sobota 28. února 2015

Zapečené Gnocchi s rajčatovou omáčkou


Dobré odpoledne! Dnes tady pro vás mám opět slaný recept a rvonou na moje oblíbené Gnocci! Taky je tak milujete? Já strašně. Myslela jsem, že je mám nejradši se špenátem, než jsem udělala tenhle recept. Já si myslím, a doma mi to taky potvrdili, že se mi to moc povedlo. Já vím, pořád se jen vychvaluju, ale když ono to vážně bylo strašně dobrý :D Ale cokoliv, co je s rajčaty, prostě musí být dobrý. To jinak ani nejde. Zvlášť když to ještě dobře okořeníte a přidáte k tomu kuřecí masíčko. Je to vážně skvělý a přitom jednoduchý receptík a mě se sbíhají sliny jen se koukám na ty fotky :D Že bych si jejich vaření o víkendu zopákla...? Mě by to teda absolutně vůbec nevadilo! :D

Suroviny:
1 cibule
4 stroužky česneku
2 velká rajčata
8 kuřecích stehenních/prsních plátků
1 rajčatový protlak
1 rajčatová passata
1/2 lžičky kajenského pepře (nebo pálivé papriky, ale to nemá ten správný šmak :D)
1 lžička sójové omáčky
sůl,pepř
čerstvé oregano
3 balíky nok
libovolný sýr na posypání (eidam, niva, hermelín, mozarella, gouda, blaťácké zlato, balkánský sýr,...)

Postup:
Cibuli nakrájíme najemno a na rozpáleném oleji opékáme do mírného zhnědnutí. Pak přidáme na kousky nakrájené kuřecí maso a společně opékáme. Rajčata si nakrájíme na kostičky a po změknutí masa je přidáme do pánve. Chvilku dusíme a poté přidáme rajčatový protlak, důkladně promícháme a vlijeme passatu. Necháme chvíli společně povařit, potom osolíme, trochu opepříme a dochutíme kajenským pepřem a sójovkou. Nakonec přimícháme nastrouhaný česnek a chviličku vaříme. Noky uvaříme dle návodu a slijeme vodu. Potom je smícháme s rajčatovou směsí a přemístíme do dvou skleněných zapékacích mís.


Pak posypeme sýrem a dáme na 20 minut asi na 150°C péct do trouby.


Podáváme s lístečky oregana.
Tak jak se vám receptík líbí? Velice mě potěší, když si ho třeba někdy vyzkoušíte, protože je vážně jednoduchý a výsledek je perfektní! Jestli se tedy rozhodnete si tyhle nočky udělat, tak budu moc ráda a přeju vám, aby ste si pochutnali tak jako my u nás doma :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)