neděle 7. června 2015

What I ate no. 43

Krásnou neděli vám všem přeji! 
Doufám, že se máte dobře a užíváte si pěkného počasí. Už jen 3 týdny a pak klídeček! Jenže čím blíže to je, tím víc mám pocit, že už to prostě nevydržím. Achjo, je to se mnou těžký. Zítra píšeme dvě písemky a já jsem naučená sotva na jednu. Ano, vykašlala jsem se na to, protože jsem se teď o víkendu necítila moc dobře, co se mojí psychické stránky týče. Ale to není žádná novinka :D Zajímalo by mě, kdy se to konečně zlepší. No, nebudu to teď rozpitvávat a rovnou vás pozvu, ať se smělem vrhnete na prohlížení dnešního dílu. Připadá mi, že fotek je pořád méně a méně, ale to snad nevadí. V létě jich bude tolik, až vás to bude štvát :D Tak jdeme na to a hezkou zábavu!




Nějak jsem zase přišla na chuť ovesné kaši. Dokonce tak, že jsem si jednu udělala i ve všední den. Sice byla jen z mikrovlnky (protože když já si vařím kaši, tak mi to celkově zabere asi tak půl hodiny, takže tohle je pro mě rychlejší :) ), ale i tak byla moc dobrá. Na noc jsem si namočila vločky s chia semínky, aby to mělo pořádný objem,. Ráno už to jen ohřála, přidala broskev, meruňku, arašídové máslíčko a skořici.

Vynikající oběd v podobě kuskusu s dušenou cuketou, kukuřicí, hráškem a paprikou a to celé obalené ve vajíčku. Mňam! Ještě jsem si to posypala strouhaným sýrem, promíchala a pustila se do toho. Ten sýr se tak báječně roztekl a to vajíčko tomu dodalo skvělou chuť. Prostě parádička :)

A tady odpolední sváča. Polotučný tvaroh se slunečnicovými a lněnými semínky, kakaovými boby, sušenými brusinkami, holandským kakaem a skořicí.

Toto byla naprosto úžasná večeře. Chilli Con Carne s extra přídavkem zeleniny. Já mám sice to klasické ráda, ale tohle s tou zeleninkou je mnohem lepší. K tomu chlebík.

Ničím zvláštní snídaně, jen taková klasika. Bílý jogurt s ořechovým müsli a hroznovým vínem.

Výborná večeře po cvičení. Přeplněná miska skvělého salátku z papriky, rajčat a čínského zelí s tuňákem a k tomu kaiserka.

Další ovesná kaše z mikrovlnky :D Zase s chia semínky, ale tentokráte kakaová. Navrchu je banán, kiwi, kakaové boby a samozřejmě arašídové máslíčko. Asi se nějak vracím do starých dobrých podzimních časů, kdy jsem si kaše z mikrovlnky dělala každý den. Tak moc jsem je milovala :D Tak snad se ta láska znovu objeví.

Takový svačino-oběd. Bylo to tak nějak v době svačiny, ale spíš to byl oběd, protože jsem v době oběda měla jen něco malého. Takže jsem si po příjezdu domů dala pořádnou nálož zeleninky, celozrnný chlebík a oblíbeného tuňáka :)

A grilujeme. Zatímco ostatní měli klobásky, já jsem si ogrilovala Tofu :D Část jsem obalila v nějakém česnekovém koření a část s mleté paprice a kmínu se solí. Oboje to bylo moc dobré. Pokud jste grilované Tofu ještě nezkoušeli, tak doporučuji, je to dobrota. Samozřejmě k tomu nesměla chybět zeleninka, které ve výsledku bylo ještě asi tak 4x více :D Ale když já prostě měla potřebu pořád něco uzobávat.

Jedna obří snídaně na zahájení náročného dne.  Bílý jogurt s vločkami, mákem, kokosem, skořicí a mlékem na zředění. Šup s tím na noc do ledničky, ráno přidat banán, meruňky a javorový sirup a báječná a výživná snídaně je na světě.

Tohle byla taková jednodušší snídaně.  Polotučný tvaroh s banánem, hroznovým vínem a skořicí. A pak vlastně ještě byly 2 rýžové chlebíčky s arašídovým máslem :3

Trošku netradiční oběd :D Měla jsem sebou jen knackebroty se sýrem a zeleninu a zkrátka toho bylo nejspíš moc málo, protože jsem potom měla pořád hlad. A tak jsem si ve Zdravé výživě koupila naprosto dokonalé celozrnné kakaové sušenky s čokoládou. Jsou bio, veganské a chutnaly jako cookies z Amerického týdne v Lidlu :33 A všechny jsem je snědla :D

Sobotní kašičkování. Perfektní skořicová ovesná kaše s banánem a prvními letošními jahůdkami (dobře, ne úplně prvními. Ty první snědla mamka už ve středu a i já jsem už nějaké měla. A kdybych v pátek nesnědla všechny zralé, co jsem našla, mohla jsem jich mít na tuhle kašičku víc :D ), sezamovou kakaovou pastou, slunečnicovými semínky a kokosem. Byla tááááákhle moc dobrá.

 K večeři jsem měla těstovinový salátek s kuřecím masem a černými olivami. Ale stejně je ten tuňákový lepší :D

 Dnešní snídaně po běhání. Vločky s jogurtem, banán, nektarinka, meruňky a spoustu skořice. Jednoduché, ale dobré.

