sobota 28. února 2015

Ovesné čokoládové srdce


Chtěla jsem si upéct něco pro sebe na snídani a mlsání, takže bylo jasné, že to musí být z ovesných vloček. A musí to být hodně kakaové. Netrvalo mi ani pět minut než jsem do mísy naházela všechny ingredience a toto dokonalé srdíčko bylo na světě. A bylo naprosto vynikající. Snědla jsem ho ještě ten den a už se nemůžu dočkat, až si ho upeču znovu. Určitě ho zkuste, je to jednoduché, rychlé a dobré :) A hlavně čokoládové :33


Suroviny: 100g ovesných vloček
1 balíček čokoládových Bebe sušenek (můžete použít i Bebe Mini)
1 vejce
8 lžic mléka
1 vrchovatá lžička rozpustné kávy
4 vrchovaté lžičky holandského kakaa
1 vrchovatá lžička skořice
1/2 lžičky prášku do pečiva
1/2 sáčku čokoládového pudinku
1 lžíce medu
50g rozinek
mandle na ozdobení

Postup:
V míse smícháme vločky,nadrcené sušenky(rozválené válečkem), kávu, kakao, skořici, pudink a prášek do pečiva. Přidáme vejce a mléko a pořádně promícháme. Pak důkladně vmícháme med a nakonec vsypeme rozinky. Těsto rozprostřeme do olejem vymazané srdíčkové formy a podle sebe můžeme vršek dozdobit mandlemi (například vytvořit z mandliček srdce jako já). Dáme péct na 180°C cca na 20 minut.
A vuala, máme hotovo. Přeju vám dobrou chuť! :))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)