A zbytek Berry Mixu.

Svááča! Jeden Knackebrot s Ricottou a rajčátky a druhý s Linessou a okurkou. K tomu ještě trošku zeleninky a vynikající kozí sýr!

Další oběd. Tentokráte sladký, kterému nešlo odolat. Rýžový nákyp s broskvemi! Pak jsem si na to kydla ještě trochu bílého jogurtu :)


Super úžasné maminčiny francouzké brambory. Nezapečené, jenom uvařené a smíchané se zeleninou a uzeným masem. Nebyla bych to já, kdybych si na to nehodila chilli papričky. Jestli vám 5 přijde hodně, tak vám říkám, že někdy jich sním i 8 :D Ovšem teď je trochu omezím, protože jsem po nich druhý den měla menší střevní potíže :D

Zákusek po bramborách. Tvarožník podle Vilemíny. Ano, za týden toho napeču opravdu hodně :D Ale byl vynikající. A můj bráška, který údajně nesnáší tvaroh, ho baštil bez mrknutí oka. Nic nepoznal a ještě mi ho pochválil :D

Ááá, nyní ta nejdokonalejší snídaně! Ovesná banánovo-jablečná placka s jogurtem, banánem, jablkem a mandlemi. Ta hromádka pod jablkem je domácí banánovo-jogurtová zmrzlina s kousky čokolády :3 a na vrchu je úplně poslední zbyteček arašídového másla :( A samozřejmě nesmí chybět moje oblíbená skořice :)

Táák a už se dostáváme k sobotní večeři. Byly jsme s mamčou sami doma, protože všichni někde flámovali, jelikož u nás byly Pivní slavnosti, takž chápete :D Tudíž jsme si chtěli udělat něco, co jindy nemůžeme, protože by to ostatní nechtěli jíst. Čínské nudle se spoustou cukety, pórku, tuňáka a černých oliv. Delikatesa! Bylo to množství pro čtyři a my to snědly sami dvě :D

A tady už nedělní snídaně. Dostáváme se k poslednímu dni! A máme tu jogrut, broskev, pomeranč a to nejlepší musli-čili domácí, které si musím co nejdřív dodělat, abych nedostala absťák. K tomu jsem si ještě dala pár plátků fantastického sušeného manga.

Sváteční pouťový oběd (Ano, tento víkend u nás byla pouť.). Vepřové maso s provensálským kořením, brambory a moje velká láska, fazolky od známé ze zahrádky. Kam se hrabou nějaký mražený kupovaný.

Nebyla bych to já, kdybych si po obědě nedala ještě něco dobrého. Nemyslete si, že je to tak každý den. Jenom, když něco upeču, tak to přece ochutnám, ne? Dneska dopoledne jsem se vrhla na oříškový koláč s jablky. Povedl se. Na fotce chybí ještě jeden kousek, který ale nechyběl v mém žaludku :D K tomu překapávaná káva a chvilka pohody s rodinkou. Proto jsem měla včera tolik energie na cvičení! Za to může to extra silné kafe! :D

A jednou konečně nějaká sladká svačina. Jsem zvyklá většinou svačit naslano, hezky zeleninku, ale dneska byla chuť na sladké. Tak jsem si udělala krásný pohár. Dole je domácí banánová zmrzlina a pár piškotků. Je to přelité jogurtem a dozdobené několika para ořechy, které jsem si přinesla z pouti (plus ještě miliony dalších ořechů a sušeného ovoce :D Všechno vo půjde do domácího musli!) a Exotickým mixem z Lidlu. Posypala jsem si to trochou kokosu a skořice. Mňamka! Hezky mě to navnadilo na cvičení.

A konečně nedělní večeře a dnešní poslední fotečka. Kuskusový salát s kozím sýrem. Opět jsem prostě promíchala, co mě napadlo. Paprika, okurka, rajče, KOZÍ sýr( ten je prostě nejlepší!!), pak trochu sušené bazalky, asi půl lžíce tatarky, lžíce citronové šťávy a pár kapek sojovky. Pak už jen mírně osolit a opepřit, ozdobit lístky bazalky a rychlá véča je hotová. Bylo to strašně, ale opravdu strašně dobré. Asi to bude zákon schválnosti, že ta nejlepší jídla vždycky vypadají nejhůř :D


Takže to je všechno. Je toho o něco víc než minule a řekla bych, že je to i o něco hezčí. Už jsem si s tím dávala trošku víc záležet, aby to nějak vypadalo. Jak vidíte, tak za jeden týden toho docela hodně upeču. Nevěděla jsem, že peču tak často. Mě to nepřijde, ale když vidím, kolik tady těch buchet je, tak to vypadá, že peču asi každý druhý den. Nemůžu přece za to, že se to vždycky všechno hned sní :D Ten oříškový koláč jsem dělala včera a už je víc jak půlka pryč, takže zítra mě to asi čeká zase. No, ještě, že mě to tak moc baví a existuje tolik úžasných receptů, které si stejně nakonec upravím podle sebe a nebo je úplně předělám. Pečení je prostě moje radost.


Doufám, že se vám tohle moje (a maminky!) kuchtění líbilo a získali jste trošku inspirace na své vlatní kuchtění. Děkuji za rozkliknutí a přečtení článku :) Každá vaše návštěva mého blogu potěší :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)