 Jedno z mých nejoblíbenějších jídel! Zapečené brambory s kupou zeleniny, vajíčkem a sýrem. Dobrota :)

Končíme dnešní večeří a to výborným salátkem z papriky, rajčat, mozarelly, černých oliv a pořádné dávky kukuřice, kterou opravdu miluju. Sice to nevypadá, ale opravdu je jí tam hodně. Jenom mrška spadla až na dno misky :D Tamten "blevajz" v rohu, to jsou prosím tresčí játra. A ano, věřte nebo ne, vážně mi  chutnají :D Ještě jsem to všechno završila kelímkem cottage, protože sýru, jak víme, není nikdy dost!

To by bylo pro dnešek všechno. Snad se vám dnešní díl líbil a já už se teď těším, až budu psát příští neděli další. Ono to člověku přece jen trochu zlepší náladu, když může na chvilku na všechno kolem zapomenout a psát o tom, jaká je jídlo úžasná záležitost :)
Mějte se dobře a užijte si nedělní večer (třeba jako já s Univerzální uklízečkou, to mě bude bavit pořád :D).

12 komentářů:

  1. Fakt těch fotek ubývá :O Ale chápu, že není čas, sama nevím, kde mi neustále proklouzává mezi prsty. Jak říkáš, zítra spousta testů, a já nějak nemám sílu se už pouštět do učení. Po minulém týdnu už nechci sešity ani vidět :/ Ale jo, 3 týdny a bude líp! :)
    Kukuřice je parádní, strašně mi chutná grilovaná! A grilované tofu jsem ještě neměla, ale ochutnám! :) Jinak kašičkuj, kašičkuj, nic lepší prostě není :)

    www.worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se to s létem zase spraví. Vlastně ono se to určitě spraví a těch fotek bude tolik, že se z toho zblázníte :D
      Já už to učení taky vůbec nedávám. Jsem z toho hrozně vyčerpaná a když už se k tomu konečně dokopu, tak stejně nejsem schopná si do tý hlavy něco narvat a myšlenky mi utíkají někam úplně jinam. Už to těch pár dní prostě musíme vydržet :)
      Grilovanou jsem měla zatím jen jednou a byla bombová! Grilované Tofu je skvělé, určitě zkus ;)
      Jojo, kašičky forever :D

      Vymazat
  2. Připomněla jsi mi, že jsem dlouho neměla cottage :) Měla bych pro něho zaběhnout :)
    Co nechápu, jak může někomu trvat udělat normální kaši za půl hodiny? Já ji mám do 3 minut bože :D Nehledě na to, že tu z mikrovlnky jsem měla jednou jedinkrát a...nikdy více, fujky :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho teď taky docela dlouho neměla. No, byly to maximálně 3 týdny, ale to je pro mě dost dlouho, protože Cottage zbožňuju :D
      To víš, no. Musím je dát do kastrůlku, zalít vodou a mlíkem, potom počkat, než se to začne vařit. Pak to důkladně provařit, dát do misky, nakrájet si ovoce, nazdobit, nafotit, uklividt po sobě binec a nádobí, v průběhu toho si ještě dojít na záchod...Možná ne půl hodiny, ale 2 minut určitě, protože kaši vařím tak 10 minut a dalších 10 minut mi zaberou ty věci kolem. A taky záleží na tom z kolika vloček si ji vařím a jestli mám jemné nebo velké. A já ji zkrátka mám ráda pořádně provařenou, tak mi trvá déle. Ve všední den mám na snídani čas 20 minut, takže to bych si kaši sice stihla uvařit, ale už ne sníst a já si ji ráda pomalu vychutnávám. A zase tak moc ráda, abych kvůli ní vstávala dřív, ji nemám :D A z té mikrovlnky mi teda připadá úplně stejná jako vařená. Akorát je trochu jiná konzistenčně, jinak ale chutná pplně stejně. Asi máte nějakou divnou mikrovlnku :D

      Vymazat
  3. Asi bych neměla vždycky tenhle tvůj článek číst navečer!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel jsem to zařídila tak, že to vždycky vychází večer :D A já si toříkám vždycky, ale stejně se na tyhle rubriky vždycky koukám někdy o půlnoci :D

      Vymazat
  4. Super článok, vždy tu nájdem toľko skvelých inšpirácií! :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám poslední dobou pocit, že čím víc se blíží prázdniny, tím víc se chci na všechno učení vykašlat a nemám sílu se učit..A taky to tak dělám. Zkrátka už mám před sebou tu vidinu prázdnin no :D A fotek je vážně nějak méně ! Takže o prázdninách se to tady pěkně napraví, doufám ! :) A jak ti chutná ta kakaová sezamová pasta ? :)

    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi už máme úplně vyučenej mozek a on teď tím pádem odmítá spolupracovat :D Já už tomu taky moc nedám. Učitelé můžou být rádi, že do té školy vůbec chodím a neobtěžovat mě ještě nějakýma písemkama takhle před prázdninama :D
      V létě se to stopro napraví a zase vás budu zásobovat hromadou foteček ;)
      Nutella ani arašídové máslíčko to není, ale je dobrá, když má člověk chuť na něco jiného :) Vždycky zezačátku mi přijde taková zvláštní, ale potom si na tu chuť zvyknu a najendou bych ji nejraději snědla celou :D Takže...chutnámi dost, no :D

      Vymazat
  6. Skvělé fotky, všechno vypadá parádně :)) Jinak držím palce, konec roku bývá vždy krušný, ale věř mi, až budeš maturovat, budeš na tohle období vzpomínat s láskou!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Jsem rása, že se líbí :)
      Taky už se na to těším :D Všichni mi sice říkají, že jsem šílenec, ale já už se tý matury nemůžu dočkat :DD

      Vymazat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)