sobota 28. února 2015

Ovesné falešné kávenky


Falešné proto, že v nich není káva, ale Caro. Vlastně ani nevím, proč jsem ho tam dala. Nějak se mi chtělo :D Ale byly božšké. Chutnaly i bráchovi. Já to říkám pořád, že z ovesných vloček jsou nejlepší sušenky, ale nikdo mi to nevěří...dokud neochutná :D Tyhle se povedly. Jednoduché, rychlé a ukojily mojí neovladatelnou chuť na sušenky. Prostě mě po cvičení honila mlsná, tak jsem si šla něco dobrého upéct :D
Dnes už taky zacvično i vysprchováno a teď mě čeká sraz s od přístího týdne už bývalýma spolužačkama ze základky. No jo, musíme ještě pokecat a společně si pobrečet jak se bojíme do nových škol. :D



Na 15-20 kávenek budeme potřebovat:
4 lžíce ovesných vloček
2 lžíce mírně nadrcených kukuřičných lupínků
1 vejce
3 lžíce bílého jogurtu
1 lžička třtinového cukru
1,5 lžičky Cara
špetka prášku do pečiva
špetka skořice
Na ozdobení: čokoláda, oříšky, rozinky,...

Postup: V míse smícháme vločky, lupínky, vajíčko, jogurt, cukr, Caro, prášek do pečiva a skořici. Vznikne nám takové pěkně matlavé béžové voňavé těsto.
Plech si vymažeme olejem a z těsta tvoříme malá kolečka. Doprostřed každého můžeme dát kousek, čokolády, oříšek, nebo rozinku, či něco jiného, na co zrovna máte chuť a dáme péct na 15-20 minut na 150°C.



Po upečení sejměte z plechu a už můžete papkat, protože za tepla s rozteklým kouskem čokolády jsou tyhle sušenky nejlepší. K tomu kávičku a už si jen hoďte nohy nahoru a relaxujte :)


Ňami :33

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)