sobota 28. února 2015

Střípky z kuchtění 1


O téhle rubrice už jsem se zmiňovala u 1. dílu Střípků z pečení a i když tohle asi nebude tolik zamímavé, jako to pečení, i tak se o ty mňamky s vámi podělím. Třeba vás to zaujme :)

Gnocci! Někdo si možná pamatuje, že se tohle jídlo objevilo v jedné Inspiraci. Už sama nevím, v které. Je to naprosto primitivní, ale velice chutný receptík. Jednoduše si připravíte špenát jako vždycky (nevím, jak vy, ale my tam pokaždé nastrouháme spoooustu česneku, protože pak je to mnohem lepší) a pak s ním zalejete uvařené noky, posypete sýrem a šoupnete to na 20 minut do trouby. Jednoduché, ale dobré.

Jako další je můj oblíbený kuskus. Znáte to, do něj prostě zamícháte, na co máte chuť. Tady to byla kukuřice, mkrve, papriky, rajčata, asi i celer a petržel. Celé je to okořeněné italským kořením. Toho jsem se zase přežrala :D

A tady pizzy. Nevím, jak se to stalo, že jsem je nevyfotila i po upečení :D Ale co, alespoň něco. Jsou hezký, že jo? Většinu z nich jsem zdobila já. Schválně, zkustě si tipnout, která z těch osmi byla moje :D Poradím vám, že je to ta, na které je toho stráášně moc. :))

Že to vypadá hezky, co? Takové barevné to je. Klidně bych to nechala takhle, ale tohle byl teprve začátek vaření. Tady je zatím jen hromada všemožné zeleniny a luštenin.


 Tady je to samé, ale už v pokročilém stádiu :D Smíchané se smetanou. Asi...možná to byl bílý jogurt, to už si nevzpomínám, ale myslím, že to byla zakysaná smetana.

 Další krok byl to nacpat do zapékacích mís, posypat hromadou sýru a pak to co? No pak to upéct!

 A velkej fniš je tady! Zeleninovo-luštěninová směska zapečená se smetanou a mimochodem neosolená :D Na to jsem nějak zapomněla, ale to se stává i v lepším rodinách. Mě to chutnalo i tak, ani jsem si to už nedochucovala. Ale pro ostatní to muselo být utrpení. Tolik zeleniny a navíc úplně bez chuti (s tím já samozřejmě nesouhlasím :D), no to je muselo naprosto zničit. :D

Tady ještě jeden záběr, abyste viděli, jak hezky to vypadalo... ;)

Rýžový nákyp! Miluju :3 Tu hmotu bych klidně snědla i před upečením. Je to jako mléčná rýže a nebo rýžová kaše. Ale je to prostě mňamka. Byl s broskvemi a meruňkami a velkým množstvím skořice (to byla moje práce :D).

Cuketky s kořením na grilovanou zeleninu připravené na opečení v horkovzdušné troubě :))

Tohle jsou ty mé slané mugcaky, jestli si na ně pamatujete. Psala jsem k nim, že mi moc nechutnali, ale vypadají celkmeh hezky (až na tu vodu, co z nich vytekla :D)

Co jsem to vyváděla tady? Kterej magor si opejká slupky od okurek s úmyslem z nich udělat chipsy? Jááá :D

A tady už je máme hotové. V jedné mističce jsou s grilovacím kořením a v té druhé jenom solené. Nebyly špatné, ale chipsy to určitě nebyly. Křupavé byly jen ty černé (spálené) části :D

A toto je směs vepřového cibule, masíčka, fazolek, ediamu a hermelínu, která byla určena jako náplň do paprik. I ty se objevili v Inspiraci. A i tam jsem si stěžovala, že pod pojmem "plněné papriky" si všichni představí omáčku a knedlíky. Když doma viděli, jaké plněné papriky máme k obědu, moc nadšení nebyli. A přitom to bylo tak dobrý :D

Tady jsou papričky připravené na plnění.

 A tady je máme už naplněné těsně před upečením.

A tady těsně po upečení :D

Houbičky, houbičky, mnoho houbiček, které jsou spolu s cibulkou nachystané na skvělé houbové rizoto.

Houbovo-cuketové rizoto s italským kořením :D

A tady je závěrečné dílo. Bylo to vynikající, ale těm rozmazlencům doma se člověk ničím nezavděčí. No, a jelikož si dal každý jen malou pidi porcičku, za trest to měli ještě další 3 dny, než se to všechno snědlo :D

Další z mých oblíbených jídel. Zapečené těstovinky se spoustou zeleniny a zase s italským kořením. Když ono je fakt výborné a hodí se úplně do všeho. Zeleninu tady zastupuje cuketa, papriky a rajčata, to je asi vše. Taky je tam trochu kuřecích nudliček a uvnitř je zamíchaný strouhaný eidam (to je vážně delikatesa!) Navrchu je pak ještě mozarella a hermelín.

Nu a tady už máme upečeno. Je až zvláštní, že tak jednoduché jídlo chutná naprosto úžasně. :)

A to je prosím konec :)
Snad se vám článek líbil, za každý komentář vám moc děkuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)